Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Julekongen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 18:46   #81
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekongen

Vi likte den, men Mini må sitte på fanger. Komponisten er forresten god venn av i alle fall den ene manusforfatteren.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 18:48   #82
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Storebror så 5 min før han ga seg, lillebror ser med halvt øye mens han perler.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 18:59   #83
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Lille fikk telefonen min og hørte på musikk så jeg fikk stillhet til å se!
Får litt narniatendenser også.
Men det må være utrolig vanskelig å finne på noe totalt nytt, som aldri er brukt før.
Og det at det minner meg om diverse andre ting gjør det bare bedre.

Sist redigert av -Nj- : 02-12-12 kl 19:12.
-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:05   #84
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte også på Narnia med den hemmelige gangen til en ny verden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:06   #85
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Kjempefin!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:07   #86
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk også Tim Burton-vibber. Dessuten likte jeg persongalleriet i familien til Kevin godt. Vi satt klistret denne episoden også, og jeg kommer til å se på denne uten ungene her også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:15   #87
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Vi liker..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:16   #88
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Her følger hele familien med, vi liker den sålangt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:18   #89
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Begge våre satt som tente lys og fulgte med, og vi voksne likte det også veldig godt. Gleder meg til resten!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:41   #90
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Fenget mer i dag, så nå gleder vi også oss til fortsettelsen.

Gammel 02-12-12, 19:42   #91
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Første julekalenderen ungene har likt (med unntak av superjul, som mer var et show enn en kalender synes jeg). Vi voksne gleder oss også til fortsettelsen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:57   #92
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Denne liker vi. Artig med noe nytt!

Gammel 02-12-12, 20:01   #93
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte. Estetikken, musikken, stemningen. Seksåringen følger med, men er mest opprørt over hvor slemme Krohnene er. Treåringen må snakkes gjennom handlingen for å klare å holde fokus foreløpig. De syntes de to ridderne på slutten av episode 2 var fnisemorsomme, da. Jeg også, egentlig.

Gammel 02-12-12, 20:14   #94
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

For meg blir slike serier (samme som Jul i Svingen) for karikerte til at jeg synes de blir veldig underholdende. De blir nesten litt slitsomme.

Jeg ler meg allerede ihjel av Anton.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 20:32   #95
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi liker det, alle sammen

Gammel 02-12-12, 20:41   #96
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er enig med Dronningen. Synes ikke dette er spesielt bra. Ungene er ikke overbevist, til tross for at jeg prøver å pushe på dem dette (kan jo hende de liker det etterhvert, og det blir vel samtaler om sånt på skolen osv.

Gammel 02-12-12, 21:03   #97
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Jeg er enig med Dronningen. Synes ikke dette er spesielt bra. Ungene er ikke overbevist, til tross for at jeg prøver å pushe på dem dette (kan jo hende de liker det etterhvert, og det blir vel samtaler om sånt på skolen osv.

De to eldste her tror jeg liker det, men vi må så klart oppklare kontinuerlig hvorfor de ikke snakker med voksne om slemme barn som plager andre, hvorvidt man bør gå i skogen alene, hvordan man får strøm i en hemmelig hule, hvorvidt det vokser slike blomster i norsk skog, og andre ting de mener skurrer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 21:15   #98
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke så veldig begeistret, savner mer jul og "kos" - i mangel av et bedre ord. Det er vel rett og slett noe av stemningen som mangler. Lille Ville har sett på begge episodene, men jeg er usikker på hva hun egentlig synes.

Også synes jeg kalenderen som hører til er merkelig. I dagens luke er det bilde av hansken han fant i går, det gir ikke noe hint til hva som skjer i episoden. Slottet er fint, men det virker som om de tenkte at de måtte ha en kalender til uten helt å vite hva de ville med den.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 21:15   #99
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og forresten - Skomakergata er veldig poppis her.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 21:16   #100
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her liker alle den, inkludert toåringen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.