Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha skal ha barn igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-08, 20:42   #101
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Det er alltid hyggelig når noen skal ha barn - igjen.

Utover det bryr det meg midt i ..... hva barnet skal hete, hvilket kjønn det blir, hva det skal bli når det blir stort og hvor og når unnfangelsen fant sted.

*ikke akkurat royalist*

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:46   #102
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Astrologi er faktisk ikke spådom, og det kan også meget vel hende at jeg ikke vil diskutere mer astrologi.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Du er ikke tilfeldigvis personlig kristen eller noe sånt?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nå er det min tur til å .

For å gi deg noen hint om den siste latterbomba i denne føljetongen, Fruktflua:

Adrienne ler seg skakk av spørsmålet om Mim er personlig kristen... Du skjønner, jeg husker ikke helt hvilken diskusjon det var, men det var en heller opphetet sak, hvor Mim gikk i heller lite milde ordelag ut mot kristne og kristendommen generelt... Når man har fått med seg den, og tilsvarende diskusjoner /(Evt kjenner Mimen personlig) klarer man igrunn ikke annet enn å flire godt av tanken på Mim som kristen.

I hvertfall er det slik jeg toker det, ut fra at jeg følte bra for å knegge sjøl ved tanken på Mim i kristen sammenheng.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:56   #103
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Vitenskap er kunnskap som kan etterprøves. Astrologi legger seg ikke fint i den boksen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:57   #104
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vitenskap er kunnskap som kan etterprøves. Astrologi legger seg ikke fint i den boksen.

Å jo da - bare tell opp: A: når har astrologer spådd at Märtha/Mette Marit skal ha barn og B: Når har Märtha/Mette Marit fått ungene.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:58   #105
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

For å gi deg noen hint om den siste latterbomba i denne føljetongen, Fruktflua:

Adrienne ler seg skakk av spørsmålet om Mim er personlig kristen... Du skjønner, jeg husker ikke helt hvilken diskusjon det var, men det var en heller opphetet sak, hvor Mim gikk i heller lite milde ordelag ut mot kristne og kristendommen generelt... Når man har fått med seg den, og tilsvarende diskusjoner /(Evt kjenner Mimen personlig) klarer man igrunn ikke annet enn å flire godt av tanken på Mim som kristen.

I hvertfall er det slik jeg toker det, ut fra at jeg følte bra for å knegge sjøl ved tanken på Mim i kristen sammenheng.


Den er helt grei. Jeg har nok erindret at Mim ikke er.. ehh...veldig kristen ( ). Men innlegget mitt dreier seg i hovedsak ikke om det som er ytret i form av lattersmileyer i denne tråden, men tidligere tråder og innlegg om astrologi og andre alternative emner. Men først i dag fikk jeg ro over meg til å svare litt mer inngående enn jeg pleier.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:59   #106
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vitenskap er kunnskap som kan etterprøves. Astrologi legger seg ikke fint i den boksen.


Det spørs akkurat hva man kan om astrolgi - enkelt og greit. Fortell meg gjerne at du har studert astrologi og finner det svært tvilsomt, da kan vi diskutere.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:02   #107
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg ville også tatt alt som står i Se&Hør på blodig alvor

Skal man ikke det altså?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:03   #108
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Den vitenskapelige delen av den gamle læren ble skilt ut som astronomi. Astrologi er og forblir en pseudovitenskap/overtro uten noen som helst vitenskapelig grunnlag. Hvis du har studert så mye astrologi så kan kanskje du hoste opp den vitenskapelige dokumentasjonen hvis du er av en annen oppfatning enn resten av den ikke-overtroiske verden.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:26   #109
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Den vitenskapelige delen av den gamle læren ble skilt ut som astronomi. Astrologi er og forblir en pseudovitenskap/overtro uten noen som helst vitenskapelig grunnlag. Hvis du har studert så mye astrologi så kan kanskje du hoste opp den vitenskapelige dokumentasjonen hvis du er av en annen oppfatning enn resten av den ikke-overtroiske verden.


Du gjerne mene at astrologi er psuedovitenskap - det er en meget drøy påstand. Spesielt siden jeg sterkt antar at du vet veldig lite om emnet. Hvis du leser det lange innlegget mitt om astrologi, så ser du at det står at jeg ikke har tid eller interesse av å forsvare mine synspunkter om emnet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:29   #110
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å jo da - bare tell opp: A: når har astrologer spådd at Märtha/Mette Marit skal ha barn og B: Når har Märtha/Mette Marit fått ungene.

