Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 12:30   #61
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill

Først: kjolen var lekker, og den satt veldig fint på deg!

Men: jeg tror kanskje ikke et bryllup er heeeeelt stedet å "show'em what you've got". Når som helst og hvor som helst ellers i festlig lag synes jeg kløft er tøft, men i et bryllup er jeg nok så konvensjonell at jeg tenker at gjestene (les:damene) skal tone seg litt ned fordi det tross alt er brudeparet (les:bruden) som skal gi WOW-effekten.

Pass uansett på at du er helt sikker på at du føler deg VEL i det du skal ha på deg. Ingenting er værre enn å føle seg ukomfortabel med egen bekledning (for så å dra opp, dra ned, stappe inn, regulere, stramme, løsne, osv...) en hel kveld.

Gammel 01-07-10, 12:54   #62
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hadde jeg hatt sånne pupper hadde jeg ikke gjemt dem bort bak en singlet altså. Jeg synes kjolen var kjempefin på deg! Men det blir nok fint med en singlet inni også, dersom du føler deg mer vel med det, og det viktigste er vel at du er komfortabel med det du har på deg.

Gammel 01-07-10, 13:25   #63
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke vielse altså - det er bryllupsfest. Vielsen var i helga som var - og da var jeg særs tekkelig antrukket. Uansett skal ejg se hva jeg finner ut. Mannen min synes det er litt drygent - og han skal jo være sammen med meg hele kvelden, tross alt.

Gammel 01-07-10, 13:56   #64
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mannen min synes det er litt drygent - og han skal jo være sammen med meg hele kvelden, tross alt.

Mannen min skulle ha synts at det var helt perfekt om jeg hadde en slik utringing.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:58   #65
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Mannen min skulle ha synts at det var helt perfekt om jeg hadde en slik utringing.

Min og.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:59   #66
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en prippen nordtrønder til mann.
Han vitser vel mest om det altså - og nekter meg det selvfølgelig ikke.

Gammel 01-07-10, 15:18   #67
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en prippen nordtrønder til mann.
Han vitser vel mest om det altså - og nekter meg det selvfølgelig ikke.

En prippen trønder?
Når han skal ha skinnvest kan vel du ha kløft.

Gammel 01-07-10, 15:47   #68
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Først: kjolen var lekker, og den satt veldig fint på deg!

Men: jeg tror kanskje ikke et bryllup er heeeeelt stedet å "show'em what you've got".

Enig med Billa, det ble mye hooters i denne kjolen. Og selv om mange menn sikkert liker det, er det kanskje ikke så veldig classy. Men med en singlet inni er du i mål - kjolen var kjempe-fin!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:51   #69
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

En prippen trønder?
Når han skal ha skinnvest kan vel du ha kløft.

Han er kanskje ikke så prippen - men han vil at ting skal være skikkelig. Han synes jeg bare ser billig ut når 80 % av puppene mine er utenfor kjolen - tror jeg.

Skal forsøke å karre meg en tur til butikk i dag.

Gammel 02-07-10, 19:28   #70
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

nok et bilde - som jeg forøvrig ikke har ute så lenge - litt for mye pupper - men kan det funke?
*på vei for å kjøpe singlet - fant ingen som var fine nok i stoffet i dag, nemlig.

Sist redigert av Che : 02-07-10 kl 19:39.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:35   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er BH-en? Da synes jeg egentlig det var finere at bare puppene vistes.

Jeg har noen deilige silketopper med blonder som er perfekt til slikt. De selges i hvert fall på Daisy på Slemdal, og kommer i alskens sarte og lekre farger. :reklamerer:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:36   #72
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig i at det så litt ut som en BH. Jeg har en mørkelilla singlet du kan låne?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:38   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg var egentlig på utkikk etter noen deilige topper i silke/bomullsblanding. Men jeg kom meg bare på det lokale kjøpesenteret i min febersyk. Der fant jeg ingenting - men har fortsatt to butikker igjen - og dit skal jeg dra nå.

Karamell. Takk for tilbudet. Jeg har lovnad om en topp fra en venninne også - så da får vi se.

Scarlett: Langt fra "Cuba" til Slemdal, gitt.

Gammel 02-07-10, 19:42   #74
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Næsj, du kan lett gå med den kjolen utan noko inni! Ho eine i Trinny og Susannah har jo MINST så stor utringing til kvardags, og dei skal jo ha greie på slikt.

Gammel 02-07-10, 19:42   #75
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hos H&M så jeg i går fine, lange singletter i ribbet materiale med blondestoff i utringningen i en fin, mørk lillafarge. Det er forsøket verdt, i hvertfall.

Gammel 02-07-10, 19:45   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal sparke meg ned i skapet og se hva de heter, de finnes sikkert i mer sentrale strøk også. :lat:

- No. 4 -
Gammel 02-07-10, 19:52   #77
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Har du prøvd med en BH under som ikke pusher fullt så mye? Det er ikke selve utrigninga jeg ville ha følt meg uvel med, men som du sier at det er så stor andel av puppene som vises.

Gammel 02-07-10, 19:53   #78
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg så forøvrig ikke bildet med singleten.

Gammel 02-07-10, 19:55   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Rosemunde er merket. De ser f.eks. sånn ut.

- No. 4 -
Gammel 02-07-10, 19:56   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg fjerna det raskt - det var liksom bare pupper

Jeg kan godt gå uten bh i denne kjolen - og det gjør jeg nok (for jeg eier kun push-up BH'er)

Skal dra nuh og finne noe

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.