|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett
Og er det ikke godt å ha en arena hvor det faktisk ikke er utseende og klesstil og andre ytre faktorer som teller? Det er da mer enn nok av sånne arenaer ellers i samfunnet – de fleste, vil jeg påstå! Skilpadda pleier å skrive noe fint om dette, noe sånt som at på nettet kan man skjule at man er stygg, men ikke at man er dum, mens det er omvendt svært så mange steder. Vel, hurra for det!
![]() |
#82 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettTinetoff, jo for all del! Håper ingen trudde eg meinte noko anna
![]() |
![]() |
#84 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg synes dere legger ut bilder av bukserumpene deres hele tida, jeg!
![]() |
#85 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inn på moteforumet med dere. Bilder må vi ha!!!!!
![]() |
#86 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettSå kom jeg for sent til å være med på den seriøse delen av denne tråden også.
![]() |
#89 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettPokkern, jeg gikk også glipp av den seriøse delen av tråden. Men rompa mi må jeg vel greie å få avbildet.
![]() |
#90 |
Dårlig husmor
|
Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å irritere deg for mye Oskarsmamma, så jeg kan være med i diskusjonen jeg også. Sist redigert av Blå : 06-10-06 kl 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg tror jeg vurderer folk langt mer på grunnlag av hvilke tanker de klarer å uttrykke enn akkurat språket. Det som gjør Skilpaddas innlegg så unike er jo ikke så mye at språket er korrekt, som at innholdet er så sylskarpt formulert, logikken hel og uangripelig og sarkasmen og humoren så helt på kornet.
![]() |
#92 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettAngående dialekt: Det ER ytterst vanskelig å lese dialekt, særlig til folk man ikke kjenner, fordi man ikke vet HVILKEN dialekt det er snakk om og dermed ikke kan høre den for seg i hodet sitt. Så selv om jeg forstår de fleste dialekter når jeg hører dem, bruker jeg 3-4 ganger så lang tid på å lese et innlegg på dialekt enn et som er på bokmål eller nynorsk. Og da skal innholdet være ualminnelig bra hvis jeg skal gidde.
![]() |
#93 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettSom jeg skrev tidligere ser jeg på innholdet ikke dialekten, men kan ha problemer md noe dialekter ja. Det var aldri min sterkeste side på skolen (må innrømme at interessen ikke var helt stor heller da)
![]() |
#96 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettAltfor seint ute til den alvorlige diskusjonen har jeg skjønt, men jeg må si at jeg bruker mange smilier i innlegg som er ment som humoristiske og nesten ingen i innlegg av alvorligere grad. Det har jo noe med hvordan man vil at andre brukere skal lese innlegget man skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Epikur
|
Den lille rompa di kan da umulig ta skade av et fransk etegilde!
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 07-10-06 kl 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Moden
|
hva er :bonk: -smily?
![]() |
#99 |
flisespikker
|
Den ser slik ut:
![]() |
#100 |
Borte
|
Morsom smiley :kidoki:
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 07-10-06 kl 23:17. Årsak: Håper ingen så det som sto her før jeg endret. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, krangling, språk |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|