Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FPs partibarometer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva stemmer du?
Høyre 72 23,30%
Arbeiderpartiet 101 32,69%
SV 38 12,30%
Senterpartiet 7 2,27%
Venstre 43 13,92%
Kristelig Folkeparti 9 2,91%
Fremskrittspartiet 5 1,62%
Rødt 7 2,27%
Miljøpartiet de grønne 16 5,18%
Andre 0 0%
Brokkolipartiet 11 3,56%
Deltakere: 309. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 11:30   #81
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FPs partibarometer

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Grunnen til at jeg skifter leir etter mange år som først høyre og så Venstre-velger, er at jeg har ganske inngående kunnskap om eldreomsorgen i Oslo. Den er forskrekkelig dårlig, synes jeg. Oslo har vært borgerlig styrt i uminnelige tider og jeg synes virkelig eldreomsorgen i Oslo er ganske elendig - og ikke minst UTROLIG byråkratisk - det får meg til å ikke tro på borgelige løfter om mindre byråkrati. Ergo har jeg skiftet leir.

Det vil vel uansett bli noe annet så lenge det er stortingsvalg, vil det ikke? I vår kommune har Høyre (skakk)styrt i lange tider før vi fikk et overraskende valgresultat etter forrige kommunevalg hvor Ap, Sp, Sv, FRP og Pensjonistpartiet gikk sammen om et valgteknisk samarbeid slik at Ap fikk stille med ordfører til tross for at Høyre fikk størst valgoppslutning. Jeg var skeptisk i starten, men har blitt positivt overrasket og tror nok at byen vår trengte et annet styre enn det som har vært til nå (av mange årsaker, men mest fordi det ikke er satt tak på innbyggerveksten og kommunen sliter med å følge opp med dekning på skole, barnehage og ikke minst sykehjem og helsehjelp). Jeg ser allikevel at jeg er misfornøyd med Ap i ledelsen på landsbasis og håper på et flertall for Høyre, og mener det blir to vidt forskjellige ting å sammenligne disse. Men så er jeg heller ikke fremmed for tanken om å øke privatisering innenfor helsetjenester fordi jeg tror det kan dekke helsetjenestene på en mer effektiv og bedre måte enn i dag, og der mener jeg å huske at du er ganske uenig, stemmer ikke det? I alle fall vil jo utfallet på landsbasis gjerne bli et annet enn på kommune-/fylkesbasis all den tid det skal mer til for å få gjennomført større eller radikale endringer.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 11:48   #82
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odelia - jeg er helsetjenesteforsker og jeg har ganske sterke meninger om private løsninger i helsetjenestene, ja. Det er et paradoks at det amerikanske helsevesenet er det suverent dyreste helsevesenet i verden. Det er jo privat og markedsdrevet.
Min mening er at det er ikke alle typer virksomheter som egner seg for innføringen av markedsøkonomiske prinsipper.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 11:48   #83
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

ingling og 007, jeg nekter å være med på den dansen flere ganger. Hvis nok folk stemmer på Venstre, kan de fint danne regjering uten FrP. Så lenge vi lever i et demokrati, må alle stemmer telle med, også de vi er uenige med. Jeg har ansvar for min stemme, og hva mitt parti gjør med den.

Hvis man kun skal stemme på partier som ikke vil anerkjenne FrPs rett til å utøve den makten de blir tildelt av velgerne, må man stemme rødt, og jeg har sjelden ment så intenst at landet trenger, trenger, trenger et regjeringsskifte.

Dans og dans, jeg spurte bare hva dere tenkte om det. Det var ingen kritikk, jeg er oppriktig nysgjerrig på hva dere tenker. Forøvrig er det ingen partier som ikke anerkjenner Frps rett til å utøve den makten de blir tildelt av velgerne, men vi er mange som håper og ønsker at de ikke skal få nok stemmer til å komme i den posisjonen.

