Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 00:12   #61
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er vel strengt tatt løken man napper, evt loff. Laksen stryker man.
Spank the monkey
Flog the dolphin
En stille Anders
...

Dessuten vasker dere vel bare tissen fort med såpe?

Gammel 17-06-08, 00:14   #62
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Er det sånn at vi som IKKE tisser i dusjen blir mobbet nå ? :fornærmet:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 00:15   #63
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Nei, aldri.
(Og jeg har i tillegg mooncup på i dusjen når jeg har mensen, så jeg "menser" ikke heller, som Iset så pent sa )

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 01:21   #64
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både tisser, menser og promper.

Gammel 17-06-08, 01:30   #65
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg tisser før jeg går i dusjen, men det ville ikke vært krise å tisse i dusjen.

en stille Anders... Nå har jeg hørt det og.

Gammel 17-06-08, 07:54   #66
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Hvordan unngår man å menstruere i dusjen?
Tar på bind, og lar vannet stå til?

Nå til dags finnes det opptil flere andre remedier enn bind som er beregnet på mensen.

Gammel 17-06-08, 08:34   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er det et tegn på at jeg har vært for mye og for lenge på FP når det første som slår meg er: "at det er interessant at Iset lager et verb, ut av et substantiv". Skremmende, spør du meg.

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg går ikke inn i dusjen for å tisse, nei, men skulle det - God forbid - komme en dråpe, hadde jeg ikke ropt på hjelp.

Enda mer .

Gammel 17-06-08, 08:41   #68
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Det har hendt seg.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:07   #69
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hverken jeg eller gubben gjør det *prippen*

Kunne ikke forstå hvordan det kunne lukte urin i dusjen en del år tilbake når vi bodde med broren til gubben, sjokket var jo stort når det kom frem at broren tisset i dusjen ... usj!!

Og ja, det er ekkelt, det lukter faktisk etter en stund! (jada, selv om en vasker)

Gammel 17-06-08, 09:26   #70
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Napper i laksen, faktisk. Jeg trodde ikke du likte fisk jeg, Amidriel.

Kommer helt an på hvem sin laks det er.

Mulig jeg er litt begrepsforvirret, men meningen kom tydeligvis igjennom.

"En stille Anders" har jeg ikke hørt før, men den var ubetalelig.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:51   #71
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

en stille anders

dagens beste

Gammel 17-06-08, 10:44   #72
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nå til dags finnes det opptil flere andre remedier enn bind som er beregnet på mensen.

Ikke bare Saba Self Sit, altså?!

Gammel 17-06-08, 10:49   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tamponger takler jeg ikke, samme hvor langt inn jeg dytter den kjenner jeg den, kan det ha noe å gjøre med at jeg har bakoverbøyd livmor mon tro? Dessuten er det så ekkelt å dra den ut, føler jeg river med meg halve livmora.

Gammel 17-06-08, 11:06   #74
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Og en stille Anders? Den var nyfor meg.

Det er vel eg. fra dansk? Eller var det svensk? :litt trøtt: I hvert fall en vanlig betegnelse

Tisser ikke i dusjen, nei. Jeg synes det er ekkelt, jeg, uansett hvor normalt det er med kroppsvæsker.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 11:23   #75
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jøss! :stryker Anders av navnelista:

My thoughts exactly.
Den har ikke jeg hørt før gitt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 11:35   #76
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Åpne dæ, Krystall. Åpne dæ som en blomst!

:hjelpsom:

Enestående, da prøver jeg det neste gang.

Gammel 17-06-08, 11:56   #77
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Kunne ikke falle meg inn å tisse i dusjen, synes det høres veldig ekkelt ut!

Gammel 17-06-08, 12:50   #78
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok ekkel, fordi jeg tisser i dusjen om jeg må.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 13:51   #79
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tisser vanligvis ikke i dusjen, nei, men jeg dør ikke om det skulle skje en gang jeg glemte å gå på do først. Når jeg har mensen har jeg på OB når jeg dusjer. Vi har dusjen i badekaret og jeg orker tanken på det svineriet nedi der.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 13:54   #80
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det hender at jeg tisser i dusjen - men jeg dusjer alltid tissen...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.