|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?
Ja, om han ikke er fra Norge så hadde han jo selvsagt det... Sikkert noe skummel mat eller noe sånt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Hertuginne
|
Nykommere blir likebehandlet med andre brukere på FP, kommer man med idiotiske uttalelser så må man regne med reaksjoner, uavhengig om man har 10 eller 1000 innlegg. Og takk og lov for det.
![]() |
#63 |
Skrekkøgle
|
Hva da? Surstrømming?
![]() |
#67 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?For ikke å snakke om pizza. Jævla italienere!
![]() |
#70 |
Helt konge
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Skrekkøgle
|
For ikke å snakke om at den potensielle kriminelle med skaut på hodet, har avlet halvarabere og helnorske muslimer i sjønn forening.
![]() |
#74 |
Skrekkøgle
|
Det ligger en oppskrift her inne på ekte algerisk couscous ett eller annet sted.
![]() |
#75 |
Tittel og tittel....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?Jeg tror det ikke er så mye rasisme; som det er innvandringsmotstand. Og da særlig fra fremmede kulturer (les:muslimer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Tittel og tittel....
|
Min mor var veldig skeptisk til at jeg ble sammen med en afrikaner, det syns jeg forsåvidt er greit nok, jeg syns det hadde vært værre om hun pga at han var afrikaner ikke var villig til å gi han og forholdet vårt en sjanse, da ville jeg kalt henne rasist. Men nå godtar hun det og har et godt forhold til ham, ofte handler det bare om å bli kjent med vedkommende og stole på at man klarer å ta en fornuftig avgjørelse.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Tittel og tittel....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes jeg bare er realistisk. Jeg er selv gift med en som har en helt annen kulturell bakgrunn enn meg selv, og det er ikke til å stikke under en stol at det kan by på problemer og utfordringer innimellom.
![]() |
#80 |
Passiv
|
Ja. Dagens definisjon av rasisme går ikke kun på rase, men favner også diskriminering av folkegrupper. Å utestenge mennesker basert på deres religion er i mine øyne rasisme. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|