Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Giftering?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du giftering og i så fall på hvilken finger?
Ja, på høyre hånd 78 56,12%
ja, på venstre hånd 14 10,07%
Nei, bruker ikke giftering selv om jeg er gift 19 13,67%
Er ikke gift 24 17,27%
Brokkoli (denne er obligatorisk, ikke sant?) 4 2,88%
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-25, 16:37   #61
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har du giftering?

Ja.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvilken finger er den i så fall på?

Ingens. Vi er skilt, så de ligger i et skrin.

Jeg svarte derfor brokkoli.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-25, 21:29   #62
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som regel høyre, men bytter på. Har også en ring jeg fikk av mannen til 50-årsdagen min på samme finger.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-25, 10:21   #63
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begge har på ringfingeren på høyre hånd. Jeg hadde en del trøbbel med eksem i starten, så da gikk jeg med gifteringen i et kjede rundt halsen. Etter hvert så oppdaget jeg at hvis jeg tar den av om natten og når jeg lager mat, så får jeg ikke eksem på ringfingeren, så nå bruker jeg den (nesten) hele tiden på dagtid. Ringen vaskes også hver kveld, for å unngå at det sitter såperester i ringen (som typisk trigger eksem hos meg).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-25, 13:40   #64
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyre hånd, og alltid på (bortsett fra at jeg hadde den av i en lang periode under pandemien).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.