Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine sko!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-13, 10:02   #101
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Jeg bruker aller mest en litt eldre utgave av disse, kjøpt for 2 år siden. Min har ikke den skinnlappen trukket over sånn, har isteden en dusk på siden.

Ellers et par skoletter som ligner veldig på disse, bare i sort.

Og disse

Gammel 19-02-13, 11:59   #102
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er sløv vinterferiedag på jobb så eg loffe i desse:

Gammel 19-02-13, 13:34   #103
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Stort smil

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da velger du disse to, og du har vintersko og tidlig-vårsko.

Ang de øverste. Jeg er en liiiiten 39, da blir 40 for stort eller?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 13:40   #104
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagens.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (481,5 KB, 26 visninger)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 13:43   #105
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Disse bruker jeg daglig nå.

Gammel 19-02-13, 14:13   #106
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Ang de øverste. Jeg er en liiiiten 39, da blir 40 for stort eller?

Jeg er en 37-37,5 og måtte ha 38.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 15:24   #107
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da velger du disse to, og du har vintersko og tidlig-vårsko.

Eg endte opp med begge dei to, og det tredje paret i svart. Det var jo -kremt- salg... Eg treng jo sko, og klarer ikkje gå på høge hælar, så då kan eg jo nesten forsøke å rettferdiggjere det, eller?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 15:38   #108
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 19:10   #109
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Åssen er de å gå i? Stødige?

Ja, det synes jeg. Nå vet jeg ikke hvor mye du går med heler da, men jeg synes de er veldig komfortable, men jeg har gått en del med hæler og platå de siste årene.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 19:34   #110
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Ja, det synes jeg. Nå vet jeg ikke hvor mye du går med heler da, men jeg synes de er veldig komfortable, men jeg har gått en del med hæler og platå de siste årene.

Takk for svar! Går med det daglig, så opp mot 9 cm reell hæl (hæl minus platå) går greit. Må dra og prøve.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 20:24   #111
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg endte opp med begge dei to, og det tredje paret i svart. Det var jo -kremt- salg... Eg treng jo sko, og klarer ikkje gå på høge hælar, så då kan eg jo nesten forsøke å rettferdiggjere det, eller?

En kan aldri få nok sko!
Harriet Vane, de støvlettene dine var snasne, enkle og fine, men elegante.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 20:41   #112
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Siden jeg ikke fikk noen respons i den andre tråden , så prøver jeg her også. Fiiiiine skoene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (492,4 KB, 40 visninger)
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 21:38   #113
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går i disse til og fra jobb

og disse hjemme og på jobb (svarte, ikke som på bildet):

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 11:40   #114
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt kaldere i dag, og da kommer de mirakuløst varme og gode vinterstøvlene fra Bronx fram i lyset:

Gammel 20-02-13, 12:05   #115
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg disse gladskoene.

(Det ble veldig stort da jeg la inn bildet ordentlig. , så det får bare ligge som minibilde.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (247,5 KB, 49 visninger)
Gammel 20-02-13, 12:29   #116
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Fantastiske sko! Elsker fargen, og de funker både til lettere løping og tøfling.

Hvordan er disse størrelsene? Små eller store?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 12:38   #117
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Fantastiske sko! Elsker fargen, og de funker både til lettere løping og tøfling.

Jeg får virusvarsel når jeg trykker på bildelinken.

Gammel 20-02-13, 12:39   #118
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Eller, det er feil. Jeg får en beskjed som sier "Vi har blokkert en ondsinnet URL".

Gammel 20-02-13, 12:45   #119
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Hvordan er disse størrelsene? Små eller store?

Ganske normale, vil jeg si. Og de kommer i halve størrelser også. Jeg er ofte mellom 38 og 39, og her har jeg 38,5.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 12:49   #120
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

I går oppdaget jeg plutselig at det bare var et minutt til barnehagen stengte og løp ut fra jobb i inneskoa. Dermed ble det høstsko i dag:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.