Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Dine beste vårruller?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 14:54   #61
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste vårruller?

Det eneste jeg tenkte på var å komme meg hjem Iset. Du sa jo at jeg kunne få, men jeg tenkte rett og slett ikke over det der og da.
Spleiselag er jeg med på!! Uten tvil!
Den kaken var jo noe av det beste jeg har spist på kakefronten, så hvordan du kan si at den er for søt og kvalmende går over min fatteevne!

Gammel 22-01-08, 14:58   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe jeg skjønner det.
Jøss, det er såå mange som elsker den kaken. Mannen ringte fra jobben nettopp og sa at kollegene hans lå besvimte over pultene sine, de hadde spist seg syke omtrent og ELSKET kaken. Jeg synes den er vanvittig søt og kvalmende, overhodet ikke min favoritt selv om jeg godt kan ta et stykke. Jeg liker bedre sånne tunge franske halvrå sjokoladekaker med omtrent flytende glasur på, laget på MØØØRK sjokolade. Mmm.

Gammel 22-01-08, 15:09   #63
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jamen de er og gode!!

Eller trippelkaker, med både lys, mørk og hvit sjokolade. *går i spinn*

Jeg kjenner at jeg er litt misunnelig på kollegene til mannen din. Selv om halsbrannen min ikke hadde tillat slike utskeielser akkurat nå! :P

Gammel 22-01-08, 16:16   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe ja, kaker er godt BASTA. Jeg tror ikke det er få ganger jeg har vært innom www.detsoteliv.no, drømmer jo om den siden.
Det er der Smilkaken er fra, og jeg har bakt MANGE andre kaker derfra. Knallgode.

Gammel 22-01-08, 16:20   #65
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg har og brukt det søte liv noen år.
Fantastisk side. Men normalt sett så liker jeg ikke kaker da, kun nå som jeg er gravid.
Så jeg prøver det jeg kommer over av forskjellige kaker nå mens det frister.
Det er rart med det, jeg liker bedre å bake enn å spise kakene, mens middag.. *sikler og tar en piruett i pur glede over at det snart er middagstid*

Gammel 22-01-08, 16:40   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg er også mye mer middagsmenneske enn kakemenneske altså. Hadde jeg ikke vært vektoperert kunne jeg spist to tonn middag hver tredje time hele døgnet.

Gammel 22-01-08, 16:59   #67
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Samme her!
Middag til alle dagens måltider!

Gammel 26-01-08, 13:16   #68
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I kveld skal jeg lage Smil-brownies, skal fader meg være 10 hele ruller med Smil i den kaka, men den er verdt pengene for å si det sånn.

De er utrolig gode, jeg har laget dem før. :sikle:

Aner ikke, sikkert. Men jeg følger bare oppskriften, tør ikke gamble for mye med den siden den er så god hehe.

Hahha. Jeg har pakket inn alle kakerestene i cellofan og satt frem til mannen i morgen tidlig, han skal dele dem ut på jobb. Jeg liker ikke så godt Smil-kaken, synes den er altfor søt og kvalmende.

Jeg synes den er vanvittig søt og kvalmende, overhodet ikke min favoritt selv om jeg godt kan ta et stykke.

Er Iset schizofren?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:50   #69
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

To bestevenner i en. Perfekt!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:54   #70
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tenkte det samme for noen dager siden jeg og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:55   #71
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hi hi, tenkte litt på det samme, men kom fram til at hun sikkert får så mye skryt fra andre at hun vet den er god, men selv blir litt kvalm av å spise for mye av den? :tolker:

Gammel 26-01-08, 16:37   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Er Iset schizofren?

Hehe jeg likte dem før, første gangen jeg smakte dem var de knallgode, men jeg har endret smak etter at jeg ble vektoperert. Er ikke HELT på det søte lenger, for å si det sånn. Så jeg ble litt skuffet da jeg smakte på dem denne gangen, klarte et halvt stykke og likte dem ikke noe særlig.

Gammel 26-01-08, 16:39   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Er Iset schizofren?

- Hun er slank og gravid viser det seg

Gammel 26-01-08, 17:01   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

:knegg. Sist gang jeg laget dem veide jeg jo 135 kg og var LITT mer godtemoms enn jeg er nå, for å si det sånn. Fnis. Jeg elsker søtt nå også altså, men enkelte ting er bare blitt litt VEL søte etter operasjonen, bla. Smil-browniesene.

Gammel 16-11-09, 20:40   #75
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bauche, her.

de smaker nesten som papp.

Her i trondheim selges det vårruller for latterlige billige (6 kr pr stykk) og sinnsykt gode. Jeg føler litt på at de er så gode og billige at det nesten ikke er verd prakket å lage det selv. Vi serverer det med ris, sweet chilli, grønnsaker og sånn. Mmmm - yummy!

Jeg anser glassnudler, kjøtt og gulrøtter som nødvendig ingredienser. - og sikkert oystersaus..

hvor??

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:42   #76
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

På butikken med det klingende navnet "asiatisk butikk" på Tiller (ja, det er der det skjer, du vet vel det?) + kinasjappa bak byhaven og mix-kiosken i olav trygvassons gt (ikke langt fra krysset mellom munkegata og olav trygvassons gt) - De smaker likedan på alle disse tre butikkene omtrent!

Leste litt lenger.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:45   #77
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Ser at Smilkake er noe man skal teste til barnebursdag om to uker..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 03:31   #78
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Ser at Smilkake er noe man skal teste til barnebursdag om to uker..

Det funker veldig bra!
Og så er restene utrolig kjekke.

Gammel 20-11-09, 15:10   #79
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det funker veldig bra!
Og så er restene utrolig kjekke.

Rester er best faktisk..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:20   #80
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hva er vårruller?

*aldri spist det og aldri fått det servert noen plasser*

Hva...?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.