Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Motene vi hater!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 11:00   #61
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Moter jeg kan styre meg for:

-Dyretrykk (leopardmønster, slangemønster, kumønster etc)
-Camomønster, særlig til barn (gir meg assosiasjoner til barnesoldater i Sierra Leone).
-Saggete joggebukser og "kosebukser" i velour (det siste kan i noen tilfeller se ok ut på veldig få svært veltrente kropper -men da ser jo hva som helst bra ut)
-Miss-Sixtybuksene som alle fjortisene hadde for noen år tilbake, helst med flesket hengende over.
-Louis Vuitton-vesker (spesielt de hvite med logoer på)
-Crocs
-Jålete guttesveis med alt for mye gele, a la Morten Gamst Pedersen

Sist redigert av My : 11-04-07 kl 11:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:05   #62
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

-Jålete guttesveis med alt for mye gele, a la Morgen Gamst Pedersen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:13   #63
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg sliter med når det gjelder moter er Kamo. Ellers så er det mye som er stygt og rart, men som jeg ikke akkurat hater.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:15   #64
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Moter jeg kan styre meg for:

-Dyretrykk (leopardmønster, slangemønster, kumønster etc)
-Camomønster, særlig til barn (gir meg assosiasjoner til barnesoldater i Sierra Leone).
-Saggete joggebukser og "kosebukser" i velour (det siste kan i noen tilfeller se ok ut på veldig få svært veltrente kropper -men da ser jo hva som helst bra ut)
-Miss-Sixtybuksene som alle fjortisene hadde for noen år tilbake, helst med flesket hengende over.
-Louis Vuitton-vesker (spesielt de hvite med logoer på)
-Crocs
-Jålete guttesveis med alt for mye gele, a la Morgen Gamst Pedersen

Signerer alt her jeg

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:17   #65
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amen!
Jeg spyr nesten når jeg ser små barn i camomønster. Det gir meg vonde krigs-assosiasjoner og i slike bilder er barn malplasserte.

Svigermor har kjøpt slike klær til ungene og de har jeg elegant byttet igjen.

Gammel 11-04-07, 12:27   #66
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camoklær
Sæggebukser
Store solbriller
Dyreprint
Pumps
Brede belter i livet

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:08   #67
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Svigermor har kjøpt slike klær til ungene og de har jeg elegant byttet igjen.

"Jamen, de selger det jo i butikken? Da må det jo være greit. "

Mims svigermor

Gammel 12-04-07, 10:29   #68
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mims svigermor

Men så er jo den svigermora di et stykke for seg, da...
(Har friske minner fra en lystig reiserapport på NM)

Gammel 12-04-07, 11:50   #69
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grilldress og høyhæla sko

Gammel 12-04-07, 11:54   #70
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mote og mote - jeg må bare lufte en liten frustrasjon. Det handler om et av årets sikreste vårtegn. Da temperaturen steg over 10 grader for første gang denne sesongen, holdt jeg på å trille over et sett med tær i beige sokker og husmorsandaler.

Hva er egentlig nødvendigheten av sokker i sandaler? Jeg mener, er det varmt, kan man gå barbeint i sandalene, og er det bare halvvarmt, tar man på seg sko. Eller..?

Gammel 12-04-07, 11:59   #71
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Mote og mote - jeg må bare lufte en liten frustrasjon. Det handler om et av årets sikreste vårtegn. Da temperaturen steg over 10 grader for første gang denne sesongen, holdt jeg på å trille over et sett med tær i beige sokker og husmorsandaler.

Hva er egentlig nødvendigheten av sokker i sandaler? Jeg mener, er det varmt, kan man gå barbeint i sandalene, og er det bare halvvarmt, tar man på seg sko. Eller..?

Enig. Det er blodharry.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:04   #72
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har så stygge tær at jeg bruker sokker i sandaler.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:21   #73
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Grilldress og høyhæla sko

Har dette egentlig vært mote noen gang?

Gammel 12-04-07, 14:14   #74
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

CROCS er noe jeg aldri aldri venner meg til. Særs de i alle regnbuens farger og de som til og med har pynt.
De blir jo ikke akkurat vakrere....

Eneste sted jeg kunne gått med på dem er i helsearbeid feks, men det er jo ikke optimalt heller pga statisk elektrisitet.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 23:31   #75
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kan ikke bli mer enig....

Gammel 12-04-07, 23:32   #76
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Har dette egentlig vært mote noen gang?

Nei, grilldress og høyhælte sko har definitivt ALDRI vært mote noensinne, og det kommer ALDRI til å bli mote heller....

Gammel 12-04-07, 23:42   #77
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, grilldress og høyhælte sko har definitivt ALDRI vært mote noensinne, og det kommer ALDRI til å bli mote heller....

Godt å høre. Jeg begynte virkelig å lure.

Gammel 13-04-07, 09:05   #78
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mims svigermor

Veldig bra innstilling!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:38   #79
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan sikkert bli mote med joggings og stilettheler da. Ser ikke at det er umulig.
Blir sikkert ikke joggebukse i tradisjonell form, men noe lignende posete uformelig. Tipper det kommer før eller siden.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:09   #80
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kan sikkert bli mote med joggings og stilettheler da. Ser ikke at det er umulig.
Blir sikkert ikke joggebukse i tradisjonell form, men noe lignende posete uformelig. Tipper det kommer før eller siden.

Ja, det er jo åpenbart mote med pysjamasbukser allerede, så en skal aldri si aldri.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.