Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-16, 18:30   #81
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?

Jeg hadde spist noe bare jeg liker, sushi kanskje mens jeg så på en klissete film på netflix.
Jeg hadde nok tatt en rydde/vaskerunde, og bryr neg egentlig ikke om mannen ikke ville gjort det samme.
Jeg liker faktisk å stulle rundt uten andre hjemme.
Mannen er ganske ryddig, så jeg ser ikke bort i fra at han også kunne tatt en sjau hvis han var alene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 18:45   #82
Evrydike
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2016
Evrydike har et hav av muligheter foran seg
Standard

Spilt musikk jeg liker, laget god mat, lest og tatt et varmt bad.

Evrydike er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 19:24   #83
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå har jeg det.

Jeg skriver foredrag, ser netflix, surrer på nett og drikker masse kaffe, for å greie å holde meg våken til lengere enn 22, så jeg ikke våkner 06 i morgen.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 17:31   #84
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet jeg spurte om det var så uvanlig å være et døgn alene, og når jeg tenker meg om, så er jeg jo faktisk det veldig sjelden selv. En kveld dann og vann, ja, eller en formiddag, men sjelden 24 t. Tror ikke det har skjedd siden 2008.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 22:23   #85
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg var alene en fredag-søndag en helg i fjor og det var F A N T A S T I S K.
Koste meg fredag kveld etter litt shopping, sov en helt natt, lang frokost alene lørdag, kosa meg hjemme hele lørdagen, før jeg dro på fest lørdag kveld.
Sov lenge søndag (men da var jeg jo oppe halve natta), orka ikke frokost fordi jeg var, ehm, fyllesyk - og lå på sofaen til mann og barn kom hjem.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-16, 00:26   #86
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg var alene en fredag-søndag en helg i fjor og det var F A N T A S T I S K.
Koste meg fredag kveld etter litt shopping, sov en helt natt, lang frokost alene lørdag, kosa meg hjemme hele lørdagen, før jeg dro på fest lørdag kveld.
Sov lenge søndag (men da var jeg jo oppe halve natta), orka ikke frokost fordi jeg var, ehm, fyllesyk - og lå på sofaen til mann og barn kom hjem.

Hørtes perfekt ut.

Gammel 13-03-16, 09:41   #87
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg er alene hjemme én uke i slengen to ganger i året. Mannen tar med ungene til foreldrene sine (de bor langt unna).

Jeg ELSKER det!! Å være alene hjemme er helt fantastisk. Jeg tar sjelden fri fra jobb mens de er borte, jeg jobber vel i grunnen bare mer, men jeg har jo så mye tid og frihet til rådighet! Kommer tidlig på jobb, drar litt sent, trener, spiser middag foran tv-en og har gjerne et par mindre prosjekter i huset av rydde-typen. Det første jeg gjør når de drar er å rydde og vaske hoveddelen av huset siden jeg får sjelefred av det jeg vet at det ikke blir rotete igjen på en hel uke!

Utover å være mye alene, som er helt fantastisk for en introvert, så er jeg ute en kveld eller to også. Men jeg prøver å ikke ha for mange avtaler, rett og slett fordi jeg verdsetter alenetiden så mye. Ikke savner jeg mann og unger noe særlig heller, iallfall ikke de 4-5 første dagene. I år blir de borte 17. mai-uken, og jeg har ingen skrupler med det. I år kan det godt hende jeg stikker flagget i sekken på 17. mai og tar meg en tur i marka.

Jeg tar aldri så lange turer med ungene, men prøver å ta dem med meg på en eller annen langhelg et par ganger i året, mannen elsker også å være alene hjemme.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.