|
Se resultatene: Spiser barnehagebarnet frokost i barnehagen på hverdager? | |||
Ja, mer eller mindre alle dager |
![]() ![]() ![]() ![]() |
76 | 31,54% |
Ja, ganske ofte |
19 | 7,88% |
Ja, men sjelden |
27 | 11,20% |
Nei, mer eller mindre aldri |
67 | 27,80% |
H*n hadde gjort det hvis det var "lov". |
0 | 0% |
Annet |
6 | 2,49% |
Både hjemme og i barnehagen |
46 | 19,09% |
Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
trenger lading
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?hvis jeg begynner på jobb kl 730 eller 8 og gubben er til sjøs, da spiser hun i barenhagen (ca kl 8). Er han hjemme eller jeg har fri spiser vi hjemme først.
![]() |
#122 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Nå har vi endelig et barnehagebarn, vi også!
![]() |
#123 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?De kan spise i barnehagen mellom 8 og 9. Leverer vi etter det, så spiser de hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Hvis jeg leverer før 8, spiser han i barnehagen. Leverer jeg etter, så spiser vi hjemme. Som regel har vi spist hjemme det siste halvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Frøkna spiser stortsett frokost hjemme, men hender en sjelden gang at hun spiser litt i barnehagen og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mine spiser alltid hjemme.
![]() |
#128 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Somregel spiser hun hjemme, men det hender at hun spiser frokost i barnehagen også. Det kommer an på når hun våkner, eller om jeg har planer tidlig på morgenen. (Fysioterapi, JM, legetime etc. )
![]() |
![]() |
#129 |
På flyttefot
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Snuppa spiser frokost hjemme hver dag
![]() |
#130 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Spiser frokost i barnehagen, med stearinlys og en rolig, koselig stemning |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Som regel gjør han det, men nå i det siste har det blitt meget sjeldent.
![]() |
#132 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Frem til nå har hun aldri spist frokost i barnehagen. Jeg er hjemme i barselperm med lillesøster og vi spiser sammen hjemme før vi tusler bort rundt halv ti. Når jeg og mannen skal ut i full jobb, blir det nok frokost i barnehagen fordi hun vil bli levert rundt åtte.
![]() |
#133 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mine gutter maser etter mat med en gang de våkner. De spiser derfor litt mat hjemme(enten yoghurt eller kornblanding). Her i huset er matboksen veldig populær, det å åpne den for å se hvilken mat de har fått er dagens høydepunkt. Det er tydeligvis stor stas å spise frokost i barnehagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Det kommer an på hvilken vakt jeg har. Tidlig og tidligmellom så spiser han i barnehagen. Mellom eller sein, så spiser han hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Guttene spiser i barnehagen men det er sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Stort sett spiser gutta hjemme før de går i barnehagen. Vi er så heldige at mannen sjelden starter så tidlig på jobb, så han leverer de i 9-9.30-tiden.
![]() |
#137 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Vår barnehagegutt spiser frokost hjemme. Synes det er hyggelig at vi starter dagen på det viset, selv om det innebærer å stå opp allerede halvsju. Det er heller ikke vanlig at ungene spiser frokost i barnehagen "vår".
![]() |
#138 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Lillegutt spiser frokost i barnehagen, rett og slett fordi han blir levert når frokosten begynner. Han står gjerne opp/våkner 2-2.5 timer før det, så vi spiser litt hjemme også - men da blir det yoghurt og musli eller noe sånt - han har ikke lyst på så voldsom frokost før 08-tida uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Her har ting endret seg siden jeg stemte. Nå spiser han der hver dag. Han pleier å spise en yoghurt hjemme før han drar, men det er vel egentlig ikke frokost.
![]() |
#140 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Svarte, nei mer eller mindre aldri. Frokosten serveres hjemme, men storebror er veldig treg til å spise, så det hender at frokostrestene blir sendt med i barnehagen. Grunnen til at det står "mer eller mindre aldri" er at frokostrestene kommer alltid tilbake urørt. |
![]() |
![]() |