Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 20:22   #61
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Nei, det er ikke noe for hverken smaken eller lommeboken min . Men smaker er som baken, delt, og folk kan gå kledd akkurat som de vil for meg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:28   #62
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men korleis kan en vurdere om klær er fine eller ikkje utfrå prisen?

Hadde OM-klær vore finare om dei var billigare?

Nei, selvsagt ikke. Men her diskuteres det om de er verdt pengene.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:36   #63
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nei, selvsagt ikke. Men her diskuteres det om de er verdt pengene.

Egentlig ikkje? Pastill lure på om det er fleire enn henne som ikkje likar klærna. Og da undre eg meg over at så mange drar inn prisaspektet.

Gammel 22-11-06, 20:54   #64
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Dere som sier dere ikke liker Odd Molly; liker dere ALT tøyet fra andre designere/merker??

Jeg har sett flere klær jeg har veldig lyst på fra Odd Molly, men også flere ting som ikke er meg i det hele tatt. Dessverre er klærne for dyre for min lommebok nå rett før jul ...*sukker*

Gammel 22-11-06, 21:05   #65
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke synes at OM klærne hadde vært finere om de var billigere. Første gang jeg så OM klær på bilder via en link ante jeg ingen ting om prisnivået. Hva de koster vet jeg fremdeles ikke annet enn at folk her har sagt at det er dyrt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:07   #66
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Egentlig ikkje? Pastill lure på om det er fleire enn henne som ikkje likar klærna. Og da undre eg meg over at så mange drar inn prisaspektet.

Ja, skjønner jo at man kan diskutere uten å trekke inn pris. Men det er ikke så rart at det tas opp heller. De fleste er vel opptatt av hva man får for pengene. Og noen mener altså at de ikke er verdt det. Mange synes også de er fine, men har ikke råd.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:16   #67
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Dere som sier dere ikke liker Odd Molly; liker dere ALT tøyet fra andre designere/merker??

Jeg må jo innrømme at jeg ikke vet om det finnes noe Odd Molly jeg liker. Jeg har bare sett linker herfra med de aktuelle kolleksjonene.Der likte jeg ingen ting.

Jeg liker selvsagt ikke alt tøyet fra andre designere heller, men enkelte skiller seg ut med flere ting jeg liker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:19   #68
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja, skjønner jo at man kan diskutere uten å trekke inn pris. Men det er ikke så rart at det tas opp heller. De fleste er vel opptatt av hva man får for pengene. Og noen mener altså at de ikke er verdt det. Mange synes også de er fine, men har ikke råd.

Da burde vi kanskje hatt en diskusjon på om design er verdt prisen sin.

Gammel 22-11-06, 21:32   #69
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følger blindt etter, og kjøper det alle andre kjøper her inne. Vi er jo så mye sammen, så hva man har på seg er selvfølgelig viktig

Jeg elsker OM stilen, og har kjøpt noen plagg derfra. Ønsker meg en strikkejakke til jul også, men som nevnt her koster det jo endel. Om et plagg er verdt prisen er jo opp til kjøper å avgjøre, det hender titt og ofte jeg tenker på det når jeg er ute å handler. Denne gangen gikk det i Odd Mollys favør.

Om de neste kolleksjonen faller like godt i smak for meg vil tiden vise.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:34   #70
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prisen er for avskrekkende til at jeg kan falle for det..Og noen av plaggene har jeg nok ikke kjøpt med mindre de har kostet 149,- på HM...(bomullsgensere etc) *banner i kjerka* Men klart: Noe av det er skikkelig lekkert!

Gammel 22-11-06, 22:39   #71
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke giddet å sette meg inn i hva det er engang. Har forstått at det er et klesmerke. Nye Crocs, liksom?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:46   #72
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Mannen så OM websiten, trodde det var graviditetstøy, og spurgte om jeg da var... ?

Jeg har 2 OM gensere og 1 OM bluse. Den første genser har jeg måttet sy litt om før den sat rigtig fint, og den nupper noe så innmari.

Blusen har mistet to av knappene (fikk den faktisk til halv pris fordi den ene knapp var gått av).

Den annen genser (som jeg bestilte fra Sverige) synes jeg er helt enorm lekker og hver en krone verd.

Jeg er ferdig med OM i denne sesong, men noen av sommerkjolene var da veldig fine...

Gammel 22-11-06, 23:26   #73
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er sikkert kjempefint på andre, men litt for søtt for meg.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:54   #74
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har sett flere klær jeg har veldig lyst på fra Odd Molly, men også flere ting som ikke er meg i det hele tatt. Dessverre er klærne for dyre for min lommebok nå rett før jul ...*sukker*

Jada liker alt annet

Nei.. jeg bare syntes det er helt utrolig at det kunne bli en "Odd Molly-bevegelse" her inne. Syntes ikke klærne står i stil i prisen. Smaken er som baken. Kan man starte en Odd Molly-tråd i positv forstand må man tåle å lese en negativ også. Uten å legge ALTFOR mye i det forøvrig

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:13   #75
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når kommer spørreundersøkelsen?

"Har du:
- for mye OM
- for lite OM
- passe OM
- vet ikke"

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:21   #76
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Odd Molly klærne er fine. Kjempefine. Men de er altfor dyre, og hvis jeg hadde 1500-1600 kr. til overs til et klesplagg så ville sikkert valgt noe annet. Odd Molly er ikke helt, helt meg. (Egentlig er det meste meg i rett kombinasjon da. Kanskje jeg bare er misunnelig på dem som har skapet fullt av Odd Molly).

:forvirret:

Crocs er og blir stygt. Men de nusselige barnecrocsene er kjempefine.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:14   #77
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jada liker alt annet

Nei.. jeg bare syntes det er helt utrolig at det kunne bli en "Odd Molly-bevegelse" her inne. Syntes ikke klærne står i stil i prisen. Smaken er som baken. Kan man starte en Odd Molly-tråd i positv forstand må man tåle å lese en negativ også. Uten å legge ALTFOR mye i det forøvrig

Dette er jo et forum med ganske høg gjennomsnittsalder og så vidt eg har fått med meg høg gjennomsnittsutdanning. Det gjer nok at mange av brukerane har økonomi til å kjøpe OM-klær og bli påvirka av kvarandre. Dermed vart det en OM-bevegelse som kanskje ikkje hadde oppstått på NM der en heller kanskje hadde en Buffalobevegelse for nokre år sidan

Gammel 23-11-06, 13:41   #78
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke helt min stil nei. Uavhengig av pris.

(Jeg liker forresten heller ikke crocs, og har nå også fått støtte fra min svigermor fotterapeuten, som absolutt ikke går god for disse "helseskoene").

Gammel 23-11-06, 13:57   #79
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette er jo et forum med ganske høg gjennomsnittsalder og så vidt eg har fått med meg høg gjennomsnittsutdanning. Det gjer nok at mange av brukerane har økonomi til å kjøpe OM-klær og bli påvirka av kvarandre. Dermed vart det en OM-bevegelse som kanskje ikkje hadde oppstått på NM der en heller kanskje hadde en Buffalobevegelse for nokre år sidan

Høres riktig ut dette.. hehe. Føler meg som den snørrvalpen her (og liker det ).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:07   #80
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Noe er fint, noe er ikke min stil.
Men jeg har ikke noe OM selv da,
om jeg kommer til å kjøpe det vet jeg ikke, har ingen umiddelbare planer i allefall

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.