Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjønn?
Mann 4 1,59%
Dame 248 98,41%
Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 14:25   #61
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hva er du?

Savnet dustepoll.

Ellers kan jeg vel kategoriseres som en dame. Men er mer kjerring tror jeg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:25   #62
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Har gjort mitt for å rette opp kjønnsbalansen, men det hjalp så lite. Er allerede outet av Esme, men det kom kansje ikke som noen stor bombe at jeg er av hankjønn, om ikke annet så utfra nick..?

Det var jo et mensamedlem for en stund siden som omtalte meg som «han», så lett kan det ikke være å ta den logiske slutningen.

Gammel 24-11-08, 14:26   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var jo et mensamedlem for en stund siden som omtalte meg som «han», så lett kan det ikke være å ta den logiske slutningen.

Det var gøy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:32   #64
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ikke så mange, men vi er mange nok til at vi kan fylle plassene når FP omsider bøyer etter for kravet om 40 % menn som moderatorer. På barrikadene! :brenner boxeren: :hark: :kveles av giftig røyk:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:33   #65
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vi er ikke så mange, men vi er mange nok til at vi kan fylle plassene når FP omsider bøyer etter for kravet om 40 % menn som moderatorer. På barrikadene! :brenner boxeren: :hark: :kveles av giftig røyk:

Vet du hva? Det har du jammen meg helt rett i! Det burde være noen mannlige moderatorer også.

Gammel 24-11-08, 14:35   #66
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du hva? Det har du jammen meg helt rett i! Det burde være noen mannlige moderatorer også.

Javisst, og den dagen det dukker opp noen kvalifiserte kandidater, vil vi naturligvis vurdere dem på lik linje med de kvinnelige.

Gammel 24-11-08, 14:37   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

In your face, fishy.

Gammel 24-11-08, 14:38   #68
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

In your face, fishy.

Tsk, særlig jeg lar meg kue av billige hersketeknikker, søtnos.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:39   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Tsk, særlig jeg lar meg kue av billige hersketeknikker, søtnos.

Han sa jeg var søt!

Gammel 24-11-08, 14:41   #70
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det så mange som vegrer seg mot uttrykket "dame"? Ligger det noen forventninger om håndveskeinteresser e.l. i å være dame?

Jeg er dame, kvinne eller jente. Kjerring vil jeg derimot ha meg frabedt å bli kalt.

Det finnes for øvrig svært lite mannlig i meg, synes jeg selv i hvert fall. Jeg har en kamerat som sier at han liker meg fordi jeg tenker som en mann. Jeg tror det bunner i en gammeldags oppfattelse av at alle de bra egenskapene er typiske manneegenskaper, som å være en effektiv sjåfør, ha kontroll over seg selv, være god i realfag osv.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:41   #71
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Han sa jeg var søt!

Han sa også at du var billig. :dukker og løper:

Gammel 24-11-08, 14:42   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvorfor er det så mange som vegrer seg mot uttrykket "dame"? Ligger det noen forventninger om håndveskeinteresser e.l. i å være dame?

Jeg er dame, kvinne eller jente. Kjerring vil jeg derimot ha meg frabedt å bli kalt.

Det finnes for øvrig svært lite mannlig i meg, synes jeg selv i hvert fall. Jeg har en kamerat som sier at han liker meg fordi jeg tenker som en mann. Jeg tror det bunner i en gammeldags oppfattelse av at alle de bra egenskapene er typiske manneegenskaper, som å være en effektiv sjåfør, ha kontroll over seg selv, være god i realfag osv.

Pussig. Jeg tenker alltid "liker fotball og raske biler".

Han sa også at du var billig. :dukker og løper:

Det gjorde han vel ikke. Kan du ikke kommaregler?

Gammel 24-11-08, 19:21   #73
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 24-11-08, 19:23   #74
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Stemt.

Gammel 24-11-08, 20:46   #75
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sportskommentaor Per Jorsett sa en gang at kvinner og menn driver idrett, herrer og damer går på ball.

Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:49   #76
Nebbia
Passiv

Standard

Er det det? Jeg telte 11 stk på Facebook, det gikk litt fort så det kan være det ikke er helt riktig. Og det er da omtrent 10 menn inne her? HP, Juste, Ben, Nebbia, torsk, Mauser, Ulvefar, Bada-bing, yt, Clubby, kjøkkenskriveren, Edvard. Men det som er rart er jo at det ikke er så mange av de som er her til daglig som er på FB. Det er andre menn. Sneeeedige greier.

Jeg er ikke på Fjesbok.

:bidrar til snedighet:

Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:34   #77
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Øh, selvfølgelig er jeg dame - ellers hadde jeg vel kalt meg Paparazzi...

Gammel 24-11-08, 22:42   #78
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Kjerring/dame/jente osv. Alt ettersom hvem som vil kategorisere meg. Mannen sier kjerring, det er helt greit. Jeg er sikkert det. Noen jenter som gikk bak meg for et par år siden refererte til meg som dame. "Hun damen foran oss". En søt kvinnelig ekspeditør på polet trodde nok jeg var jente når hun spurte etter legitimasjon for bare litt over en uke siden.

Sist redigert av Maylen : 24-11-08 kl 22:50.
Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:44   #79
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hmmm, skal vi se... *sjekker*

Ser ut til at det er snakk om nok et hunnkjønn her.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:51   #80
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jeg er da selvsagt en frue!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.