Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongeri - harry?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 20:45   #61
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeans er ikke harry, nei.

Jeg ante ikke hvordan Victoria Beckham jeans ser ut, men etter å ha tatt en titt, hva i all verden skiller disse buksene fra andre merker (bortsett fra skaperen?)? Ja, siden dere mener at akkurat de er harry?

For mye dill med dem etter min smak. Men det har kanskje noe med at jeg ikke har så veldig sansen for dama de er oppkalt etter heller.

Gammel 23-11-06, 21:09   #62
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

For mye dill med dem etter min smak. Men det har kanskje noe med at jeg ikke har så veldig sansen for dama de er oppkalt etter heller.

Ja, jeg tror det er der det ligger. Merkelig å "skylde" på buksa. Det eneste dillet jeg så var den krona, og den var da ikke så glorete?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:33   #63
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

VB buksen er vel kanskje blitt litt harry etterhvert fordi det florerer av kopier? Det er ihvertfall min teori.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:42   #64
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Dongribukser er ikke harry, men noen personer oppi de buksene kan være det
VB buksene har jeg ingen formening om ,siden jeg ikke har sett dem, men siden jeg ikke liker dama, liker jeg sikkert ikke buksene "hennes" heller

Gammel 23-11-06, 21:48   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

.
Har du bare skjørt? Hvorfor?

Det er så utrolig mye mer komfortabelt enn bukser. Dessuten ble jeg på et eller annet tidspunkt drittlei av å gå med bukser, når jeg så plutselig var en størrelse større etter første svangerskap, var bukser absolutt ikke noe jeg prioriterte å kjøpe. Nå har det vel gått litt prestisje i det også (dersom noen ser en kanal24-logo her er det altså en knegg-smilie)

Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 22:55   #66
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

VB buksen er vel kanskje blitt litt harry etterhvert fordi det florerer av kopier? Det er ihvertfall min teori.

Det er min teori også, for dersom det ikke fantes kopier av den og den kostet 2000,- så hadde antakeligvis alle syntes den var kjempestilig. Men det blir ofte slik når dyre/kjente merker lages i tusenvis av stygge etterligninger.
I original er de i alle fall ikke det minste harry, med eller uten Victoria Beckham som står bak den.

Sist redigert av Elin : 23-11-06 kl 23:00.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 11:40   #67
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er kjempeglad i VB-buksene mine. De sitter jo så fint, og den krona synes jeg piffer opp.
Jeans er ellers ofte litt kjedelige etter min smak.

Gammel 25-11-06, 11:39   #68
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er min teori også, for dersom det ikke fantes kopier av den og den kostet 2000,- så hadde antakeligvis alle syntes den var kjempestilig. Men det blir ofte slik når dyre/kjente merker lages i tusenvis av stygge etterligninger.
I original er de i alle fall ikke det minste harry, med eller uten Victoria Beckham som står bak den.

Helt enig. Alle de stygge kopiene ødelegger.... Syntes orginalen er fin, men ALTFOR dyr

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 11:48   #69
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Synes du høres ganske så kul ut, jeg, Lille*My. Penbukser er derimot ofte ikke så kule. Skyt meg gjerne, men jeg synes skjørt/kjole er det eneste som duger når man skal pynte seg litt mer enn jeans-og-pen-topp, som forøvrig duger i de fleste situasjoner.

Mener du at man må ha skjørt/kjole om man skal kle seg litt mer formelt enn i dongeri?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 17:38   #70
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mener du at man må ha skjørt/kjole om man skal kle seg litt mer formelt enn i dongeri?

Jeg formulerte meg litt klønete, det jeg mente var at det er det jeg trives best med. Men jeg synes veldig mange damer bruker litt kjipe bukser når de skal kle seg litt mer formelt, så jeg synes de fleste er finere i skjørt.

Gammel 25-11-06, 21:57   #71
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Dongeri er ikke harry, men den buksa kunne jeg aldri ha tenkt meg å gå i. Jo, hvis jeg fikk 1 million kroner for det.

Gammel 25-11-06, 22:07   #72
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Ser ikke særlig forskjell på Beckham-buksene og kopiene jeg da..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.