Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Syns du selv at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 21:14   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?

Næsj. Jeg er mer sånn dampandes erotisk, på Kari Bremnesvis. Og trøster egoet mitt med at jeg fremdeles har draget nok til å leke catch-and-release med små unge franskmenn ved behov.

Jeg synes Tone Whatshername er vakker, men på en helt uinteressant måte. Angelina, og antagelig era også, kunne fått meg til å skifte fil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 09-09-12 kl 21:28.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:42   #82
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjente plutselig at jeg havnet helt utenfor comfortsonen nå.

Sist redigert av Dronningen : 10-09-12 kl 10:49.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:54   #83
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Era er nyyyydelig. Nydelig.

Og ganske dampandes erotisk.

Gammel 09-09-12, 21:57   #84
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har aldri vært fornøyd med meg selv i nåtid. Men merkelig nok er jeg ganske fornøyd med meg selv i fortid når jeg ser på bilder, så jeg må jobbe med å bli mer fornøyd i nåtid også. Men klassisk modellpen er jeg ikke og det vil jeg heller aldri bli.

Men, noe av det med "klassisk pen" er ikke bare fra naturen av det heller, de står ikke rett opp og fotograferes uten sminke og styling heller. Det er utrolig hva godt forarbeide med sminke og hårbørste og gode fotografer kan utrette.

Gammel 09-09-12, 22:10   #85
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Når jeg var slank og veltrent var jeg muligens kvalifisert for søt, men da mer som i blond, søt og blid. Jeg er lite pen, og ansiktet mitt tåler ikke ekstra kilo heller. Så jeg kjenner meg dessverre mest igjen i denne:

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes ikke jeg er pen. Jeg synes ikke jeg er alminnelig engang, og skulle ofte ønske at jeg i det minste så "gjennomsnittlig" ut.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:12   #86
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Det må sies at jeg tenker pen henger sammen med symmetriske trekk og god benstruktur. De fleste kan se fine ut, men det er noe annet.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:15   #87
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Er godt fornøyd med utseende,ikke klassisk pen.
Men,søt.

Føler meg nok litt penere når jeg er noen kilo lettere.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:17   #88
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Nei, dessverre. Tror jeg hadde vært lykkeligere hvis jeg kunne svare ja på dette spørsmålet. Alltid sett ned på meg selv på alle mulige måter.

Gammel 09-09-12, 22:18   #89
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikkje pen. Søt og deilig er mi greie.

Gammel 09-09-12, 22:19   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt dette skriveriet om pen i dag har fått meg til å tenke litt. Jeg tror jeg er positivt innstilt og ser masse pent i de aller, aller fleste.

Gammel 09-09-12, 22:23   #91
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jah, pen nok ihvertfall. Noen ganger hjelper det med sminke, pen kjole og oppsatt hår, andre ganger ikke. På barneskolen var jeg først søt, så sthøgg, men et sted på videregående greide jeg å riste det av meg. Egentlig har jeg alltid sett ut som meg selv.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:30   #92
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg mener selv at jeg er pen. Stygg er jeg iallefall ikke.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:37   #93
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Åhh, kan ikke folk legge ut bilder av de de mener er pene så får vi noe pent å se på? Blir så utrolig nysgjerrig når det skrives flere ganger om de samme personene.

Jeg synes forresten også at Tone Damli er pen. Egentlig finnes det vanvittig mange pene damer - langt flere enn det finnes pene menn. Kanskje fordi kvinner har mykere ansiktstrekk enn menn?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:54   #94
Trinity
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Trinity er litt kul
Standard

Ja, hverdagspen ihvertfall.

Gammel 09-09-12, 23:25   #95
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg har vel aldri synes jeg var pen, men søt i gode stunder, tror jeg. Jeg har fine øyne, og mennene i mitt liv har alltid insistert på at nesen min er søt, men jeg vet ikke helt om jeg har troen på det. Men jeg synes ikke jeg er stygg heller, og det er et godt utgangspunkt

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 09:47   #96
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Alt dette skriveriet om pen i dag har fått meg til å tenke litt. Jeg tror jeg er positivt innstilt og ser masse pent i de aller, aller fleste.

Jepp! Jeg også. Jeg har veldig, veldig mye lettere for å se vakre trekk enn ikke så vakre trekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:40   #97
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Ja det syns jeg at jeg er. Litt mer på sommeren enn på vinteren. Kler litt farge.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:46   #98
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jah, pen nok ihvertfall. Noen ganger hjelper det med sminke, pen kjole og oppsatt hår, andre ganger ikke. På barneskolen var jeg først søt, så sthøgg, men et sted på videregående greide jeg å riste det av meg. Egentlig har jeg alltid sett ut som meg selv.

Jøss, her oppsummerte du igrunn det meste som gjelder meg også.

Gammel 10-09-12, 10:48   #99
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Nei, jeg syns ikke jeg er pen. Om jeg virkelig legger en innsats i hår, sminke og klær kan jeg høyne til å se ok ut. Det er vel dette som skjer når man i 10 år får høre hvor fæl man er. Men jeg har ihvertfall langt, fint hår, og pene brune øyne.

Gammel 10-09-12, 13:04   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig mye penere enn som 16-åring, også helt objektivt. Også synes jeg selv at jeg holder meg bedre enn mange av de peneste på ungdomsskolen. Det er seffy fordi jeg er så kul (og trener og har gått ned de irriterende kg).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.