Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 22:33   #81
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Knerten har festdrakt for barn, fra Hadeland. Den skal visst passe fra 2-4 år (og det tror jeg nok hvertfall den gjør). I år blir den som knebukse med seler (første året var den som langbukse). Så har han bunadsskjorte og bunadssko til.

Her er jentevarianten:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:35   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er klin gærne. Jeg er fortsatt i mars, sånn mentalt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:39   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:39   #84
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er alt for lenge til 17. mai til at noe er planlagt.
Minsten fikk drees i fjor (broren ble konfirmert) så han er jo ganske grei (om dressen fortsatt passer)
Mellomste...
Vel der avgjør dagsformen til guttungen hva han skal ha på seg.
Eldste beveger seg vel ikke ut av døra tenker jeg, så han får truse og dynevarianten som tidligere nevnt i tråden.

Gammel 05-04-10, 23:23   #85
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå blir junior operert den 13 april og får da gips på begge bena fra lysken og ned, med kosteskaft mellom knærne, så hva han skal ha på seg på 17 mai, det aner jeg ikke enda, må jo sy om noe slik at han kan få noe på seg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 09:22   #86
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg hadde ikke visst det dersom vi måtte skaffe klær, men siden han nå allerede har den "liksombunaden", så er det jo greit, jeg har visst det siden vi kjøpte den i fjor.

Gammel 06-04-10, 09:25   #87
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte antrekket før snuppa ble født jeg. Så nå gjenstår det å se om det passer når dagen kommer...

Gammel 06-04-10, 09:25   #88
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det blir ikke bestemt før sånn rett før.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 09:25   #89
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsten skal nok ha en festdrakt på seg, eldstemann skal få slippe det i år. Aner ikke hva han skal ha på seg. Har ikke kommet så langt enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 09:28   #90
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle tre ungene har fått nye festdrakter fra NameIt i år siden vi skal i konfirmasjon og litt av hvert i år også. Så da blir det den på 17. mai. Måtte kjøpe nå med en gang de kom i butikken, for de blir så fort utplukket for noen størrelser. I de største størrelsene får de inn bare 1 eller 2 gjerne her vi bor.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:34   #91
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snuppa skal ha sin vakre blåtøysbunad fra Telemark. Den brukes nå på fjerde året, og kommer til å være passe i mange år framover. Lillebror har jeg ikke kjøpt til, men tipper han skal ha på bukse, skjortebody og vest. Hvis jeg er veldig ivrig kan det hende jeg kjøper garn og strikker en fanajakke til ham, men vi får se.

Gammel 06-04-10, 12:02   #92
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

17. mai er lenge til !

Gammel 06-04-10, 12:14   #93
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ikke peiling på hva de skal ha på seg. Jeg er ingen langtidsplanlegger.

Knerten ble døpt i en festdrakt i 86/92 (han ble døpt da han var 7 måneder og var TYKK). Kanskje den passer fremdeles?

Storebror hadde på seg festdrakt i str 80 da han var 2. (jeg skal ha for at jeg trodde den var i 86 da jeg begynte å trykke den på han altså)

Gammel 06-04-10, 12:30   #94
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Begge har Gudbrandsdalsbunader, men jeg bør se over Plutten sin, sjekke hvilke deler som passer sammen i år osv. Og så er sko alltid vanskelig - nye bunadsko har en tendens til å gnage/kjippe, joggesko ser ikke så pent ut.

Acsa: Ta en titt på skoleuniformsskoene de selger her når du kommer over. De har masse pene svarte sko, også joggesko som er helt ensfargede og ser fine ut.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:20   #95
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nei, så langt har jeg ikke kommet ennå... Hun har dog fått nye sko som bør gås inn, slik at ikke overraskelsen blir stor etter 2 km i tog.

Gammel 06-04-10, 22:22   #96
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Blir nok bunader her ja. På alle bortsett fra far. Han nekter, og tar nok på dressen om han har fri da

Gammel 06-04-10, 22:28   #97
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Altså: Ikke før har jeg fått opp påskepynten, så begynner dere å mase om 17.mai-antrekk. Aldri fred å få.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 23:37   #98
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jenten kommer nok til og ha på seg festdrakt (en slik bunadkopi). Håper de fra i fjord passer enda.

Det er værre og tenke på hva jeg skal ha på meg. Har bunad, men den gir meg pusteproblemer og jeg nekter og innse at jeg har lagt på meg så jeg legger den ikke ut.

Gammel 06-04-10, 23:57   #99
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Her blir det festdrakter i år også.

Hvordan ser små kopier av børsmeglere ut, forresten?

Jeg vet knapt hva en børsmegler er, så jeg tør ikke svare. Men om det er noe av samme rasen som eiendomsmegler, så kan jeg fortelle at vår eiendomsmegler hadde lårkort skjørt, ublyg utrigning og store øredobber. Poden skal ikke ha det på 17. mai.

Gammel 07-04-10, 00:05   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner flere børsmeglere, og de går i sorte bukser og blåskjorter eller v-gensre. :bidrar:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.