Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det for mye fjasing her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det for mye fjasing her inne?
Ja! Røykehjørnegjengmentalitet - det grenser ofte til mobbing 8 5,00%
Ja det er for mye fjasing, det har en negativ effekt på diskusjonsnivet og miljøet her inne 13 8,13%
Nåja, litt fjasing er greit. Men vi bør være forsiktige så det ikke bikker over i noen negativt 51 31,88%
Fjasing er greit nok, men vi kunne godt prøve å holde det inne på skravleforumet 17 10,63%
Nei, det er endel av stemningen og livet her inne, det! Liker fjasingen godt! 64 40,00%
Dustepåll 7 4,38%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 18:01   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det for mye fjasing her inne?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg synes det er interessant å se at det er ca. 50/50, jeg da
50% som synes det fjases for mye og synes det bikker over i det ukoselige, 50% som fint lever og trives med det. Kanskje noe å ta til seg for begge "leire"?

Da leser du din egen poll feil. Det er ikke 50 % som synes det bikker over i det ukoselige, det er 50 % som synes at vi må være forsiktige så det ikke bikker over i det ukoselige.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 18:13   #62
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg svarte :
Nåja, litt fjasing er greit. Men vi bør være forsiktige så det ikke bikker over i noe negativt

Synes det er greit med litt fjasing, ville blitt kjedelig helt uten, men noen ganger synes jeg det kan bli litt vel mye av det og da blir det også kjedelig.

Gammel 16-04-08, 18:20   #63
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er endel av stemningen og livet her inne, det! Liker fjasingen godt! Synes det er morsomt å lese fjasingen til andre, men er nok en "wannabefjaser" selv. Fjasingen er ikke direkte inkluderende i sin form, og selv om jeg sitter med en og annen kommentar som jeg kan tenke meg til å poste så blir det at jeg lar være. Mange ganger så føler man nesten at man trenger seg på i en privat samtale og det nesten blir uhøflig å komme med en kommentar selv. Men, som sagt jeg koser meg med fjasingen til fjaserne.

Må si meg enig med Sitron om at påtatt fjasing er kunstig, unaturlig og slett ikke morsomt.

Ellers så synes jeg det er en fin balanse her inne mellom fjasing og seriøsitet. Tema som fenger og engasjerer blir sjelden fjaset bort.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 18:25   #64
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Da leser du din egen poll feil. Det er ikke 50 % som synes det bikker over i det ukoselige, det er 50 % som synes at vi må være forsiktige så det ikke bikker over i det ukoselige.

Innlegget er slettet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 18:38   #65
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var enig i din tolkning m^3, ut i fra hvordan jeg svarte i pollen. Jeg synes ikke du hadde behøvd å slette innlegget.

Gammel 16-04-08, 18:43   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg var enig i din tolkning m^3, ut i fra hvordan jeg svarte i pollen. Jeg synes ikke du hadde behøvd å slette innlegget.

Det synes ikke jeg heller, men det var jo en ganske opplagt forskjell i formuleringene? Eller er jeg vanskelig nå?

Gammel 16-04-08, 18:48   #67
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Gjør nesten regning med at det er meg du hinter til her. Vel samme det hvem du driver og hinter til her. For min egen del så har jeg fulgt de rådene jeg fikk. Deriblant å lesse masse i innlegg/tråder for å se hvordan det ”gjøres blant proffene” det var mine ord da. Så jeg har lest til krampa tok meg. For det var jo lov til å være passiv og lese innlegg. Jeg har lest masse og det var utrolig masse flott lesing også. Men da skal du komme og sutre og hold i mot meg at jeg har vært medlem i hvor mange dager…. Da får jeg si som i en kommentar jeg fikk, du har ingen grunnlag til å utale deg på denne måten.

Ja, med nesten 100 000 innlegg her inne, så har du nok lest til krampa tok deg og har selvsagt rett i alt du uttaler deg om.

Gammel 16-04-08, 18:56   #68
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, med nesten 100 000 innlegg her inne, så har du nok lest til krampa tok deg og har selvsagt rett i alt du uttaler deg om.

Her gis ikke ved dørene!

Gammel 16-04-08, 19:00   #69
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det synes ikke jeg heller, men det var jo en ganske opplagt forskjell i formuleringene? Eller er jeg vanskelig nå?

Nei, jeg hadde kanskje ikke det, men jeg ble litt satt ut av såpass direkte tilbakemelding at jeg rett og slett skygget unna noe mer diskusjon.
:konfliktsky:

Gammel 16-04-08, 19:05   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det var ikke noe galt ment. Bare litt presiserende.

:åppklarer:

Gammel 16-04-08, 19:06   #71
Frantzen
Passiv

Standard

Nei, jeg hadde kanskje ikke det, men jeg ble litt satt ut av såpass direkte tilbakemelding at jeg rett og slett skygget unna noe mer diskusjon.

Jeg tolket det alternativet på samme måte som AC. Hvis det var ment slik pollmaker skrev (og det virker jo naturlig at det er hun som vet det..) vil jeg be en modde om å flytte min stemme!

Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:08   #72
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg sa ikke at AC tok feil (for presisjonen var riktig den).
Jeg sa jeg var konfliktsky

Gammel 16-04-08, 19:10   #73
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg sa ikke at AC tok feil (for presisjonen var riktig den).
Jeg sa jeg var konfliktsky

Ok.

Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:16   #74
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Her gis ikke ved dørene!

Jeg ser for meg sketsjen med Monty Python:

-Look, I came here for an argument!
-Oh, I'm sorry, but this is abuse!

Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:17   #75
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

er passiv-agressiv, ikke sant?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:17   #76
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

- ... stupid git!

Gammel 16-04-08, 19:18   #77
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Helt klart!

Gammel 16-04-08, 19:18   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Det kommer alt an på hvilket humør man er i når man poster.

Gammel 16-04-08, 19:23   #79
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Oi da..

Gammel 16-04-08, 19:32   #80
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg stemte forresten at jeg liker fjasingen godt, men sannheten er egentlig at jeg liker bare fjasing der jeg deltar selv godt. Alt annet overser jeg. resiserer:

Emneord
fjas

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.