|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Jeg er på feil planet, for ikke snakke om feil årstid. "Jul i svingen"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?FULL PAKKE! *sjabalabadong* |
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?
Tilgitt. Det er min feil som gikk inn i tråden før jeg hadde kvittet meg med den skikkelig. Jeg kan jo bare sette på en av Snupps "Byggmester Bob" DVDer, så forsvinner den nok kjapt, men jeg er ikke helt sikker på om det er verdt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det gikk før jeg fikk en rød prikk... |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Jeg heter klokkemester flikk flakk.. |
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Det blir ikke hull i en tann som er ren, for tennene de pusser vi jo 1 etter 1.
![]() |
#13 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Var jo på fotballkamp i går, og en sang som jeg tar meg i å gå og synge på i ett sett er:
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Gitarsoloen fra "Forelska i lærer'n".
![]() |
#17 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?(Melodi: "Og det var en og to og tre indianere..." - sunget av en skingrende barnestemme.)
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Si si, Albertino, kom og syng for meg bambina og bambino
![]() |
#19 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Bailando, bailando, amigos adios, adios.... Irriterende men morsom sang fra 2000? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
villende
|
![]() Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?Black Eyed Peas "My Humps". dobbelt- |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|