Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 23:58   #121
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

#This video has been removed by the user. #

Du får fortsatt svaret der inne.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 23:58   #122
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei den er da der enda, jeg sitter og ser på den nå, iallfall den ene jeg så der vi får navnene og bilder på de to mennene.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 23:59   #123
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Du får fortsatt svaret der inne.

Men så spytt det ut, da menneske! Jeg er ikke i humør til gjetteleker!

Gammel 13-03-07, 00:01   #124
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle gjerne lagt ut linken til den, for disse navnene er ingen hemmelighet innen få dager, men jeg tør ikke for da kommer alle og kjefter på meg. :angst:

Gammel 13-03-07, 00:07   #125
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå vet jeg hvem det er, så nå kan dere bare glemme det. Tølper. :blæh:

Gammel 13-03-07, 00:23   #126
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Dere som er så flinke på dette med søk på Youtube, kan dere finne noen av de innslagene med Pia Haraldsen i Rikets Røst. Forsøkte å søke her om dagen og fant mye på Rikets Røst, men ingenting med henne. Er ikke det litt rart da?

Beklager at jeg sporer av....

Gammel 13-03-07, 01:22   #127
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Denne tråden er ganske typisk for "voldtekstsaker", synes jeg.

Det er ingen unnskyldning for voldtekt, men ...

Jepp.

En annen som har oppsummert det ganske bra er denne damen:
http://avil.wordpress.com/2007/03/12/marianne-aulie/

Motargumentene i kommentarfeltet har også noen poeng.

Uansett: Dette var kjipt.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 02:28   #128
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jepp.

En annen som har oppsummert det ganske bra er denne damen:
http://avil.wordpress.com/2007/03/12/marianne-aulie/

Motargumentene i kommentarfeltet har også noen poeng.

Uansett: Dette var kjipt.

Jeg synes kommentar nr. 9 (Sissel) sier det best i denne bloggen du viser til.

Gammel 13-03-07, 07:43   #129
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det spiller absolutt en rolle at det har gått 14 år. Saken er foreldet! Hun har ingenting å vinne på dette annet enn å skape blest rundt egen person, for de to kan uansett ikke straffes for den handlingen etter så lang tid, men derimot kan hun straffes for å gjøre det hun gjorde i dag.

Vanligvis ville jeg vært enig med deg mhp dette med foreldelse, men siden hun ble forsøkt voldtatt den gangen kan jeg ikke tenke meg at det å anmelde det den gangen heller ville ha ført til noen straff.

Det jeg synes er interessant med saken er at dette skjedde rett etter at Yssen fikk "rettferdighet" ved å gå via media. Skjedde det ikke på lignende måte med Monica Kristiansen og Redningsselskapet? Eller er det jeg som husker feil? Og nå går Aule ut og sier dette om to menn. Jeg aner ikke hvem det er og bryr meg heller ikke om å få vite det, men det er masse folk der ute som vet det og som tror på det? Jeg kjenner selv at jeg heller litt til å tro at det er sant - hvorfor skulle hun ellers si noe? Så i realiteten har disse mennene fått et stempel (i alle fall av enkelte), helt uten noen form for sikkerhet rundt det. Jeg er spent på hvor mye som kommer til å gå direkte via media heretter.

Gammel 13-03-07, 08:12   #130
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

JC Elden er allerede advokat for den ene av de. :åpplyser:

JC har en tendens til å forsvare skyldige....Selvom man er uskyldig til motsatt er bevist.

Gratulerer. Dette er det dummeste innlegget så langt i diskusjonen, etter min mening.

Forøvrig blir jeg litt irritert når man begynner å vri diskusjonen over på at de som er skeptiske mot denne Aulie-aksjonen er de som nærmest støtter overgripere og gjør at voldtektsoffer ikke tør anmelde. I dette tilfelle føler jeg at det er å blande kortene på en helt gal måte. Det er ikke det at hun har sagt hvem disse menn er som er problemet. Det er heller ikke nødvendigvis at det er gått så mange år som er problemet. For meg er problemet i hvilken setting dette ble sagt. Dette var ikke en del av diskusjonen og ble bare slengt ut, helt uten sammenheng med noe annet. Og å oute noen på denne måten akkurat på dette programmet... Det er vel disse innvendinger som gjør at folk roller over Aulie og er skeptiske. Det finnes andre arenaer og andre måter å ta opp noe sånt i.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:53   #131
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Noen som vil prikke meg med hvem det er? har ikke lyd på pc'n her jeg sitter, så youtube er til liten hjelp.......

