|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Svart dominerer i klesskapet mitt, sammen med brunt, lilla, grønt, oransje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Ikke gul, ikke orange, ikke hvit – og definitivt ikke neon. (Sånn helt uavhengig av at det er skrekkelig umoderne; jeg brukte det ikke på 80-tallet heller. :litt selvinnsikt: )
Jeg gjorde. På tidlig 90-tall, da det var moderne og jeg var 20 år og søt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg syns ikke pastell trenger å se malplassert ut på gamle damer, jeg. Har både pastellblå, pastellgrønne og faktisk også et par helt lys rosa plagg som jeg bruker uten å skjemmes. Og du er jo yngre enn meg, Teo! Fram med pastellfargene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg kommer ikke over at folk ikke vil ha hvitt.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg mener, tenk å ikke ha hvit t-skjorte pluss jeans som en del av repertoiret (:Polyanna skriver ord hun ikke kan stave: )
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?
Jeg liker oransje. Om sommeren bruker jeg mye oransje. Jeg har forresten nettopp strikket meg en refleksvest... den kan du se på bloggen min (link i profilen). Den ble litt i overkant oransje, men jeg satser på at noen vaskeomganger med Blenda ordner opp i den saken.
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
Jeg boltrer meg i turkis for tiden da, og bruker rosa og lyseblått der det går an, men grensen går nok litt før ferskenfarget, er jeg redd.
Jeg var en gang på todagers kurs i presentasjonsteknikk, der vi ble filmet og full pakke. Det som festet seg sterkest i bevisstheten min etter det kurset, var at jeg aldri, aldri, aldri mer skal ha på meg en hvit overdel! :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg liker også oransje, men det jeg har tror jeg er i en litt svakere oransje farge. Tror jeg skulle sett et bilde av fargene i garderoben din allium
![]() |
#11 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En av mine slektninger på snart femti bruker nesten bare pastellfarger, tror hun handler alt etter fargekartet sitt. Syntes egentlig ikke det ser dumt ut, selv om jeg ikke er så glad i pastellfarger.
![]() |
#12 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:nikke:
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg tror det er lettere å ramse opp hva man finner enn hva man ikke finner.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg er "vinter", og styrer unna varme farger som korallrødt, brunrødt, varm gul osv, beige, creme, mosegrønt og den type farger. |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Lite pasteller og marineblått. Kan ikke si at jeg ikke har noe av det, men lite.
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg har ingenting i klesskapet som er marineblått, heller ikke kongeblått!! Og er heller ikke glad i klar grønn (gress-farge?) eller fersken. Garderoben min består av mye svart og lilla og jeans, og div. andre farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Fersken, er det en farge som man får kjøpt klær i nå? Jeg husker jeg hadde noen gensere i den fargen på slutten av åttitallet, da likte jeg fargen, eller det var kanskje mer aprikos. Men det var neppe en av de mest kledelige fargene jeg har hatt på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Rosa!!!!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|