Gammel 06-08-13, 11:59   #84
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Dans og dans, jeg spurte bare hva dere tenkte om det. Det var ingen kritikk, jeg er oppriktig nysgjerrig på hva dere tenker. Forøvrig er det ingen partier som ikke anerkjenner Frps rett til å utøve den makten de blir tildelt av velgerne, men vi er mange som håper og ønsker at de ikke skal få nok stemmer til å komme i den posisjonen.

Det må man jo gjerne mene, men det blir ikke FrP-politikk selv om de kommer i regjering. De får jo sine stortingsrepresentanter åkke som.

For min del er det som Candy Darling sier, kjempeviktig at vi får ny regjering nå. En regjering som fokuserer på at vi skal kunne være konkurransedyktige i framtida, at vi skal kunne overleve uten det dype sugerøre i nordsjøen. At næringslivet kan vokse og skape arbeidsplasser.

Det er ikke fordi jeg synes at alt er forferdelig nå, for det er det jo slettes ikke. Men jeg mener vi må stake ut en annen kurs. Og det mener jeg helt uavhengig av enkelte saker. (som f.eks. permisjonsreglene som Høyre ønsker å endre, jeg er prinsippielt enig, men ser at i praksis er det bra at fedrene tar ut mer permisjon, men dette er en relativt liten sak i det store bildet tross alt)

Gammel 06-08-13, 12:40   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg beskylder ikke deg for noe, ingling, men jeg synes det er helt påfallende at mange (og etter min erfaring, særlig personer med sympati til venstre for Ap), spiller helt åpenlyst på samvittigheten til Venstre-velgere for å hindre FrP i å komme i posisjon. Venstre og FrP står veldig langt fra hverandre i verdi- og miljøspørsmål, men de står også veldig langt fra den sosialistiske blokken i mange andre viktige spørsmål.

Det er ikke Venstres feil hvis FrP kommer i posisjon, det er de som stemmer på FrP sin feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 12:41   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg beskylder ikke deg for noe, ingling, men jeg synes det er helt påfallende at mange (og etter min erfaring, særlig personer med sympati til venstre for Ap), spiller helt åpenlyst på samvittigheten til Venstre-velgere for å hindre FrP i å komme i posisjon. Venstre og FrP står veldig langt fra hverandre i verdi- og miljøspørsmål, men de står også veldig langt fra den sosialistiske blokken i mange andre viktige spørsmål.

Det er ikke Venstres feil hvis FrP kommer i posisjon, det er de som stemmer på FrPs feil.

Jepp, samme har jeg tenkt mange ganger. Og så tenker jeg også at det kanskje hadde hjulpet litt på oppslutningen til SV om de hadde fokusert på å ha en klar egen politikk i stedet for å skremme med FrP.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 13:25   #87
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke Venstres feil hvis FrP kommer i posisjon, det er de som stemmer på FrP sin feil.

Dette er jeg veldig enig i.

Gammel 06-08-13, 13:35   #88
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Odelia - jeg er helsetjenesteforsker og jeg har ganske sterke meninger om private løsninger i helsetjenestene, ja. Det er et paradoks at det amerikanske helsevesenet er det suverent dyreste helsevesenet i verden. Det er jo privat og markedsdrevet.
Min mening er at det er ikke alle typer virksomheter som egner seg for innføringen av markedsøkonomiske prinsipper.

Det amerikanske helsevesenet er spesielt. Og mye på grunn av dette med forsikringer. Sykehusene får bare dekket mellom 7 og 12 % av pasientutgiftene via forsikringen. Som følge av det skrur de opp prisen noe voldsomt, slik at de i realiteten får dekket hele utgiften. Det igjen fører til at forsikringsselskapene kan si "se hvor dyrt sykehusbehandling er!" og skru opp prisene på forsikringen. Og man får en kostnad på 25 dollar formen paracet når man er innlagt. Kort forklart til meg av en amerikansk advokat.