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:57   #132
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lurer også.Noen som gidder sende en liten prikk

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:59   #133
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg fant den også på youtube. (p3 mina)

Gammel 13-03-07, 09:07   #134
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

JC har en tendens til å forsvare skyldige....Selvom man er uskyldig til motsatt er bevist.

Jeg klarer ikke la være å kommentere dette. John Christian Elden er advokat på lik linje med andre kjendisadvokater (Tor Erling Staff), og jeg synes det blir vanvittig teit å trekke slutning om at "jaha ja, JC Elden er advokaten, ja da er han skyldig".

Bare fordi de får en profilert advokat, en mann som er dyktig til å håndtere media og det enorme presset det er fra den kanten i en slik sak som dette, så skal de få "stempel" som skyldig?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:11   #135
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Huff, gjesteboken på hjemmesiden til X ble jo stengt etter å ha blitt pepret med hatmeldinger etter radioprogrammet.

Gammel 13-03-07, 09:15   #136
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, han ene er så utrolig ekkel. Uavhengig av hva han har gjort eller ikke gjort, altså. :kvalm:

Gammel 13-03-07, 09:16   #137
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)

Stjerne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Ikke jeg heller.

Bra det ikke bare var meg

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:18   #138
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Å, han ene er så utrolig ekkel. Uavhengig av hva han har gjort eller ikke gjort, altså. :kvalm:

Hehe

Gammel 13-03-07, 09:36   #139
tiril
Passiv

Standard

Takk for tips. Kvifor er eg ikkje overaska over kven det er(om navna er rette vel å merke). Han eine av dei er jo ikkje akkuratt ukjent i dop miljøet på den tida(og muligens no). Har ingen sympati for å hemmelig gjere desse to om dette stemmer. Folk navngir jo pedofile/voldtektsmenn i nabolag med navn og bilde tom, så ser ikkje helt kvifor desse skal haldast så hemmelig.?

Har ingen sympati med desse kjendis kriminelle! Blir irritert over at dei skal beskyttast til dei grader.

Har man vore idiot så får man ta støyten då! Alle har ei fortid som en eller anna gang kan komme til overflaten enten man er kjent eller ikkje. Det er valg man tar i livet,har man valgt å dope ned og fosøke å voldta nokon i ungdommen, så hjelp det ikkje å komme med krokodille tårer og syns synd i seg sjølv fordi man plutselig er blitt meir voksen og har fått barn. Get a grip! Då vår man evet.stå fram, be om unnskyldning og reise seg igjen!
For det er faktisk mulig. Alle har feila i livet,mindre eller større feil. Man kan tilgi(uten at det gjere handliga rettferdig).

Å stå fram i avisa og lyge for at det etterpå (ikkje at dei har gjort det hittil men tippar det kjem snart)og så kjem det fram seinare at en faktisk er skyldig likevel, det er lite voksent gjort det! Og det setter en i eit svært lite sympatisk lys(alle hugsar vel feks john carew og farskapet.)

Nei det finnes dritt overalt,fordelen med å vere kjendis å gjere dritt er at du kan betale ukeblad og aviser for å holde kjeft,eller du kan rett å slett gå fe å prøve deg på feil person slik som no!

Sist redigert av tiril : 13-03-07 kl 09:42.
  Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:49   #140
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt at Marianne Aulie er bitter og synes dette er en forferdelig opplevelse.
Det jeg imidlertid ikke skjønner er fremgangsmåten hennes.
Jeg har i hele går og i morges hørt henne på radioen og jeg synes hun ødelegger mye for seg selv.

At hun ønsker hevn er jo normalt, men hva med å hevne seg via en anmeldelse - ikke en historie i kulørt presse og avsløringer på et allerede omstridt radioprogram?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.