|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Selvfølgelig er jeg interessert, Kanina. Jeg tror jeg liker underfundig. Jeg kjenner at jeg ikke liker kunst som er "rotete" og stresser meg; det gjør mye av det jeg ser på nettgalleriene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Har akkurat oppdaget Lars Løken
Kommer skattepengene som de skal innom en uke, så skal Helikopterbildet bli mitt! Bildet har symboler som en del av vår families viktigste epoke i forhold til Snuppas sykdom. Rart at noen som jeg aldrig har hørt tales om kan gi den opplevelsen gjenom et bilde. Bildet bare må blir vårt...
Sorry for kupping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?
Bare innrøm det. Jeg har dritgod smak.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Jeg har kjøpt en del på Galleri Pingvin, jeg liker veldig godt Silvia Papas. Pingvin ligger i Møllergata.
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?
Åh, dette her syntes jeg var fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Også Galleri Kjeldaas, selvsagt, for de som liker Pushwagner. Who doesn't?
![]() |
#16 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Den korte historien var at jeg fikk inntrykk av at de solgte bilder de ikke hadde til en rimelig medlemspris, for å få folk til å melde seg inn i kunstklubben for 450 kroner i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Jeg liker Yngve Henriksens bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?Her er et bra kunstgalleri på nett: http://www.kunstmarked.no |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|