|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2012
![]() |
![]() Sv: PH i kveld?men siden vi likevel sporte av |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg kan se på talentprogrammer etter de innledende rundene.
![]() |
#64 |
Metallica!!
|
![]() Sv: PH i kveld?
The Voice!
![]() |
#65 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg liker også the voice.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
can-jur
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg kom i skade for å se en epioden og hver så snill å fortelle meg at de er betalt for å oppføre seg sånn?
![]() |
![]() |
#67 |
Panzerekstremfeminist
|
Noen hevder at dette er slik de er helt naturlig av seg selv. Jeg håper også at det er bare dårlig skuespill.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: PH i kveld?En del av de "sportye" realityseriene er ikke sånn superille, syns jeg. 71grader nord tror jeg jeg syns er ganske rent. Men jeg syns ikke det er så interessant så jeg ser ikke på det heller.
![]() |
#71 |
Rockesøster
|
![]() Sv: PH i kveld?Okei, jeg hoppet rett fra en annen tråd som omhandlet de intime delene av kvinnekroppen og hit, så nå trodde jeg vi skulle diskutere surhetsgraden vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Crazy Cat Lady
|
Hells Kitchen, Master Chef (alle varianter, både på TV3 og på BBC, jeg ELSKER Master Chef!) og Deadliest Catch ser jeg på :tvslave:
![]() |
![]() |
#74 |
can-jur
|
![]() Sv: PH i kveld?Vi har bare NRK, så jeg slipper alt sånt. Dvs, jeg har noen episoder av Partydronninger på samvittigheten
![]() |
![]() |
#77 |
maler
|
![]() Sv: PH i kveld?Sånne interiørgreier ala tid for hjem er kanskje reality det også? Det kan jeg også fint se på når jeg tenker meg om. Og 71 grader nord, men det interesserer meg ikke.
![]() |
#78 |
Bedreviter
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg har aldri sett et reality show der jeg har hatt lyst til å se en ny episode etter å ha sett den første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PH i kveld?Enten forsviner Paradise hell, Big brothel og annen reality-møkk i den sjangeren av skjermen, eller så forsvinner jeg ut til stereoanlegget på kjøkkenet, som jeg gjør når fruen ser på Hotell Cæsar.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|