Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er ditt typiske dagligantrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva er ditt typiske dagligantrekk?
Olabukse og genser/cardigan 132 63,77%
Olabukse og bluse/dressjakke e.l. 8 3,86%
"Penbukse" og genser/cardigan 10 4,83%
Buksedrakt/penbukse og dressjakke 1 0,48%
Skjørtedrakt/skjørt og dressjakke 0 0%
Kjole eller skjørt og genser/cardigan 22 10,63%
Omtrent like mye bukse som skjørt 23 11,11%
For menn: olabukse 3 1,45%
For menn: dress 0 0%
For menn: en mellomting mellom olabukse og dress 0 0%
Dustepoll 8 3,86%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 23:07   #61
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt typiske dagligantrekk?

På jobb: pent antrekk, kjole eller drakt, og hæler hvis jeg skal "ut blant folk" på møter og sånt, pent olabukseantrekk hvis jeg er bombesikker på at jeg kan sitte på kontoret hele dagen og ikke treffe noen. Hjemme blir det olabukse/turbukse og t-skjorte.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:09   #62
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg går mye i myke bukser. Enten i "finere" kosebukser eller dressbukselignende.
Også i skjørt eller kjoler med tykk strømpebukse under.
Jeg klarer ikke å gå med dongeri bukser på jobb.

Har lyst å oppgradere garderoben med litt flere skjørt og flere finere myke bukser sånn at jeg ser litt mer presentabel ut på jobb. Men for tiden er bergans buksen min favoritten.

Jobber på småbarnsavdelingen og sitter på gulvet med babyene mine 50% av dagen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:16   #63
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Olabukse og t-skjorte/genser.

Gammel 20-09-09, 09:08   #64
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Svarte jeans, svart T-skjorte.
Noen ganger svart skjorte eller genser over.
Om vinteren oilskin-frakk eller grønn feltjakke, avhengig av hva jeg gjør ute.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 10:44   #65
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans og cardigan. Gjerne med en bluse under. Jeg holder på å bli litt mer skjørt/kjole person.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 23:23   #66
Michelle:)
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2009
Michelle:) har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg stemte olabukse og genser, men nå som jeg er gravid går det mest i tights og tunika.

Michelle:) er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 11:06   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Svarte jeans, svart T-skjorte.
Noen ganger svart skjorte eller genser over.
Om vinteren oilskin-frakk eller grønn feltjakke, avhengig av hva jeg gjør ute.

Hah! Det er sånn jeg så for meg deg.
Har du militærstøvler og palestinaskjerf også? Og litt breial dialekt/talemåte?

Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 11:17   #68
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeans og genser/singlet/annen topp *kjedelig*.

Me too....

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:27   #69
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hah! Det er sånn jeg så for meg deg.
Har du militærstøvler og palestinaskjerf også? Og litt breial dialekt/talemåte?

Du er bedre enn snåsamannen!
Har militærstøvler og palestinaskjerf også, ja, men bruker ikke sistnevnte så ofte. (Militærstøvlene derimot...)

Vet ikke om jeg har breial dialekt (generisk oslomål, noe østkantsosiolekt men med mye flerstavelsesord og lange leddsetninger, sklir tilbake i prøysensk om jeg gjør noe jeg forbinder med å være hos farfar, såsom å hogge ved).

Når det gjelder væremåte, så er det ikke breial jeg har inntrykk av å bli oppfattet som oftest. Snarere litt fåmælt, i alle fall til jeg blir varm i trøya i noens selskap, eller er i en debatt om noe jeg bryr meg om. Men kansje jeg bare er så breial at ingen tør å si det til meg...

Gammel 21-09-09, 22:52   #70
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Jeans, singlet og cardigan.
Der har du meg.

Gammel 21-09-09, 23:55   #71
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fåmælt, Ulvefar? Jovial og pratsom var mitt inntrykk.

Gammel 22-09-09, 08:58   #72
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Fåmælt, Ulvefar? Jovial og pratsom var mitt inntrykk.

Jo, men dere "kjenner" jeg jo fra før, og prater om ting jeg har noe å si om. Sett meg i et selskap hvor det skal bedrives small-talk og talesentret mitt går i dvalemodus umiddelbart. Men takk ;-)

Gammel 22-09-09, 10:26   #73
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Før: Trange jeans, hettegenser, conversesko. Skinnjakke, dongerijakke eller kåpe/frakk fra Birna. Nå: Gravideklær, blæh.

Gammel 22-09-09, 10:41   #74
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dressbukser, dressjakker, mørke jeans, tynne gensere, korte skinnjakker, kjoler, skjørt, skjortebluser etc.. Av fottøy er det støvletter med høyt skaft eller lavt skaft, og småsko. Felles for de er at de alle har fra medium til høye heler.

Joggeskotype sko eller El N sko bruker jeg ikke, og heller ikke type hettegenser. Beklager alle El N fantaster her inne, men de skoene finner jeg ikke fine eller supersøte. De er for "grove" for min stil.

Gammel 22-09-09, 10:44   #75
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Joggeskotype sko eller El N sko bruker jeg ikke, og heller ikke type hettegenser. Beklager alle El N fantaster her inne, men de skoene finner jeg ikke fine eller supersøte. De er for "grove" for min stil.

Det er greit. Da liker sikkert ikke vi skoene dine heller. (Noen el N er for øvrig for grove for meg også, altså. )

Gammel 22-09-09, 10:44   #76
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sykler til jobb, derfor blir det mye jeans til hverdags med forskjellige topper og cardigans. Er jeg andre steder enn kontoret (møter eller holder kurs) liker jeg å bruke skjørt.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 10:49   #77
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Dressjakker.

Jeg bruker som regel dongeribukser og t-skjorte/genser/tunika/noe annet som passer. Og joggesko eller andre behagelige sko. Jobber på "kontor".

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 10:54   #78
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er greit. Da liker sikkert ikke vi skoene dine heller. (Noen el N er for øvrig for grove for meg også, altså. )

Pøhh, klart du liker skoene mine. tilbake. Altså, jeg har hatt ett par el N, men jeg trivdes ikke med de. De passer ikke stilen min, rett og slett.

Gammel 22-09-09, 10:59   #79
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Olabukse med topp og cardigan eller en genser.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 11:01   #80
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Dressjakker.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Pøhh, klart du liker skoene mine. tilbake. Altså, jeg har hatt ett par el N, men jeg trivdes ikke med de. De passer ikke stilen min, rett og slett.

Det er jo helt fair. :storsinnet: Og dessuten tror jeg ikke du har den aller spisseste stilen heller, så vidt jeg kan huske av bilder.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.