|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg liker blogorama veldig godt, selv om jeg ikke har tilgang til mer enn kanskje halvparten av bloggene. Og jeg mistenker også at den halvparten som jeg ikke har tilgang til er den halvparten som er mest aktive. Jeg har for eksempel ikke tilgang til nesten noen av de med blogger som har svart i denne tråden, og siden omtrent hele gjengen er moderatorer så nytter det ikke å stenge dem ute fra min blogg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggene
Du har da tilgang til den kuleste av de kule? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneDet er noen som har tilgang til min blogg, selv om jeg ikke har tilgang til deres. Det er helt ok. Jeg tenker ikke sånn at det må være gjensidig, selv om begge har lukket blogg. Noen har jo mer behov for å verne om privatliv enn andre.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har visst tilgang til din blogg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggene:bluss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneHar litt sansen for at en del uhemmet tar vekk tilgang. Vanker en del i blogger på et annet forum, og der er det en god del som deler mye privat. Føles litt kleint å ha gamle travere som aldri deler noe selv, men omtrent bare er inne og leser og henger seg på.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg kutter tilgang i ny og ne etter hvem jeg husker har vært innom bloggen og ikke. Det er til tider noenlunde personlig informasjon som kommer, (gjemt innimellom mengder med fjas, sutring og et og annet tilfeldig mannebein), og jeg er ikke så keen på å ha så mange passive lesere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
weird
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneFørst vil jeg bare si at dette ikke er et kjempestort problem for meg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Tja, kanskje på sett og vis. Det eksisterer vel mer på siden. Etter det jeg erfarer så er folk mye mer private i bloggene. Jeg har lagt ut bilde av sønnen min i min blogg for eksempel noe som ikke kunne falle meg inn å gjøre på forumet. Så jeg tror at mye av det som skjer i bloggene hadde uansett ikke vært tilgjengelig på forumet.
![]() |
#14 |
|
Er greia at fjasinga plutselig er savnet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det har jeg!
Jeg spør aldri noen om bloggtilgang, annet enn inne i bloggene hvis noen vifter med å lukke den. Samtidig så har jeg jo ingenting i mot å bli spurt av andre om bloggtilgang , jeg tok et nokså tilfeldig sveip gjennom medlemslista da jeg startet bloggen, og etter det har jeg helt glemt å sjekke om folk har tilgang eller ikke. Jeg blitt mer obs på det i det siste, og det er flere som jeg trodde hadde tilgang som det viste seg ikke hadde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg tror aldri jeg har nektet noen tilgang hvis de har spurt, men hvis de etter å ha spurt aldri legger igjen en kommentar har det nok hendt at de har blitt fjernet igjen.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
Det tror jeg også, på en måte.
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneVel, fnis, jeg er visst blitt kastet ut av en blogg skjønte jeg i dag. Jeg som bare trodde at vedkommende hadde hatt det for travelt med å blogge i det siste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Muligens verdt å vente på
|
Øøøøøøøø. Kan man? Jeg har levd i den tro at det bare er FP-brukere som kan se den jeg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|