Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Var det noen som sa agurktid?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-12, 21:12   #61
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var det noen som sa agurktid?

Ha ha ha. Jeg er jo "liksom" anonym her inne da.
På FB står fullt navn. Dere får gjette.

Gammel 06-06-12, 21:13   #62
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, jeg nå får jeg jo ikke skrevet kommentar på FB. Da outer jeg meg jo fullstendig.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg kjøper ALDRI is av isbilene, det har blitt en prinsippsak. Og barna har sluttet mase for lengst.

Vi boikotter også. Den ryggesaken hvor et barn ble påkjørt, var den i RB? Den fikk jeg ikke med meg. Men etter å ha sett kjøringen i vårt borettslag så forundrer det meg ikke det grann.

Gammel 06-06-12, 21:17   #63
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Ah... Jeg tenkte ikke på det en gang. Og for den saks skyld ikke på at jeg faktisk SELV kunne gå inn på FB-siden deres å lese kommentarene. :stikkeråsjekkerselvfaktisk:

Gammel 06-06-12, 21:20   #64
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Siii, det da, jeg skal ikke sladre! Jeg tenkte heller ikke på at du outet deg i tilfelle. :domm:

Jeg har et par kandidater nå da du sa det, mulig vi bor på samme sted omtrent?

Gammel 06-06-12, 21:20   #65
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ah... Jeg tenkte ikke på det en gang. Og for den saks skyld ikke på at jeg faktisk SELV kunne gå inn på FB-siden deres å lese kommentarene. :stikkeråsjekkerselvfaktisk:

Gammel 06-06-12, 21:28   #66
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Som Dragen sa, det ville vært en sak mellom meg og ungen, ikke meg og isbilen. Det får da være måte på å være curlingforelder.

Hehe, helt enig, mannen og jeg satt akkurat å humret litt over denne artikkelen i RB.
Godt det ikke er bare vi som synes dette var teit.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 22:21   #67
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi boikotter også. Den ryggesaken hvor et barn ble påkjørt, var den i RB? Den fikk jeg ikke med meg. Men etter å ha sett kjøringen i vårt borettslag så forundrer det meg ikke det grann.

Ja, det sto en liten sak. Husker jeg linket til derpå FB.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 12:28   #68
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

RB fjernet saken fra FB og, men saken beholder de. Skuffende.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 12:47   #69
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Dette blir for dumt. Og så står moren og smiler på bilde.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 12:59   #70
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Og så står moren og smiler på bilde.

For hun skulle jo få komme i AVISEN!!
Det er stort der jeg kommer fra altså.

Gammel 07-06-12, 13:26   #71
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så flaut.
JAdde gutta mine kjøpt uten at jeg visste det så hadde jeg blitt sur for vi kjøper ganske mye is av isbilen.. det siste året har sjåføren stoppet rett utenfor postkassene våre, selv vikarer gjør det. Det liker jeg ikke altså... også har han blitt så gnukk på reklame/gratisvarer som han kan dele ut, sikkert fordi vi uansett kjøper is..

Gammel 07-06-12, 15:44   #72
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Og nå ringe min bestevenninne meg og sa det var naboen deres.

De er visst ikke helt som de skal stakkars. De hadde ringt henne og lurte på om sønnen hennes ville være med på bildet. Han var ikke engang hjemme da de gjorde det fatale kjøpet.

Gammel 07-06-12, 16:47   #73
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er visst ikke helt som de skal stakkars. De hadde ringt henne og lurte på om sønnen hennes ville være med på bildet. Han var ikke engang hjemme da de gjorde det fatale kjøpet.

Unnskyld, men...

Og stakkars barn.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 19:00   #74
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så rause dei er... Tenk å tilby seg å dele glansen av avisoppslaget med ein nabogutt!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 19:05   #75
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelpe meg!!! Her er det også vanlig at ungene får med seg penger for å kjøpe is. Hvorfor i alle dager er det noe som ikke skal være vanlig?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 23:24   #76
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Det er jo bare helt fantastisk! Tenkt så morro for han da. Fått ansiktet sitt i avisen på den måten a gitt. Ja, skikkelig rause folk!

Sist redigert av Bloppy : 08-06-12 kl 12:21. Årsak: Endret av hensyn til familien.
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 00:56   #77
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kanskje du deler litt mye info om denne familien, Bloppy - på åpen forum.

Uansett: Jeg synes det verste er RB sin håndtering av saken. Her kjører de slik jeg oppfatter det familien foran seg for å skape liv og røre. De har garantert visst hva slags reaksjoner som ville komme, og jeg synes i det minste at barna burde ha vært spart for dette.

Gammel 08-06-12, 01:05   #78
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes RB har litt for mange saker omdagen hvor de dytter barn og unge i front. Trist.

Is saken var pinglig.

Gammel 08-06-12, 08:37   #79
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes RB bør henge opp Vær varsom-plakaten på veggen igjen da den åpenbart må ha falt ned bak et skap.

At vokse velger å dumme seg ut er nå en ting, men det er skammelig av avisen å la barna framstå slik.

I barnets klasse om noen år:
Haha, se hva jeg fant på google 'a! Ey, kompis se på dette! XX robba sparegrisen og kjøpte is! Alle sammen, pass på lommebøkene deres! Døh, XX, *plingeling* Det er isbilen som kommer! *hyler av latter*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 08:54   #80
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er RB for en avis egentlig? Lokalavis?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.