Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Banne i kirken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 21:54   #101
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Banne i kirken?

Jeg elsker at jeg kan få deg kvalm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:55   #102
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

GI meg en lyd i morgen og det passer å ta dem med da.

Gammel 30-11-07, 21:56   #103
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jada. Jeg kan jo høre om H vil ta dem med bort om vi blir seine.

Gammel 30-11-07, 22:11   #104
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Er dette er prikkesanketråd?

Har aldri vært opptatt av prikker verken av den ene eller andre fargen, men dette var jo ikke en dum måte da! Keep it coming!

Når jeg skulle være hyggelig å takke de som har velvilligst svart meg, så har jeg for første gang brukt litt tid på å grønnprikke for å takke...bare for å oppdage at jeg ikke kan prikke så mange jeg vil i løpet av 24 timer! Sier nok mest om hvor lite jeg er inne i denne prikkingen!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har også vært den samme på NM - er der ikke lenger. På SM er jeg sånn i blant, men har i løpet av dette svangerskapet fått slettet 2 innlegg og vært utestengt i 2 uker, så jeg er nok en rebell der inne.

Der har jeg et annet nick også...

Hm, husker Bauche ja! Men har ikke fått med meg noe utestenging fra SM dette halvåret jeg har "bosatt" meg der inne. Men så er "problemet" mitt at jeg alltid kommer for sent til å delta i saftige diskusjoner og slik også da. Kanskje derfor jeg har forblitt såpass anonym?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det kan nok være uvant for en NM'er at diskusjonene ikke låses, slettes, sensureres eller fjernes, men slik gjør vi det altså ikke her. Det har hittil gått veldig bra.

Ja, som du ser ovenfor så kommer jeg alltid forsent til moroa, kanskje det heretter blir slutt på det, og jeg kan bli en mer aktiv, deltagende, kverulerende bruker! Har ikke tall på alle gangene jeg har funnet en link til en saftig diskusjon på NM, bare for å oppdage at den er låst,slettet eller satt i karantene. Derfor har jeg også gått glipp av hvem som har sagt hva, hvorfor, og hvem som takker for seg! Men jeg ser jo at de jeg har savnet er her da!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På sikt har vi naturligvis et håp om at det gode språket i overskriftene skal sive inn i brukerne, slik at det går av seg selv og rettelser blir unødvendidge. Inntil videre får vi nøye oss med den første forklaringen.

Alle nye brukere burde forresten egentlig oppfordres til å lese hele den gamle tråden om modding av skrivefeil. Det er den første av de virkelig klassiske FP-trådene, og bør definitivt leses i sin helhet, dersom man skal lese den i det hele tatt.

:Lydig:Jeg signerer herved på å ha lest hele tråden fra start til mål, det tok jaggu sin tid, og jeg måtte poppe popcorn underveis også! Micropop med transfett vel og merke! Jeg har til og med lest linker på mange hundre innlegg som ble linket til i tråden! :streber:

Og om noen skulle oppdage altfor mange t'er i mine innlegg så er det mitt irriterende tastatur som er hyperfølsomt for bokstaven t! Jeg retter de jeg ser, men kanskje jeg burde legge en advarsel i signaturen også gitt!

Gammel 30-11-07, 22:12   #105
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Ser jo nå at dere er fryktelig flinke å avspore, ja! Synes forresten det er morsomt å vedde med meg selv om hvor lang tid det vil ta før en tråd blir slettet på NM. Av og til tar det faktisk opp til en halv dag mer enn antatt, men trådene jeg blinker ut forvinner ALLTID!
*klarsynt*

Gammel 30-11-07, 22:30   #106
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var en festlig tråd, og beviste til gagns at mange søringer ikke skjønner en skjit av hvordan veiene i nord kan være, og at mange nordlendinger ikke skjønner hva som skjer når det kommer en meter snø på en natt i byen.

(Fra fjellheimen, og er selvfølgelig best til å kjøre bil på vinterferie.)

Gammel 30-11-07, 22:40   #107
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

:Lydig:Jeg signerer herved på å ha lest hele tråden fra start til mål, det tok jaggu sin tid, og jeg måtte poppe popcorn underveis også! Micropop med transfett vel og merke! Jeg har til og med lest linker på mange hundre innlegg som ble linket til i tråden! :streber:

Imponert. Det må jeg si!

Gammel 30-11-07, 22:44   #108
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Imponert. Det må jeg si!

Er det rart det kommer en lang tirade om kirke og juleverksted fra jeg begynner å skrive et svar til det faktisk postes! Jeg leser jo altfor nøye, til og med Skilpadda blir imponert av meg!

Gammel 30-11-07, 22:45   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig burde modde skriveleif-tråden være pensum før man blir opptatt som ny FP'er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:49   #110
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det var jammen ny vri på tigge til seg grønne dingser!

Jeg er Azi her og på NM og resten av netteverden.

Gammel 30-11-07, 23:01   #111
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det var jammen ny vri på tigge til seg grønne dingser!

Jeg er Azi her og på NM og resten av netteverden.

Tigger og ber! Jeg blir nesten imponert over mine egne finurlige påfunn som jeg ikke engang tenkte på konsekvensen av når jeg skrev det. Jeg ba om evt. prikker bare fordi jeg tenkte at noen som hadde skiftet nick ville være noenlunde anonyme fortsatt jeg da, og det hadde jeg jammen rett i også. Har fått noen prikker med nick som ikke har kommet fram i denne tråden ja!

Men jeg skal vel ikke skryte av at det har vært en direkte innbringende prikkesanketråd heller, så om noen er ute etter det så bør de nok være mer kreative enn meg.

Gammel 30-11-07, 23:03   #112
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg har lest første innlegg og de siste før jeg svarte. Jeg er lat og stolt av det.

Gammel 30-11-07, 23:04   #113
TBM
Passiv

Standard

TBM har jeg vært i mange år nå, mener jeg hadde et annet nick først (jippe eller jippi?) men det byttet jeg bort.

Er også en av de mer anonyme. Leser endel - men når 20 andre før meg har sagt "gratulerer" eller lignende, så skal det litt til før jeg poster mitt innlegg kan man si.

Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 10:19   #114
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er bare trøtt.

Gammel 01-12-07, 10:25   #115
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært den samme hele veien hit : )

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 15:04   #116
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Same, men med litt mindre hastverk under innmeldingen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.