|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg ga opp Halloween fest og feiring pga mye motstand, men i år håper jeg å kunne delta på et arrangement i regi av en forening. Jeg digger halloween |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Me feirer egentleg ikkje Halloween, og ingen barn i nabolaget går knask eller knep. Det er så mange gamle rundt her, og dei har lite å by barna utenom julebukktider. Eg holder også ein knapp på julebukk, men Halloweenfest uten knask eller knep er ok. No vil storesøster ha fest på bursdagen sin med "skummel mat", kostymer og pynt, er det teit å kjøre slik fest nesten 2 veker etter Halloween?
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?
Vi sitter og lurer på om det skal være tema for bursdagen til knerten den 9. oktober, så jeg synes ikke at det blir feil i hvert fall.
![]() |
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Og de marengsspøkelsene var jo übersøte! :kjenner feirebehovet melde seg:
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Prinsesskjoleformen; hvis man har en barbie å avse så kan man jo bare lage henne helt zombie! Med sort kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Godt forslag, emm, men jeg er ikke skråsikker på om 7 år gamle gutter ser ironien med en dukke uansett.
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Her blir det party, som vanlig. Muligens to, siden Halloween er på en onsdag. Tror mannen får ordne med party for ungene og noen av deres venner den 31. (jeg skal ha to eksamner natt til 31.), og så fikser vi party for våre venner med unger lørdagen etterpå. Eller noe sånn.fest blir det i alle fall.
![]() |
#11 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Halloween er på en mandag i år. Du får sjekke sånn at du går til eksamen rett dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() |
#14 |
By the Sea
|
Ja, nå kan jo ikke du bare komme her og tro at du kan diktere hva andre skal skrive om i denne tråden og du kan jo håpe at du får diskutere temaet ifred, men du kan jo ikke akkurat sette munnkurv på oss andre og hvis det er noen som får lyst til å si at de ikke liker Halloween, så kommer de til å si det, altså. Dette er tross alt Foreldreportalen - ikke et /insert sarkastisk tone/ kozemozeforum!
![]() |
#15 |
Helt konge
|
Sist redigert av Heiko : 27-09-11 kl 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?I fjor hadde vi en liten halloweenfest. I år har i hvert fall mellomsten lyst til å være med på HalloVenn-arrangement i idrettshallen. Får se om eldsten også skal være med der. Hvis ikke lager vi kanskje til littegranne hjemme i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Ungene er hos faren da så det blir nok ingenting.
![]() |
#18 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg tenker vi skal på maskelaging og/eller pumpkin carving, i forkant. Og kanskje spøkelsestur med et gammelt tog gjennom redwoodskogene.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 27-09-11 kl 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Åh kjære! Den kaka di så fantastisk ut, Heiko. Både skummel og fristende!
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Vi er ikke så skumle. Mazungen liker ikke skumle masker og årets kostymer er ikke akkurat skummelt, om hun ikke går med på sminke da. Men det er iallefall veldig henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|