Mor Lille er en sten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:31   #111
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg har lest det lange innlegget ditt, men du kan ikke forvente at dine drøye påstander skal få stå uimotsagt uansett hvor liten tid eller interesse du har av å forsvare dine synspunkter om emnet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:31   #112
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hva gjelder menstruasjonen så er vel dette rimelig motbevist gjennom Newtons gravitasjonslov, såvidt meg bekjent. En kvinne på 60 kg som sitter 1 meter over jordoverflaten (sittende i en sofa, for eksempel) vil påvirkes 12 milliarder milliarder ganger mer av jordens gravitasjonskraft enn av månens gravitasjonskraft. Det sier seg selv at månens gravitasjonskraft er bagatellmessig på vår kropp i forhold. I tillegg synes jeg det er interessant å se statistikken over når i måneden flest barn blir født (som jo ville blitt påvirket om månen drev og samkjørte eggløsning hos klodens kvinner), ettersom det er rimelig jevnt fordelt over samtlige av månedens dager.

Månen (og litt solen) påvirker tidevannet, det har jeg ikke hørt noe motargumenter på. Men jeg må innrømme at jeg ikke ser sammenhengen mellom månen og solens gravitasjonseffekt på jordmassen og astrologi.

Hva gjelder astrologi som vitenskap så synes jeg helt ærlig at dette hviler på sin egen urimelighet, Fruktflua. Og da mener jeg ikke å være nedlatende, og ber om unnskyldning for at jeg brukte en kjip smiley i sted. Som Veronal sier så handler vitenskap om etterprøvbarhet. Jeg synes ikke det er flåsete å bruke ordet spådom om en astrolog som forteller om at Martha skal bli gravid i løpet av året. Er ikke det å forutsi noe om fremtidige begivenheter spådom? (I mitt virke kaller vi det prognoser, og når jeg ser på modellene vi bruker så synes jeg ikke spådom er så langt unna. Men det var en digresjon. )

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:32   #113
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hvis du leser det lange innlegget mitt om astrologi, så ser du at det står at jeg ikke har tid eller interesse av å forsvare mine synspunkter om emnet.

I pseudovitenskapens ånd er dette ensbetydende med at du ikke kan.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:36   #114
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vitenskap er kunnskap som kan etterprøves. Astrologi legger seg ikke fint i den boksen.


Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å jo da - bare tell opp: A: når har astrologer spådd at Märtha/Mette Marit skal ha barn og B: Når har Märtha/Mette Marit fått ungene.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:37   #115
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å jo da - bare tell opp: A: når har astrologer spådd at Märtha/Mette Marit skal ha barn og B: Når har Märtha/Mette Marit fått ungene.


__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:40   #116
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg for min del lurer på hvem som er faren, all den tid det på forsiden av Se og hør står at Ari er blitt borte!

Pfft, hermegåsa.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:45   #117
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Et innleggs lengde borger stort sett ikke for noe som helst, sånn helt på egen hånd.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:46   #118
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det var alt for meg om astrologi, såfremt ikke noen virkelig lurer for å lære, og ikke i ren nedlatenhet. Da stiller jeg velvillig opp.


Jeg har noen helt generelle spørsmål som jeg oppriktig lurer på hva de som tror på astrologi mener om:

  • Er det tyngdekraften eller er det andre krefter fra planetene som dere mener spiller rolle inn på barnet?
  • Mener dere at Saturn har en annen form for tyngdekraft enn Mars f.eks?
  • Hvorfor spiller det rolle hvordan planetene står akkurat i fødselsøyeblikket, blir ikke barnet påvirket inne i magen?
  • Om det er gravitasjonen som spiller rolle: Hvor nære barnet må en jordmor på 75 kg være før hun påvirker barnet med en tyngdekraft tilsvarende Saturns?
  • Hvorfor spiller det ingen rolle hvor jordmoren og faren står i forhold til barnet når det blir født?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:56   #119
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Mine barn er veldig forskjellige, og jeg hadde hhv. en liten, tynn jordmor og en stor, kraftig jordmor.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 22:03   #120
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Det blir en gutt som skal hete Sigurd.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no