Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-13, 13:55   #61
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

På Facebook flommer det ihvertfall av vektoperasjonsgreier for tiden, og jeg kan ikke huske å ha fulgt Aleris på Facebook noen gang.

Tror det er nok at en eller annen på vennelista di har trykket liker for at det skal komme. Jeg har aldri likt Idar Vollvik på FB og han dukker opp der hver eneste dag tror jeg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:55   #62
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Facebook er det vel knapt noe annet enn slankeannonser generelt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:56   #63
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del hjalp det mye å innse at vektproblemet mitt er noe jeg kommer til å være eier av hele livet. Jeg har tenkt at jeg kommer til å bli en som helt naturlig og helt av meg selv kommer til å ta bare sunne valg bare jeg blir vant det og gjør det lenge nok. Sånn fungerer det ikke og jeg er innstilt på at jeg må ha full fokus på hva jeg spiser resten av livet om jeg vil holde vekten. Det er skikkelig kjipt rett og slett, men hvis jeg vil unngå overvekt så MÅ jeg det. Ingen ryggmargsrefleks å spore her altså, bare helt bevisste valg hver eneste dag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:56   #64
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idar Vollvik ja, han også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:57   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er mer nå så kan det ha sammenheng med sider du har sett på eller oppsøkt. For eksempel motivasjonsvekt eller lignende. FB vet ganske mye om hva du er interessert i.

Gammel 07-05-13, 13:57   #66
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos det, så er jeg litt sur over at den eneste måten jeg kan få informasjon fra Aleris fra, er ved å like dem på Facebook. Ja, jeg er operert der, men jeg har likevel ikke lyst til å like dem på FB. Det føles litt feil. Så det er helt sikkert en god del info som er potensielt relevant for meg, som jeg går glipp av.

Gammel 07-05-13, 13:58   #67
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om det er spesielt mye nå, har ikke sett noe annet om slanking på Facebook enn akkurat disse som er operert tror jeg. Og jeg har aldri vært i markedet for slankeoperasjon ihvertfall eller lest noe om det!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:00   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har heller ingen ryggmargsrefleks. INGEN! Finnes ikke. Så jeg må ta en beslutning om hvor mye slanking og mat og vekt skal styre livet mitt. For skal jeg gå ned de siste kiloene og holde meg der nede og bli sterkere og fastere, så må jeg gjøre MYE mer både på mat- og treningsfronten, og jeg gjør da jaggu nok fra før. Så jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg orker. Men så er det det å kunne leve med de valgene man tar, da.

Gammel 07-05-13, 14:01   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes særlig den nye smartphoneversjonen av Facebook er helt grusom. De annonsene er så påtrengende og gjentagende at jeg får krupp. Hos meg er det Idar Vollvik som er verst.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:01   #70
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Merkelig, jeg kan ikke huske å ha sett en eneste annonse for vektoperasjoner på FB i det siste. Bare disse andre, dårlig oversatte annonsene om å miste 35 kilo på 21 dager og slikt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.