|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Men hvis de ikke har gjort det så synes jeg synd på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Det spiller absolutt en rolle at det har gått 14 år. Saken er foreldet! Hun har ingenting å vinne på dette annet enn å skape blest rundt egen person, for de to kan uansett ikke straffes for den handlingen etter så lang tid, men derimot kan hun straffes for å gjøre det hun gjorde i dag.
![]() |
#63 |
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Herlighet, nå har kikkeren i meg våknet også. Sitter her og surfer i hytt og pine for å prøve å finne ut hvem det var... men neida... dette var ikke lett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Ja, nå ligger det en snutt ute på youtube med hvem dette er, så dette sprer seg som ild i tørt gress visstnok. Tragisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke anmeldte dem for 14 år siden istedetfor å gå ut i media med det nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg er også nysgjerrig!
![]() |
#70 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men jeg sa for MIN del! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Nymotens gammeldags
Jeg skjønner godt at det finnes grunner til å vente så lenge, jeg er faktisk blitt voldtatt selv (nå ble hun ikke det da), men jeg reagerer på måten det er blitt gjort på her, og DET gjør at jeg setter alvorlige spørsmålstegn ved hele dama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg er nysgjerrig, men ikke så nysgjerrig at jeg gidder lete etter informasjon
![]() |
#73 |
sjelden
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Nå har jeg fått to navn på prikk, og to navn på mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Oisann! Er det fire navn ute og går??? Og jeg vet ingenting??? Kan noen åpplyse meg eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Elsker gamlis- godis
Jøss. Har du fire potensielle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg kjenner forresten litt ubehag ved at folk stiller spørsmål ved hvorfor hun ikke anmeldte dette for 14 år siden. (Vi vet vel uansett ikke hvem hun har delt dette med?) Jeg har ikke blitt voldtatt, men kjenner flere som har blitt det. Ingen av dem har anmeldt forholdet. Dette er store følelsesmessig kompliserte greier. Dessuten er vel ikke sjansen for fellende dom særlig stor, dersom det ikke finnes vitner eller fysiske bevis. Det gjør det jo svært ofte ikke.
![]() |
#78 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Merk: nå ble hun ikke voldtatt, men FORSØKT voldtatt. Ikke at det er noen unnskyldning når det gjelder disse to mennene, men det er greit å forholde seg til de fakta vi har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)prikketiprikketiprikk, takktakk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg er dessverre litt nysgjerrig jeg også.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|