Gammel 06-08-13, 14:21   #89
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Det er jeg helt enig med deg i. Klart en skal stemme i tråd med sin overbevisning og på det partiet en ønsker å støtte, noe annet blir jo feil.

Gammel 06-08-13, 15:08   #90
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er misfornøyd med mye av det regjeringen gjør i dag, men det er ting som jeg tror et regjeringsskifte vil gjøre enda mer av, så derfor er det opplagt for meg å stemme på et av de sittende regjeringspartiene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:59   #91
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tidligere stemt Arbeiderpartiet, med større tvil for hvert valg . I år er jeg veldig usikker, jeg orker ikke mer Senterparti med makt, og jeg synes Arbeiderpartiet er lite progressive. Alikevel er det grunner til å fremdeles stemme på dem for min del.

Min sympati ligger egentlig hos Venstre om dagen, men jeg utstår ikke Trine Skjei Grande og det betyr tydeligvis mer enn jeg liker å inrømme, ikke stemmer jeg på noen som er villig til å samarbeide med FrP heller, selv om en stemme til Venstre er en stemme til Venstre og ikke FrP.

Gammel 06-08-13, 16:20   #92
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker venstre og venstrefolk veldig godt, men vil av samme årsaker som Kanina ikke ga et regjeringsskifte. Kan jeg få bytte ut SP med Rødt og Venstre? Det hadde blitt den hippieregjeringen!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 16:34   #93
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker venstre og venstrefolk veldig godt, men vil av samme årsaker som Kanina ikke ga et regjeringsskifte. Kan jeg få bytte ut SP med Rødt og Venstre? Det hadde blitt den hippieregjeringen!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 16:45   #94
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Kanonbra forslag!

Gammel 06-08-13, 16:46   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt beholde SP hvis vi bytter ut SV? Ja? Og slenger inn MDG!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 16:58   #96
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer Venstre og min stemme til Venstre er like lite en stemme til FrP som en AP og SV-stemme er en stemme til Rødt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 17:01   #97
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha litt SV, men kan godt beholde et par fra SP om vi blir kvitt de gærneste ulvefolka.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 17:05   #98
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg stemmer Venstre og min stemme til Venstre er like lite en stemme til FrP som en AP og SV-stemme er en stemme til Rødt.

Veldig godt sagt!

Det kunne aldri ramlet meg inn å ikke stemme på det partiet jeg er mest enig med, fordi de ser for seg at de kanskje må samarbeide med et annet parti for å komme i posisjon til å regjere. Jo flere som stemmer på Høyre, jo større sjanse for at de kan regjere alene tenker jeg. Og jo flere som stemmer på Venstre, jo større sjanse for at Høyre og Venstre kan klare seg uten Frp. Og hva så om FrP kommer i regjeringsposisjon? Kanskje har både de og velgerne godt av å oppleve hva det faktisk vil si å være i posisjon. Når man er i opposisjon kan man si og mene og gjøre mye rart. Men til og med SV måtte jo legge bånd på seg når de kom i regjering.

Jeg er vesentlig mer spent på om FrP klarer å grave fram noen talenter til en regjering. Minus Siv Jensen og han økonomifyren (som faktisk sier en del fornuftig!) er det ganske langt til nestemann som ikke er "bygdetulling" per def.

Gammel 06-08-13, 17:16   #99
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke. Jeg har bestemt meg for å bytte parti og stemme på, men er usikkert på hvor jeg havner da.

Gammel 06-08-13, 17:38   #100
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha litt SV, men kan godt beholde et par fra SP om vi blir kvitt de gærneste ulvefolka.

Støttes!

(Nå kom jeg forresten på hva det sto midt foran på russedressen min, og det var litt kontroversielt her jeg bor med ulv luskende i skaubrynet, så det fikk jeg kommentarer på: "Rødhette for ulv". :verken grønn- eller blåruss: )

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.