|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?Om man glipper og sier noe så tåpelig til noen som har mistet barnet sitt så burde man jo iallefall ha såpass omløp at man i etterkant sier noe om at man ikke mente det sånn eller utdyper det man har sagt sånn at det kan få en mening(om det er mulig da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?Å nei og nei! Dette er uendelig trist. Jeg lar meg sjelden overraske over hva noen kan få seg til å si, for livet har lært meg at det er ikke småtterier
![]() |
#63 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?Først av alt en stor
![]() |
#65 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?Det der er ikke normalt. Så synd at du er nødt til å forholde det til dette mennesket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?
Underskriver den. Det var en forferdelig ting å si, men gjennom egen kreftsykdom så har jeg også vært gjennom andres reaksjoner. Det kunne til tider være slitsomt..... Men jeg prøvde å tenke at de vet ikke bedre og de plumper ut med ting fordi de ikke vet hvordan de skal takle slike ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?Takk alle sammen. Det er så godt å vite at jeg ikke er helt sprø.
![]() |
#68 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?
Godt sagt. Samtidig så vil jeg si at det er en gammeldags forklaring. Før i verden kunne de ikke forklare alt og da kunne det nok være lett å si at det var en mening i at sånne ting skjedde, men i vår moderne verden så har vi kommet lengre enn som så.... Trist at noen kan si noe sånt uten å skjønne hva det gjør med deg. Særlig når du skal forholde deg til denne personen daglig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva folk kan få seg til å si?Uff for en forferdelig ting å si! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |