|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneSkal bli.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneHar -5,75 og -6,00 og skulle gjerne tatt en laseropperasjon. Synet mitt blir dog verre ved hver kontroll og jeg fikk høre at jeg må burde ha stabilt syn et år før jeg kan ta laseropperasjon. Så får vel bare vente til synet roer seg litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneDet stemmer ivertfall overens med hva jeg har blitt fortalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øynenePå tirsdag bærer det avgårde... Sommerfuglene var absolutt på plass og en god del skepsis... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneNå sitter jeg på hotellrommet i Vilnius. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneNå sitter jeg på hotellrommet, 3,5 timer siden operasjonen og nå begynner ting å bli MYE bedre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øynene5 timer etter operasjonen var alle spor borte. Øyet føltes normalt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneNoen måneder etterpå: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg har vært til forundersøkelse i dag og har fått operasjonsdag i oktober. Jeg har valgt LASEK selv om det er mer ubehag med denne typen inngrep. Grunnen til valget mitt er at jeg ikke ønsker å snitte i hornhinna, da det er større infeksjonsfare med LASIK. Øyenlegen anbefalte også LASEK, men poengterte at det er svart sjelden komplikasjoner med noen av inngrepene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øynene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Bor du nær Bergen? I så fall kan jeg sende en prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øynene007: Det er den typen operasjon jeg også tok. Det er smertefullt i noen dager. Men jeg var mentalt forberedt, og da gikk det greit. Du velger en god årstid for operasjon. Det er greit at det ikke er så altfor mye sollys på dagtid når man opereres.
![]() |
![]() |
#15 |
snur
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg har også veldig lyst å korrigere synet med laser men jeg ser for meg at det er mareritt å ligge der å stirre rett frem inn i det apparatet. Tok dere noe beroligende i forkant? Skrekken er å få panikk når jeg ligger på bordet der og ødelegger hele operasjonen.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jun 2009
Jeg var mest redd for at jeg skulle få sterk trang til å lukke øynene under operasjonen men det gikk helt fint. I tillegg trodde jeg at det skulle bli problematisk å klare å fokusere på denne lille, røde prikken som er laseren (?) men hey, det ble bare en slags rød, utydelig tåke og sålenge jeg så mot midten av den var alt ok. Det var også bare snakk om noen få sek pr øye, kanskje 30-40 sek totalt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg fikk noe beroligende i forkant, men husker ikke helt hva. Men jeg var ikke så bekymret heller. For det var virkelig litt ekkelt å ligge der å stirre inn i maskinen. Jeg ble jo veldig redd for å lukke øyet eller noe annet tull.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneFår ikke samlet motet til en slik operasjon jeg.. Er heldigvis ikke så blind jeg, er mer uklart syn fremfor dårlig syn så jeg kan greie meg uten briller i kortere perioder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg har ikke så veldig dårlig syn (-2,25 mener jeg) men kan ikke bruke linser og er avhengig av briller. Tåkete uten briller. Synes det er litt skummelt med operasjon av øynene, men har alltid lagt merke til annonser vedr laseroperasjon og da sjekket ut nettsidene, men ikke kommet meg lengre |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneEr det noen som kan anbefale en klinikk i Oslo, eller veldig nært Oslo?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|