|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
Se resultatene: Vet du hva korinter er? | |||
Ja, klart. Det er en kristen sekt fra midtøsten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3,23% |
Ja, klart. Det er en type krydder. |
19 | 8,76% |
Ja, klart. Det er slikt som bestemødre har nederst i veska. |
4 | 1,84% |
Ja, klart. Det er en type arkitektur. |
1 | 0,46% |
Ja, klart. Det er en type tørket frukt. |
187 | 86,18% |
Nei. |
7 | 3,23% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Jeg så forresten korinter, greske sådanne ifølge pakken, men altså minirosiner, på kiwi i dag.
![]() |
#85 |
kamerat
|
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Jeg synes det er fælt med all denne sukathetsen (hallo, hva er julekake uten?!), og tenk å beskylde innbyggerne i en hel gresk by for å være sektarianere?
![]() |
#87 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?
Det er jo opp til deg selv å bestemme hvilke alternativer som stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Jeg leste jo litt fort å trykket på feil i undersøkelsen
![]() |
#90 |
intro
|
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Vi kan jo ikke ha en korinttråd uten en anbefaling av Agnar Mykles nydelige novelle "Skjenselens korinter".
![]() |
![]() |
#92 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Jeg har fortsatt ikke funnet. Og det er ikke fordi jeg ikke har forsøkt. Nå tror jeg at jeg gir meg. Sist gang en butikkansatt så på meg med tomt blikk og sa "hvafforno" og "hva er det" var jeg faretruende nært en litt ufin kommentar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Jeg kom tuslende hit for å si at jeg hadde funnet det på Rema jeg, men ser nå at det ordner seg. Måtte kjøpe en pose i re solidaritet, for å gi signal om at dette er noe man kjøper ja. Så nå venter jeg egentlig bare på oppskrift på disse kakene jeg skal putte dem i.
![]() |
#96 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Måtte sjekke på min lokale butikk, og her har vi både korinter og apsikat.
![]() |
#98 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Ikke lest tråden. Korint er en by, såvidt jeg vet, kanskje i Hellas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
![]() Sv: Vet DU hva korinter er?Bruk rosiner, bedre smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |