Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-11, 11:05   #901
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Er det noen som vet om en nettbutikk som har denne inne. Er desperat på jakt etter den i S eller X-Small. Synes den er så fin

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Fantastisk kjole fra Cream.

+ underkjole.

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 11:12   #902
Line123
Nybegynner

Standard

Hvor får man kjøpt denne?

Opprinnelig lagt inn av ingelas mamma, her.

Fiiiin

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 11:17   #903
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

[quote=HSJ73;2662336]

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Creamkjole, min er i grått

Kan jeg få spørre hvordan denne er i størrelsen? Jeg falt pladask for denne, og har funnet den i en nettbutikk, men der har de bare medium. Jeg bruker vanligvis small, men dersom et plagg ikke er stort i størrelsen, kan jeg også bruke medium.

Takk!

Hvilken nettbutikk fant du den i str. M?

Gammel 06-02-11, 11:31   #904
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg vil tru xs i Cream vil passe deg, HSJ73. Min Cream i strl. 38 vart altfor stor.

Gammel 06-02-11, 19:20   #905
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på weekendtur med Nessie og Tussa.

Jeg har bl.a. kjøpte samme CN knickers som Nessie og samme vårjakke fra HM. Jeg har også kjøpt en lys underkjole fra Cream, en billig blingklokke og en slik ring Nessie viser, bare med annen skrift. Ja, og en veske fra HM.

Jeg er mest fornøyd med FP-kjolen, blu demin dress fra Cream. Den satt utrolig fint på!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 20:29   #906
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=Snill & grei;2662882]

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hvilken nettbutikk fant du den i str. M?

Her: http://www.nyttogshabby.mystore.no/d...oducts_id=2831

Gammel 06-02-11, 20:31   #907
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har den i XS da, hos Tante Bruun.

Takk for svar, men jeg mistenker at det blir knapt, altså. Tror jeg må satse på fysiske butikker.

Gammel 06-02-11, 20:32   #908
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Takk for svar, men jeg mistenker at det blir knapt, altså. Tror jeg må satse på fysiske butikker.

Jeg tror ikke det. Hele feltet over puppene etc er sånn stoff som er VELDIG tøyelig. Og Tussa, som jevnt over er en 42 oventil, fikk på seg str S, men fant ut at M kanskje satt penere. Og S satt helt fint til meg som er en 38/40. Så denne er jeg 99 % sikker på at XS passer deg, i og med ingenting strammer noen steder.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 20:34   #909
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kari Traa ullsett. Til bruk på hytta og ellers i kulden:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 21:24   #910
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har vært på weekendtur med Nessie og Tussa.

Jeg har bl.a. kjøpte samme CN knickers som Nessie og samme vårjakke fra HM. Jeg har også kjøpt en lys underkjole fra Cream, en billig blingklokke og en slik ring Nessie viser, bare med annen skrift. Ja, og en veske fra HM.

Jeg er mest fornøyd med FP-kjolen, blu demin dress fra Cream. Den satt utrolig fint på!

I tillegg til dette (som det jo ligger flere bilder av rundt i tråden fra før) kjøpte jeg en Creamtights:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 21:26   #911
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper man cream på nett. Vet om smartgirl men da kommer jo toll på?

Gammel 07-02-11, 09:46   #912
Line123
Nybegynner

Standard

Er det noen som har vært innom noen butikker som har denne inne? Har lett på nett i hele går, men finner den ikke. Den str som jeg er ute etter Er S eller Xsmall om den finnes i det. Håper noen kan hjelpe meg.

Opprinnelig lagt inn av Line123, her.

Er det noen som vet om en nettbutikk som har denne inne. Er desperat på jakt etter den i S eller X-Small. Synes den er så fin

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 10:46   #913
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hvor kjøper man cream på nett. Vet om smartgirl men da kommer jo toll på?

På Facebook er det iallefall en del butikker som har sider der, fra butikkene sine, som har Cream. Feks Vakrevene, Studio Mote, Tante Bruun... De sender. Ellers kan du google Cream clothing på norske nettsider.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 11:12   #914
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nessie: Hvor har du fått tak i den kuuule ringen?

Gammel 07-02-11, 11:17   #915
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Nessie: Hvor har du fått tak i den kuuule ringen?

På "Hjertelig" i Ulsteinvik. ;-) Mange ulike tekster. Se på www.snellaogpetronella.no

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 11:44   #916
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg søkte på "Cream clothing" på Facebook nå nettopp, og fikk bl.a. opp gruppen "For the right to wear whipped cream as clothing". Kanskje ikke helt det samme.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 22:45   #917
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 08-02-11, 08:14   #918
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Creamkjole, min er i grått

Jeg har lett etter denne kjolen i lys blå, men har ikke funnet den. Noen som kan hjelpe?
Den er jo så nydelig. De hadde igjen en i M på Vakre Vene, men jeg trenger nok S. Sjekket ut både lisen.dk og hjemmesida til Cream.

Gammel 08-02-11, 08:31   #919
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har lett etter denne kjolen i lys blå, men har ikke funnet den. Noen som kan hjelpe?
Den er jo så nydelig. De hadde igjen en i M på Vakre Vene, men jeg trenger nok S. Sjekket ut både lisen.dk og hjemmesida til Cream.

Er du sikker på at den er lys blå - ikke lys grå? De hadde den i lys grå på Milde Mathilde og Drillpikene. Du kan jo ringe å høre om de har den i rett str?

Gammel 08-02-11, 08:31   #920
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Hm, hos Tante Bruun hadde de ikke igjen str tror jeg. Mener jeg tok den siste i S. Jeg har heller ikke funnet mange bilder av den på nett. Du har ikke noen butikker i nærheten som har Cream? Det er ikke sikkert den har kommet over alt enda heller. Sjekk med "Studio Mote" på FB?

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.