Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Håndballjentene i OL-tråden

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 10:57   #81
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Og Katjas langpasninger er såårt savnet.

Katjas spill på små marginer er savnet. Det gjør håndballen morsommere. Dessuten var Gro litt rusten i dag. Tonje Larsen er jo stødig, og jeg er imponert over Tonje Nøstvold. Sistnevnte har vært trygg og fryktløs gjennom alle kamper, til tross for at hun ikke er den aller mest rutinerte.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:05   #82
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Grei kamp, selv om det hakker i spillet av og til. Og Katjas langpasninger er såårt savnet.

Når går semi'n?

Den går på torsdag. Mot Sør-Korea. Men jeg er dessverre ikke sikker på tidspunktet.

Gammel 19-08-08, 14:57   #83
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lurer på om den går på torsdag i 12 tiden.

Gammel 19-08-08, 15:19   #84
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir en bra kamp!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 15:34   #85
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jepp, kl. 12.00. Æsj, midt i arbeidstiden... Ja, ja.

Gammel 19-08-08, 15:43   #86
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Åh. Jeg skal i et møte kl 13.
Æsj og æsj. Jeg får ta opp siste biten, selv om det ikke blir det samme....

Gammel 19-08-08, 15:44   #87
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

12 på torsdag passer perfekt. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en god lunsj og kose meg alene med kampen, men det ender vel bare med rundstykke i taket o.l pga. engasjementer til kampen. Blir litt vill og neste flau over meg selv der jeg sitter og hoier, klapper og jubler dønn alene.

Gammel 19-08-08, 15:48   #88
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

12 på torsdag passer perfekt. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en god lunsj og kose meg alene med kampen, men det ender vel bare med rundstykke i taket o.l pga. engasjementer til kampen. Blir litt vill og neste flau over meg selv der jeg sitter og hoier, klapper og jubler dønn alene.

Engasjement er bra

Gammel 19-08-08, 16:15   #89
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Og jeg ser at jeg virkelig seriøst må levere inn dataen til fiksing av tastatur. Makan til skriveleifer, eller manglende bokstaver da.

Gammel 19-08-08, 19:36   #90
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har ikke TV på jobb, men en av gutta har tatt med sin egen tv og egen GET boks eller hva det er som han har på kontoret sitt..... Får avtale et møte med han på torsdag

Gammel 20-08-08, 10:57   #91
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Og jeg ser at jeg virkelig seriøst må levere inn dataen til fiksing av tastatur. Makan til skriveleifer, eller manglende bokstaver da.

Det er godt du vet å legge skylda på riktig sted

Gammel 20-08-08, 11:25   #92
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser ut til at Katja er klar!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 16:45   #93
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Åh!!

Gammel 20-08-08, 19:19   #94
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ser ut til at Katja er klar!

Fantastisk!

Jeg skal på FP-barseltreff i morgen, så da får jeg jo ikke sett kampen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 19:39   #95
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Et par venninner foreslo treff i Trondheim imorgen kl 12.

Gammel 21-08-08, 11:58   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 21-08-08, 12:02   #97
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:benket foran tv-en:

Gammel 21-08-08, 12:03   #98
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

:utenTVpåjobb:

Gammel 21-08-08, 12:13   #99
Slettet bruker
Passiv

Standard

tør ikke å se på.

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 12:14   #100
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Jeg skulle i et møte i dag kl ett, men det ble avlyst på grunn av sykdom. Huff, så leit.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.