|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillFørst: kjolen var lekker, og den satt veldig fint på deg!
![]() |
#62 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillHadde jeg hatt sånne pupper hadde jeg ikke gjemt dem bort bak en singlet altså. Jeg synes kjolen var kjempefin på deg! Men det blir nok fint med en singlet inni også, dersom du føler deg mer vel med det, og det viktigste er vel at du er komfortabel med det du har på deg.
![]() |
#63 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillDet er ikke vielse altså - det er bryllupsfest. Vielsen var i helga som var - og da var jeg særs tekkelig antrukket. Uansett skal ejg se hva jeg finner ut. Mannen min synes det er litt drygent - og han skal jo være sammen med meg hele kvelden, tross alt.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill
Mannen min skulle ha synts at det var helt perfekt om jeg hadde en slik utringing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg har en prippen nordtrønder til mann.
![]() |
#67 |
Viser tenner
|
En prippen trønder?
![]() |
#68 |
En som trener
|
Enig med Billa, det ble mye hooters i denne kjolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Har tro på forbedring
|
Han er kanskje ikke så prippen - men han vil at ting skal være skikkelig. Han synes jeg bare ser billig ut når 80 % av puppene mine er utenfor kjolen - tror jeg.
![]() |
#70 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillnok et bilde - som jeg forøvrig ikke har ute så lenge - litt for mye pupper - men kan det funke?
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 02-07-10 kl 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillDet er BH-en? Da synes jeg egentlig det var finere at bare puppene vistes.
![]() |
#72 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillEnig i at det så litt ut som en BH. Jeg har en mørkelilla singlet du kan låne?
![]() |
#73 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg var egentlig på utkikk etter noen deilige topper i silke/bomullsblanding. Men jeg kom meg bare på det lokale kjøpesenteret i min febersyk. Der fant jeg ingenting - men har fortsatt to butikker igjen - og dit skal jeg dra nå.
![]() |
#74 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillNæsj, du kan lett gå med den kjolen utan noko inni! Ho eine i Trinny og Susannah har jo MINST så stor utringing til kvardags, og dei skal jo ha greie på slikt.
![]() |
#75 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillHos H&M så jeg i går fine, lange singletter i ribbet materiale med blondestoff i utringningen i en fin, mørk lillafarge. Det er forsøket verdt, i hvertfall.
![]() |
#76 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg skal sparke meg ned i skapet og se hva de heter, de finnes sikkert i mer sentrale strøk også. :lat:
![]() |
#77 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillHar du prøvd med en BH under som ikke pusher fullt så mye? Det er ikke selve utrigninga jeg ville ha følt meg uvel med, men som du sier at det er så stor andel av puppene som vises.
![]() |
#79 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillRosemunde er merket. De ser f.eks. sånn ut.
![]() |
#80 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg fjerna det raskt - det var liksom bare pupper
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|