Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beste vogn nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-11, 08:59   #61
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste vogn nå?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I 5. etasje uten heis vil jeg si det grenser til selvdestruktivt å kjøpe Edge.

Det er langt over streken, vil jeg si. Det er jo ikke verdt at vedkommende kaster seg ned alle trappene første gangen bagen skal innendørs, heller. Og det sier jeg, som er svoren Emmaljunga-fan og ikke synes den er så tung. (Vår bor i yttergang uten trappetrinn opp. Den blir brukt såpass mye i skogen, i tillegg til å være sovevogn, at mannen vil ha en til. Han tok nemlig BJ City Select her en dag Edge-en sto igjen et annet sted, og gruffet etterpå over vogner som bare var brukbare på asfalt.)

Jeg aner ikke hva som er lurt å velge, da. Jeg begynner imidlertid å bli så voksen at funksjon er viktigere enn utseende - jeg liker typisk ikke Buggiser og trehjulinger og sånt som ikke ser litt klassisk ut - men hvis det virker … :sniker meg ut igjen:

Gammel 01-09-11, 09:04   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg syns tfk'en ser barsk ut jeg. :har stylet den til rånevogn:

Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 12:11   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

@Appelsin: Jeg har Easywalker Sky, og angrer ikke et sekund. Du kan få prøvetrille den, EW er god på trillekomfort!

Gammel 01-09-11, 12:20   #64
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har TFK med multi-x bag og er veldig fornøyd. Lillesøster 8 mnd. bruker bagen enda. Vogna er god på asfalt og grus og turstier, men ikke veldig god i trapper.

I tillegg har vi Quinny Zapp xtra i bilen til å sette bilsetet på for småshopping, og den brukte vi også som ferievogn da frøkna var halvt år. Litt humpete på brostein, men eller utmerket som byferie-vogn. Veldig ok at den kan legges helt flatt.

Vi er veldig fornøyd med vognene våre og kommer ikke til å kjøpe fler.

Gammel 01-09-11, 13:57   #65
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Appelsin: Jeg kommer akkurat fra Åsane nå. Der har de Sky og Qatro på Barnas hus, og Sky på simo butikken. Så skal ikke være noe problem å få prøvekjørt vognene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 18:45   #66
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har erfaring med emmaljunga nitro city?

Gammel 08-09-11, 09:38   #67
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dytter litt, noen som har prøvd emmaljunga nitro city? Den ser jo i utgangspunktet veldig bra ut med vendbar sittedel, mange finesser, ikke overvettes tung og hjulstilling som på bugaboo, men det er jo ikke alt som fungerer like bra i praksis. Jeg ser mange i byen her triller rundt på en sånn nå. De som ikke har oth eller tfk that is.

Gammel 08-09-11, 14:15   #68
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har akkurat regnet ut at jeg vil spare hele 3000 kroner på å bestille EW quatro fra babyjungle.nl

Da gjenstår det bare å prøve vogna, for å være sikker.

Gammel 08-09-11, 14:45   #69
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Appelsin: Jeg kjøpte min fra babyjungle.nl og med ståbrett, bilstoladapter, pose og koppholder sparte jeg faktisk 4000 kr! Kjøpte Sky da.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 16:15   #70
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Appelsin: EW quatro synes jeg kjennes veldig god ut. Eneste aberet med den er sittedel bare en vei, ellers er den nær perfekt. Ja, og så de glidelåsene i ryggen.

Jeg prøvde emmaljungaen idag og synes i grunnen den har sine fordeler også. Men også ulemper, jeg tror den vil oppleves unødvendig stor den dagen man skal ha ungen fra seg. Hvis noen bare kunne produsere den perfekte vogna hadde det vært veldig fint.

Gammel 08-09-11, 18:06   #71
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Brio go er en veldig lett vogn, syns ikke bagen er så gale i str. Men det er små hjul forann.

Emmaljunga city cross er en veldig bra vogn, ikke så tung. Og grei str på bagen.

Men skal du ha en lett vogn så mister du en stor bag og gode hjul syns jeg.

Tfk er vel en av de trehjulerne som har størst bag men du har barnet vendt fra deg når barnet begynner i sportsvogn, å ikke alle liker det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.