Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 14:01   #781
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Denne ble med hjem i dag. Den er utrolig mye finere på enn på bildet. Den er mye mer fasongsydd enn hva bildet gir utrykk for.

Fikk denne i posten i dag og den er bare sååå fin.
Slapp moms og toll også så ble fin pris.
Kjøpte str 42 og den sitter fint. I butikk hadde jeg nok prøvd 40 og, men bruker den nå fremover og selger den heller når den evnt blir for stor.
Prøvde du en mindre Joika?, er nok mulig det ikke hadde gått i det hele tatt, det skiller vel endel på en størrelse ned...

Sist redigert av Zip : 26-01-11 kl 14:22.
Zip er ikke aktiv  
Gammel 26-01-11, 16:02   #782
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Fikk denne i posten i dag og den er bare sååå fin.
Slapp moms og toll også så ble fin pris.
Kjøpte str 42 og den sitter fint. I butikk hadde jeg nok prøvd 40 og, men bruker den nå fremover og selger den heller når den evnt blir for stor.
Prøvde du en mindre Joika?, er nok mulig det ikke hadde gått i det hele tatt, det skiller vel endel på en størrelse ned...

Nei, den satt såpass thight over brystet at jeg ikke tror det ville blitt noe pent. At den er litt vid over rumpa syntes jeg bare er fint. Den er uansett såpass formsydd at den er fin.

Tror nesten det er den fineste hverdagskjolen jeg har hatt. Du får selge meg din om du blir for liten til den, så jeg har en reserve.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 26-01-11, 16:07   #783
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte hun kunne selge den til meg. /

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 26-01-11, 17:02   #784
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Var rundt liv og rumpe den var litt vid men det er nok bare fint og kjekt ja. Rundt rygg og pupper er den fin og det virker som den kanskje følger med inn når jeg går ned, strikk i de blomstene.
Men jeg skal huske på dere hvis jeg kommer til å selge Tror ikke det egentlig, er alltid drug over ryggen om jeg går ned.
Bruker du den med genser under nå Joika eller kun som kortarma?

Gammel 26-01-11, 20:22   #785
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg kjøpte på www.costumecraze.com

Virkelig? Jeg har kun funnet kostymer og tilbehør. Sko også, men så og si bare kostyme-sko.

Gammel 26-01-11, 21:40   #786
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Var rundt liv og rumpe den var litt vid men det er nok bare fint og kjekt ja. Rundt rygg og pupper er den fin og det virker som den kanskje følger med inn når jeg går ned, strikk i de blomstene.
Men jeg skal huske på dere hvis jeg kommer til å selge Tror ikke det egentlig, er alltid drug over ryggen om jeg går ned.
Bruker du den med genser under nå Joika eller kun som kortarma?

Kortarmet. Syntes genser under kjole er stygt 99 % av gangene, og de fyrer bra på jobb så ikke noe problem. Slenger heller noe over om det skulle bli kjølig.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 26-01-11, 23:13   #787
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kortarmet. Syntes genser under kjole er stygt 99 % av gangene, og de fyrer bra på jobb så ikke noe problem. Slenger heller noe over om det skulle bli kjølig.

Veldig enig der ja.

Gammel 26-01-11, 23:44   #788
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Virkelig? Jeg har kun funnet kostymer og tilbehør. Sko også, men så og si bare kostyme-sko.

Det er jo forsovidt et kostyme jeg har kjøpt da.
Jeg skal bruke den en kveld, og gidder ikke legge mye penger i det. Jeg regner med at den holder i en kveld. Gjør den det er jeg fornøyd. Sånn type kjole er ikke meg i det hele tatt, så for en kveld er det supert.

Om du er ute etter noe spesielt har de en søkefunkjon for advansed search. Der kan du krysse av for str, kjønn, voksen eller barn, type kostyme eller anledning etc. Det var sånn jeg fant den i hvertfall.

Gammel 27-01-11, 12:27   #789
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 12:36   #790
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg kjøp denne av Bergensis:

Håper virkelig den passer!

Gammel 27-01-11, 12:42   #791
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke 38 for stort til deg, Spoon? Fiin da!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 12:43   #792
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Minni; DEN var snuppete! Cream eller St.Tropez (myser)

Mamari er aktiv nå  
Gammel 27-01-11, 12:43   #793
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Minni; DEN var snuppete! Cream eller St.Tropez (myser)

Cream.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 12:48   #794
Chablis
Drømmer

Standard

Underkjole og tunika i fargen: dusty lilac

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 13:44   #795
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Minni; Du store min - flotte plagg til vårgarderoben må jeg si. Alt kan mikses og matches!

Mamari er aktiv nå  
Gammel 27-01-11, 14:01   #796
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte litt til meg selv og når jag shoppet til niesen min

Støvletter til meg selv. Vagabond på salg.

Kjole fra Cream på salg.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 14:33   #797
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Denne, bare UTEN ermer.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 14:50   #798
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Norrøna Lofoten jakke
Fikk i fødtselsgave fra mamma og pappa.

Gammel 27-01-11, 15:14   #799
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er ikke 38 for stort til deg, Spoon? Fiin da!

Da kan den jo gå til meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 15:57   #800
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Humrer litt for meg selv her.. lurer på om dette er fp-kjolen.. denne ble med meg hjem i dag (så nå har jeg den også...)

livit er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.