|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt p
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
frakoblet
|
![]() Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt p
Det er det ikke nødvendigvis. Men pupper som er over en viss størrelse må nødvendigvis ha noe stramt rundt for at det skal være noen hensikt. Jeg liker ikke ting som strammer, ei heller BH-er.
In vino veritas Sist redigert av safran : 07-11-09 kl 17:23. Årsak: presiserte litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt pJeg bruker aldri spile-bh, det er noe dritt hvis man har litt pupper.
![]() |
#65 |
Borte
|
Nei, jeg ville heller ikke gått med det, men jeg ville ikke syns det var respektløst om en av de andre møtedeltakerne kledde seg slik selv om jeg sikkert hadde lagt merke til det.
![]() |
#66 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg hadde vært enig med deg for 10 år siden, men ikke nå lengre. Jeg har sikkert blitt gammel, kjedelig og lite rebelsk. Men jeg mener det koster minimalt å rette seg etter de (u)skrevne reglene som gjelder der man jobber. Passer det dårlig, jobber man kanskje på feil sted.
![]() |
#67 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt pSpørsmålet "kan man vente at folk kler seg normalt" kan bare ha ett svar: Ja. Per definisjon.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 08-11-09 kl 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|