Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er du på Google+?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 21:54   #61
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan blir Google+ på personvern, tror dere?

For der syns jeg FB suger og godt kunne fått en utfordrer.

Det er jeg veldig spent på.

Fb er jo ikke noe god på det, spørsmålet er hvordan google tilnærmer seg problemstillingen. Det har jeg ikke funnet noe om enda.

Gammel 10-07-11, 21:56   #62
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller. Og jeg får bare til å adde folk med gmail-konto. Trur eg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 21:57   #63
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler at FB veldig bevisst og kynisk tøyer personvernsgrensene så langt det går, med at de eier bildene, bruker og selger infoen om deg, og endrer tilgangsgreiene hele tiden. De virker sleipe på det, rett og slett.

Gammel 10-07-11, 21:57   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det kan man jo gjøre på FB også.

Jeg har ihvertfall opplevd mye krøll med det. Folk som jeg trodde ikke kunne se noe har plutselig kommentert et statusoppdatering.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 21:58   #65
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

gmail har man da.
Men ingen venner som er der, og derved ingen invite.

Men jeg kjenner jo nesten ingen som IKKE har en gmailkonto. Utenom mannen... Ok, egentlig er det ikke sant, det er bare det at jeg, mamma og min bror og nevø har, men egnetlig vet jeg ikke så mange andre, når jeg tenker meg om. Men så er det stort sett disse jeg sender mail til, utenom mailinglista med hele slekta, men da tenker jeg ikke adresser, bare liste.

Gammel 10-07-11, 22:00   #66
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg føler at FB veldig bevisst og kynisk tøyer personvernsgrensene så langt det går, med at de eier bildene, bruker og selger infoen om deg, og endrer tilgangsgreiene hele tiden. De virker sleipe på det, rett og slett.

Tviler ikke, spørsmålet er om google til være sleipe de også, eller på en måpte stille som motvekt?

Gammel 10-07-11, 22:00   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjempelyst å bli invitert. Har gmail.

Gammel 10-07-11, 22:02   #68
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå skal det være mulig for alle med gmail-konto å melde seg inn uten invites

(har endel.ig fått noen flere venner, men ingen sier noe fornuftig enda )

Gammel 10-07-11, 22:07   #69
Malama

Malama sin avatar

Standard

Å? Det ser jeg ikke sånn ved første øyekast.

Men nå har jeg ei jente som er trøtt og vil legges, så da får jeg vel heller forske på det i morgen. Eller noe... sånn ca... vel altså... det er det at barnehagen har ferie, det har ikke min mann, så jeg har to unger hjemme i morgen, hvor mye tid det gir til å utforske nettet er vagt uvisst...

(Kan feilen være at jeg surfer med FF? Er åpen for å prøve chrome altså, hørt en del bra om den, men DET blir i alle fall ikke i kveld.)

Gammel 10-07-11, 22:09   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal jeg inn og kikke.

Gammel 10-07-11, 22:09   #71
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg der...takk for hjelpen Karamell...!

Gammel 10-07-11, 22:11   #72
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Nå skal det være mulig for alle med gmail-konto å melde seg inn uten invites

(har endel.ig fått noen flere venner, men ingen sier noe fornuftig enda )

Jeg får det i alle fall ikke til.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:13   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg skjønner ingenting. Jeg ble invitert av Karamell nettopp, og er inne på mailen min nå men hvor skal jeg trykke for å komme inn på Google+? Jeg kan trykke på bildet av henne, da kommer jeg inn på hennes profil men kan ikke gjøre så mye selv. Og jeg kan trykke på "les mer om Google+" og da kommer det frem en feilmelding. :hyl:

Edit: nå gikk det. Hoho!

Gammel 10-07-11, 22:19   #74
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Ikke jeg heller.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:19   #75
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Da er jeg også inne gitt, men smått med venner!

Gammel 10-07-11, 22:22   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ikke særlig mange venner nei, hehe. Jeg har invitert noen da.

Gammel 10-07-11, 22:22   #77
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Prøv å gå direkte til https://plus.google.com etter du har logget inn på gmail.

Gammel 10-07-11, 22:27   #78
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Prøv å gå direkte til https://plus.google.com etter du har logget inn på gmail.

Er innlogget og klikker på linken, men får bare opp samme beskjeden som før om at "Google+ er i en begrenset prøvefase, bla bla, hold meg oppdatert". Vel vel, kommer sikkert tidsnok inn, men takk like vel.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:28   #79
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finally in! :træg:

Gammel 10-07-11, 22:30   #80
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Da er jeg også inne gitt, men smått med venner!

Jeg sitter også på gjerdet og venter på venner... Har dog annonsert på vennelisten på facebook at jeg gladlig inviterer

Meeeen, det kan jo ta litt tid i og med at nye inviterte sluses inn noen få om gangen..

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.