Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-14, 20:17   #801
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Har blitt litt shopping i høst, bl.a. disse fra & other stories:

I dag ble det visst bestilt en liten sort fra manillusion/stop stearing:

Sist redigert av Ruslebiffen : 20-10-14 kl 20:25. Årsak: Bildelinkene funket ikke.
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-14, 20:24   #802
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Den sebrakjolen fra &other stories har dessverre krympet en del i vask og har blitt så kort at jeg ikke kan bruke den på jobb.

Gammel 20-10-14, 21:07   #803
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Den sebrakjolen var knallfin!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 20-10-14, 23:09   #804
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis du har fulgt vaskeanvisningen, og den har krympet mye, ville jeg ha reklamert på den.

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 21-10-14, 08:55   #805
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Hvis du har fulgt vaskeanvisningen, og den har krympet mye, ville jeg ha reklamert på den.

Den er kjøpt i Berlin, og så vidt jeg vet har de ikke butikk i Norge (ennå). Hm.

Gammel 21-10-14, 09:56   #806
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjempefine kjoler.

Gammel 21-10-14, 10:11   #807
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Å nei :/ Den var uansett fin da så kanskje du kan bruke den på fredagskvelden hjemme?

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 21-10-14, 10:46   #808
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Madicken og GinaK: Takk!

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Å nei :/ Den var uansett fin da så kanskje du kan bruke den på fredagskvelden hjemme?

Den er iallefall hakket for kort til å bruke på jobb. Hovedproblemet er imidlertid at den har krympet en del i overdelen også, så midjen havner litt for høyt opp mot ribbena. Jeg har lang rygg så det er ikke så mye som skal til. Men jeg skal forsøke å vaske den en gang til og strekke den litt mer i våt tilstand, det kan kanskje gi den en cm eller to ekstra.

Jeg håper forøvrig den butikkkjeden kommer til Norge snart; det er en konseptbutikk fra H&M (samme greia som Cos) som fører utrolig mye fint til en ok penge.

Gammel 21-10-14, 22:05   #809
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt meg kjole til julebordsesongen:

Gammel 22-10-14, 08:03   #810
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har bestilt meg kjole til julebordsesongen:

Fin! Nydelig farge og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-10-14, 09:35   #811
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Så fin, Blåbær!

Gammel 22-10-14, 11:05   #812
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fin! Nydelig farge og

Takk! Mye frem og tilbake med fargevalg. Min mørke personlighet hadde veldig lyst til å velge sort, men greide å styre unna for en gang skyld.

Gammel 22-10-14, 11:27   #813
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sebrakjole!

Gammel 22-10-14, 12:14   #814
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Jeg la faktisk ikke merke til at det var sebraer på kjolen før første gang jeg skulle ha den på etter at jeg kjøpte den - da jeg prøvde den på butikken var jeg så opptatt av at snittet rundt skuldre og hals var superfint og jeg registrerte bare at det var en eller annen form for mønster på kjolen.

Gammel 22-10-14, 22:26   #815
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Den sorte kjolen fra manillusion kom i dag, og den er virkelig helt nydelig! På bildet ser den blank ut i stoffet, men det er den er helt matt. Jeg er usikker på hva stoffet kalles, men det kjennes ut som veldig kraftig jersey, bare at stoffet motsetning til Jersey holder alt på plass. Åh, som jeg gleder meg til å bruke den! :enkel:

Gammel 27-10-14, 11:14   #816
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grattis med nye kjoler Biffen!
Jeg så den sebrakjolen på & Other stories i København (Der er det egen butikk, ligger på Strøget). Veldig dumt at den har krympet da.

Gammel 30-10-14, 22:55   #817
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpt kjole i dag. Litt usikker på om den får bli her hjemme, men skal bestemme meg til lørdag:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 30-10-14, 22:59   #818
Odelia

Odelia sin avatar

Standard

Åh, den var fin, Jenna! Jeg kikket på en del lignende på Ricco Vero-utsalget i Stryn i sommer, men må få litt mer skikk på kosekiloene før jeg kan klemme meg inn i en slik. Men nydelig var den! Elsker slike snitt.

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 31-10-14, 13:01   #819
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gikk litt bananas på Boozt.com og kjøpte to kjoler og et skjørt fra Desigual her om dagen:

Gammel 31-10-14, 18:12   #820
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var fine, Akseliane.

Tuppen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.