|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Beste vogn nå?
Det er langt over streken, vil jeg si.
![]() |
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg syns tfk'en ser barsk ut jeg. :har stylet den til rånevogn: |
![]() |
![]() |
#63 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Beste vogn nå?@Appelsin: Jeg har Easywalker Sky, og angrer ikke et sekund. Du kan få prøvetrille den, EW er god på trillekomfort!
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Vi har TFK med multi-x bag og er veldig fornøyd. Lillesøster 8 mnd. bruker bagen enda. Vogna er god på asfalt og grus og turstier, men ikke veldig god i trapper.
![]() |
#65 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Appelsin: Jeg kommer akkurat fra Åsane nå. Der har de Sky og Qatro på Barnas hus, og Sky på simo butikken. Så skal ikke være noe problem å få prøvekjørt vognene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
maler
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg dytter litt, noen som har prøvd emmaljunga nitro city? Den ser jo i utgangspunktet veldig bra ut med vendbar sittedel, mange finesser, ikke overvettes tung og hjulstilling som på bugaboo, men det er jo ikke alt som fungerer like bra i praksis. Jeg ser mange i byen her triller rundt på en sånn nå. De som ikke har oth eller tfk that is.
![]() |
#68 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg har akkurat regnet ut at jeg vil spare hele 3000 kroner på å bestille EW quatro fra babyjungle.nl
![]() |
#69 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Appelsin: Jeg kjøpte min fra babyjungle.nl og med ståbrett, bilstoladapter, pose og koppholder sparte jeg faktisk 4000 kr! Kjøpte Sky da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
maler
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Appelsin: EW quatro synes jeg kjennes veldig god ut. Eneste aberet med den er sittedel bare en vei, ellers er den nær perfekt. Ja, og så de glidelåsene i ryggen.
![]() |
#71 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Brio go er en veldig lett vogn, syns ikke bagen er så gale i str. Men det er små hjul forann.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|