|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg traff kjæresten på fredagspils på jobben, der jeg egentlig bare skulle være kjempekort siden det var under en uke til eksamen... Han jobber på samme sted, men i annen avdeling, så vi hadde ikke snakket sammen før. Heldigvis kjente en av mine kollegavenninner ham, så han tok følge med oss videre. Det første jeg la merke til var dialekten (jeg er halvt sunmøring, han er helt og jeg liker dialekten og sunnmøringer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Vi var bare 18-19 år da vi traff hverandre og forelskelsen var vel nokså umiddelbar, spontan og gjensidig fra begge sider ...men det var nok faktisk han som måtte jobbe øott for det, fordi jeg var feig og usikker. Men nå har vi holdt sammen i snart 10 år og har det bedre enn noen sinne!!
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Det var ikke meningen å falle, vi skulle være venenr og gå ut sammen på kino, ut å spise. Han skulle være min "kavaler" sånn at jeg ikke behøvde å være den "single" og litt farlige venninnen.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg likte væremåten til mannen første gang vi møttes, og på en fest etter det tok jeg initiativ til å bli kjent. Det var noe ved ham. Han virket moden, humoristisk, hadde stor selvtillit og holdt på med ting faglig som interesserte meg. Så fikk jeg litt kalde føtter en periode, men han var tålmodig. Han var nok sikrere enn jeg var. Men etter 1,5 måned så forstod jeg at dette var nok riktig. At dette var forelskelse og alvor. Alt var bare så nytt og nært. Min første kjæreste. Jeg var 19, og skulle flytte og studere. Men men. Vi flyttet sammen etter 7 mnd, men da var han hos meg hver helg hele høsten, så vi visste hva vi gikk til.
Ja det også. Sist redigert av Dronningen : 19-11-09 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg falt for mannen min fordi vi er 100 % på bølgelengde. Vi treftes på en fest, og endte med å skravle sammen i 5 timer første kvelden. Det tok en to ukers tid før vi innrømte følelsene for hverandre, blant annet fordi jeg egentlig hadde samboer, men siden har vi ikke sett oss tilbake. Vi flyttet ikke sammen umiddelbart, i og med at vi bodde i forskjellige land, men siden han flyttet til Norge, kan jeg telle på fingrene hvor mange netter vi har vært borte fra hverandre.
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Og jeg ble sakte men sikkert forelsket i bestevennen min, og heldigvis var det gjensidig
![]() |
![]() |
#7 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han hadde en vanvittig stor porsjon selvtillit, han var virkelig forelsket i meg, han hadde samme interesser som meg, humor, og sang som en gud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han fikk meg til å le
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?
Jeg leste: Han dessuten drikker og bruker extacy. |
![]() |
![]() |
#10 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Dette er utrolig koselig lesing. Jeg mimrer over eget forhold og tenker at "jammen jeg jeg heldig":
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Vi traff hverandre på et utested. Jeg var totalt uinteressert for han så veldig ung ut og jeg var egentlig klar for et seriøst forhold.
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg har siden 1989 hatt et mentalt bilde av hvordan mannen min skulle se ut.
Sist redigert av Enhjørning : 20-11-09 kl 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Vi datet litt sånn uforpliktene for å bli kjent en periode. På den tiden kranglet vi en del og jeg tenkte at dette gidder jeg ikke lenger. Men så inviterte han meg på utenlangstur en helg og jeg tenkte shit, la meg prøve. Og det ble en fantastisk tur.
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|