|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?
Nå tror jeg du misforsto meg. Jeg mente ikke at "alle" kan ha råd til dyre reiser eller dyre klær bare man prioriterer. Jeg vet at mange ikke har råd til noen av delene. Det jeg mente var et svar til hovedinnlegger som lurer på hvordan folk har råd til dyre merkeklær, og i det tilfellet mener jeg at det er oftest snakk om prioriteringer. Noen prioriterer klær, andre prioriterer reiser f. eks. Det er jo allerede snakk om dem som tar seg råd til merkeklær, ikke dem som bare har til det nødvendigste.
![]() |
#62 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt poeng. Nå har vi jo gjeld til over pannebrasken.
![]() |
#63 |
Tante Sofie
|
Det er i grunnen her jeg er også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Pauset
|
OK beklager. Det er bare en uttalelse jeg har møtt så mange ganger og den provoserer meg voldsomt. Når den blir brukt er den ofte sagt på en nedlatende måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Glamorøs
|
Det skjønner jeg. Det var ikke ment slik at man kan ha råd bare man prioriterer. Jeg mente kun når man tok seg/har råd i utgangspunktet. Jeg har full respekt for at folk ikke har råd til å prioritere mer enn det absolutt nødvendigste. Jeg har erfaring med det selv også.
![]() |
#66 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Merkeklær? Går på HH og bruktbutikker som Fretx og Underground i Oslo. Bruker minst mulig på klær, egentlig.
![]() |
#67 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Som flittig kjøper av Angelique's ting føler jeg meg nesten forpliktet til å kommentere her.
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 22-10-06 kl 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ferdiglada
![]() Eg kjøpe ikkje dyre ting eg, for eg vil ha mange
![]() |
![]() |
#69 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Angelique gjør det jo mulig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg handler en del merkeklær og har råd til dette pga av en relativ høy samlet inntekt og en sunn privatøkonomi. Det at jeg kjøper en bukse til for eksempel 2.000,-, vil aldri være en bekostning av noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Leser
|
Ja, det hørtes ut som om du tenkte på Angelique. Selv om du ikke gjorde det kan det kanskje være greit å ta det ad notam at folk tror at det var henne du mente? Kanskje ikke så morsomt for Angelique å lese det, da?
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 23-10-06 kl 08:35. Årsak: åringer -> åring |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Aktiv
![]() |
Må dessverre si at jeg føler meg veldig truffet her. Når det gjelder bukser, gensere, topper o.l. så kjøper stort sett masse billige klær fra kjedebutikker, og kaster de innen ett år når jeg er lei de. Har sett at det ikke er noen vits for meg å kjøpe bukser og gensere til flere tusen kr stk da jeg går like fort lei av disse. Jeg har ikke en klassisk klesstil i utgangspunktet, og klærne jeg kjøper går fort av moten.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Ikke noe problem! Kjøp en sele og heng 2-åringen på knaggen i prøverommet mens du prøver
![]() |
#74 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Nå som jeg endelig har begynt å jobbe har jeg råd til å handle lit dyrere klær, men foreløpig har det kun blitt til Tuva. Jeg så på noen Odd Molly(?) klær på det nye senteret her nede, og de var kjempefine,men strikkejakke til 1700 kr er litt dyrt for meg. Og jeg er også en av de med vekta....Jeg har gått fra 40-42 til 36 på noen md og må derfor få en helt ny garderobe, derfor har det blitt noe billig nå for å få en del basisplagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Kidding, right?
|
HAR du??!! Det har jeg ikke fått med meg altså. Hva har du gjort - amputert eller?
![]() |
![]() |
#76 |
Fullverdig medlem
![]() |
Har reklamert masse på NM`s slankeforum om det |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg har noen dyre (alt er relativt) jeans som jeg kjøpte på 50% siden jeg jobbet i butikken som solgte de. (samme med mine Sand- og Armaniplagg.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
![]() Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Det har nok for mange en sammenheng med hva man tjener samt hva man liker. Feks av designere |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Sær og kresen
![]() |
#80 |
bortsett fra på jeans da |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|