Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 14:18   #821
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Hvis det er fp-kjolen du mener så er det ingen minikjole...

livit er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 14:23   #822
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Vurderer sterkt FP kjolen. Men er usikker på hvilken str. Noen som har målene i str 42 og str 44? Lengde og bredde.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 14:25   #823
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan måle 44 for deg Frost. kommer snart... *løper for å måle*

53 cm rett over brystet og 96 lang. Det er litt stretch i stoffet.

livit er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 14:35   #824
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan måle 44 for deg Frost. kommer snart... *løper for å måle*

53 cm rett over brystet og 96 lang. Det er litt stretch i stoffet.

Tusen takk livit.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 17:12   #825
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole på 70 % på Noa Noa.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0284.jpg (191,2 KB, 150 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 19:09   #826
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Da tror jeg skal prøve å bestille, selv om det blir litt toll og slikt. Den var så fin.

Jeg har kjøpt min hos Vakre Vene i Tromsø. De sendte til meg som bor i Østfold. Ingen problem og svært god service!

Gammel 29-01-11, 19:11   #827
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kjole på 70 % på Noa Noa.

Den var kjempe-fin! Var på NoaNoa-salg forrige lørdag og fant ingenting fint.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 21:10   #828
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Salg på Mads og Mille. Bestilte meg en Stine tunika fra Chill

iben er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 22:54   #829
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har kjøpt min hos Vakre Vene i Tromsø. De sendte til meg som bor i Østfold. Ingen problem og svært god service!

Takk for tips! Da skal jeg ringe de på mandag. Kanskje det blir kjole på meg også.

Gammel 30-01-11, 00:11   #830
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette den nye FP-kjolen?

Jøss, og jeg var tidlig ute. Har hatt den over en uke!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 15:55   #831
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Dette må være den fineste kjolen Chill har hatt i kolleksjonen. Nydelig, lett og tynn fløyel.

Jeg var først litt deppa fordi den bare finnes i hvit, lyseblå og brun, men da jeg så den brune i butikken, oppdaget jeg at den er mer grålilla i fargen. Ny-y-ydelig!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 16:10   #832
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 16:12   #833
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Den var flott, Xian ...ja, og Nessie - kupp!!

Gammel 30-01-11, 16:22   #834
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Dette må være den fineste kjolen Chill har hatt i kolleksjonen. Nydelig, lett og tynn fløyel.

Jeg var først litt deppa fordi den bare finnes i hvit, lyseblå og brun, men da jeg så den brune i butikken, oppdaget jeg at den er mer grålilla i fargen. Ny-y-ydelig!

Ja, den brunfargen på bildet der lyver virkelig.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 18:10   #835
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, den brunfargen på bildet der lyver virkelig.

Ja. Og noen av oss ble litt skuffa over akkurat det. Men blåfargen!

Gammel 30-01-11, 19:08   #836
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er brun, jeg da. Litt gråbrun kanskje, men definitivt mest brun.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 19:23   #837
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes den er brun, jeg da. Litt gråbrun kanskje, men definitivt mest brun.

Og noen er litt fargeblind ;-)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 20:02   #838
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på bytur og har handlet to Container kjoler på halv pris, nyyydelige. Skjortetunika fra B Young, to underkjoler fra Culture og en genserkjole fra Culture. Gøy.
Disse to fra Container på halv pris.

Sist redigert av Zip : 30-01-11 kl 22:56.
Zip er ikke aktiv  
Gammel 31-01-11, 15:12   #839
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

og

Begge fra Change.

Sist redigert av Nelly : 31-01-11 kl 18:07.
Nelly er ikke aktiv  
Gammel 31-01-11, 19:57   #840
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har benyttet meg av Sportsnetts 25 % rabatter og investert i en RAB neutrino dunjakke. En slik er et must på turer opp i høyden, og denne skal selvsagt være med til Himalaya!

I disse tunge og store vinterskotider trengte jeg også et par innesko på jobb, disse fra Scholl er fine, synes jeg:

Retz er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.