Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket godteri spiser du IKKE?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 21:07   #61
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Jeg spiser ikke likørkonfekt, sånt blått gummigodteri, peanøtter, pistasjnøtter eller sjokolade fyllt med annet enn nugat eller mint.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:10   #62
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ferskengodteri, søt lakris, potetgull med sour cream, og Cloetta sjokolade.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:21   #63
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

- Is(Eis?)sjokolade a'la sånne: Æsj!

Der var'n ja. Jeg brukte å få slike i gave hver eneste bidige jul. Venninnene mine syntes jeg var så snill som alltid ga dem så mye sjokolade når de kom på besøk. De skulle bare visst ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:23   #64
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg husker også noen gammelmannsdrops ved navn smørmalt som smakte høgg.

Divine er en gammel mann. :konkluderer:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:35   #65
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Marsipan
Cognackuler og likørkonfekt

Er heller ikke så glad i vingummi-type-godteri, seigmenn og sånne ting.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:37   #66
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at det går litt inn på meg når dere skjeller ut min elskede engelske konfekt og iskonfekt på den måten.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:45   #67
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg kjenner at det går litt inn på meg når dere skjeller ut min elskede engelske konfekt og iskonfekt på den måten.

Iskonfekt er deilig!

(Og hvis noen finner en uten melk i, så send meg en PM sporenstreks! )

Gammel 09-09-07, 21:45   #68
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I likhet med Nenne kan jeg styre meg for gummiegg- og krokodiller.

Spiser egentlig veldig lite godteri. Det gikk opp for meg da jeg, her om dagen, ble oppringt i fbm en spørreundersøkelse. Spørsmålet var hvor ofte jeg spiser sjokolade, og det er jo uhyre sjeldent. Slik var det ikke før, altså.
Jeg var en slikmunn av dimensjoner tidligere, men etter at røykebehovet forsvant gikk søthungeren samme vei.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:48   #69
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Spiser ikke smågodt, potetgull eller sjokolade. det er min måte å holde vekten på, og jeg sluttet for mange år siden.

Det eneste jeg av og til spiser, er popcorn, og sukkerfrie saltpastiller.
Men jeg spiser is av og til, da......

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:06   #70
Vilja
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
Vilja har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er ikke så glad i "syntetisk godteri", vingummi, Bassetts allsorts...

Men det meste går ned, ikke noe som blir kastet i søpla her...

Vilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:07   #71
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De svarte vingummiene er forresten fæle.

Og så er jeg snurt over at noen faktisk nevner marsipan i denne tråden.

Gammel 09-09-07, 22:16   #72
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Iskonfekt er deilig!

(Og hvis noen finner en uten melk i, så send meg en PM sporenstreks! )

Sjekk på Coop rundt juletider, så kanskje du er heldig.

Elinblu - svart vingummi er bare juks! Ser ut som god lakris, men smaker solbær. Nå har jeg lært.

Gammel 09-09-07, 22:18   #73
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke altetende når det gjelder godteri (heldigvis, får jeg nesten si).
Engelsk konfekt, Bridgeblanding, Ahlgrens biler (det ALLER verste godteriet), Godt & Blandet, det meste av seige smågodt, Crispo, Bamsemums ....

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:23   #74
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade fylt med bringebærgelé.

... og endå værre, sjokolade fylt med søt lakris.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bassets allsorts (ekleste godteriet jeg vet om)[...]

Mintsjokolade er favoritten over alle.

Du og eg, Fnatten.

Elles er søt lakris og det meste av veldig søtt godteri grusomt.

Sist redigert av Alfa : 09-09-07 kl 22:30. Årsak: kommafeil :dramaqueen:
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:29   #75
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting!

Men hvit sjokolade og baconchips (eller hva det heter) ville nok blitt spart til absolutt sist.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:35   #76
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Nei, nei, nei! :Nero-elsker:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:36   #77
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

.

Jeg liker ikke søt lakris, men er veldig glad i sjokolade, og ikke minst, deilige festkarameller.

Dere kan tro sorgen var stor den gangen jeg dro på hyttetur med det jeg trodde var en stor pose festkarameller. På butikken hadde de forvekslet festkaramellene med de ekle stesøsknene som er fylt med lakris. Jeg har aldri helt kommet over skuffelsen kjenner jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:37   #78
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Ja. Og lakrissjokolade fra Minde. Må ikke forveksles med ekle sjokolader som inneholder tørr karamell.

Gammel 09-09-07, 22:41   #79
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:43   #80
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ostepop spiser jeg aldri. Det smaker rett og slett papp.

Ostepop lukter først og fremst grusomt. Mitt mareritt er road trip med fem mennesker i en bitteliten Fiat hvor det gumles ostepop. Det er varmt, klamt og lukter gammel "ost".

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.