|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?
Tror det er nok at en eller annen på vennelista di har trykket liker for at det skal komme. Jeg har aldri likt Idar Vollvik på FB og han dukker opp der hver eneste dag tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?For min del hjalp det mye å innse at vektproblemet mitt er noe jeg kommer til å være eier av hele livet. Jeg har tenkt at jeg kommer til å bli en som helt naturlig og helt av meg selv kommer til å ta bare sunne valg bare jeg blir vant det og gjør det lenge nok. Sånn fungerer det ikke og jeg er innstilt på at jeg må ha full fokus på hva jeg spiser resten av livet om jeg vil holde vekten. Det er skikkelig kjipt rett og slett, men hvis jeg vil unngå overvekt så MÅ jeg det. Ingen ryggmargsrefleks å spore her altså, bare helt bevisste valg hver eneste dag.
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Hvis det er mer nå så kan det ha sammenheng med sider du har sett på eller oppsøkt. For eksempel motivasjonsvekt eller lignende. FB vet ganske mye om hva du er interessert i.
![]() |
#66 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Apropos det, så er jeg litt sur over at den eneste måten jeg kan få informasjon fra Aleris fra, er ved å like dem på Facebook. Ja, jeg er operert der, men jeg har likevel ikke lyst til å like dem på FB. Det føles litt feil. Så det er helt sikkert en god del info som er potensielt relevant for meg, som jeg går glipp av.
![]() |
#67 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Jeg vet ikke om det er spesielt mye nå, har ikke sett noe annet om slanking på Facebook enn akkurat disse som er operert tror jeg. Og jeg har aldri vært i markedet for slankeoperasjon ihvertfall eller lest noe om det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Jeg har heller ingen ryggmargsrefleks. INGEN! Finnes ikke. Så jeg må ta en beslutning om hvor mye slanking og mat og vekt skal styre livet mitt. For skal jeg gå ned de siste kiloene og holde meg der nede og bli sterkere og fastere, så må jeg gjøre MYE mer både på mat- og treningsfronten, og jeg gjør da jaggu nok fra før. Så jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg orker. Men så er det det å kunne leve med de valgene man tar, da.
![]() |
#69 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Jeg synes særlig den nye smartphoneversjonen av Facebook er helt grusom. De annonsene er så påtrengende og gjentagende at jeg får krupp. Hos meg er det Idar Vollvik som er verst.
![]() |
#70 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Merkelig, jeg kan ikke huske å ha sett en eneste annonse for vektoperasjoner på FB i det siste. Bare disse andre, dårlig oversatte annonsene om å miste 35 kilo på 21 dager og slikt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|