Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 19:53   #61
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

I tillegg er det antakelig mange nye her og de gamle (gode?) gidder ikke diskutere med allslags pakk, det er jo forståelig.

Er det da nye brukere her inne du kaller "all slags pakk"???

Gammel 05-10-10, 19:54   #62
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje Teflona tullet? Hun husker sikkert ingenting av det likevel.

Gammel 05-10-10, 19:55   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:56   #64
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke Teflona tuller, jeg tror hun er slem. :vigler opp:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:57   #65
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er her ganske mye, siden jeg p.t. er sykmeldt, men jeg bidrar kanskje ikke så mye. Det synes det går i faser hvor interessant FP er. Noen ganger er det ett tema som går igjen over hele linja, ofte med x antall spin offs, og hvis det temaet ikke fenger, er det fint lite igjen å snakke om på FP. Andre ganger synes jeg det er svært interessante ting som tas opp.

Jeg er ambivalent i forhold til bloggene. Jeg har blogg selv, men liker ikke at mye av aktiviteten er flyttet dit. Det blir veldig ekskluderende.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:02   #66
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er koseligst når det er masse overskuddsfjasing.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:03   #67
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri fått dreisen på bloggene - de er ikke så brukervennlige som vanlige tråder, rett og slett.

Gammel 05-10-10, 20:03   #68
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er veldig vanskelig å fjase helt alene.

Gammel 05-10-10, 20:03   #69
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Seriøst?

Ja, seriøst satt på spissen.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:03   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

Koseligst. Seriøst. Hva er det som skjer?

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:04   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men det er veldig vanskelig å fjase helt alene.

Asså. Jeg brukte hele formiddagen på å dra i gang en slosskamp med deg, men fikk jeg respons? Neida.

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:05   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Asså. Jeg brukte hele formiddagen på å dra i gang en slosskamp med deg, men fikk jeg respons? Neida.

Joda. Jeg kommenterte logiske brister både her og der, jeg.

Gammel 05-10-10, 20:05   #73
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men vesle Mavericken, da! Jeg har da fjast i en rekke tråder i hele dag!

Gammel 05-10-10, 20:05   #74
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Er det da nye brukere her inne du kaller "all slags pakk"???

Jepp, meg selv inkludert.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror kanskje Teflona tullet? Hun husker sikkert ingenting av det likevel.

Hæ?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg tror ikke Teflona tuller, jeg tror hun er slem. :vigler opp:

Endelig!

Gammel 05-10-10, 20:07   #75
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Koseligst. Seriøst. Hva er det som skjer?

Kan man ikke si det, da? Mest koselig?

Gammel 05-10-10, 20:07   #76
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den elitistiske holdningen som dyrkes og poleres på FP er noe for seg selv. Den kan kanskje av og til ha noe for seg, men stort sett blir jeg bare pinlig berørt eller

Gammel 05-10-10, 20:08   #77
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Poleres?

Gammel 05-10-10, 20:08   #78
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg er lei!
Jeg er lei av både viktigperer og nek.
Men det er egentlig ikke sånn at jeg slutta å være her fordi jeg synes det var fullt av viktigperer og nek her altså. Men siden hverdagen er så fullstappet som den er, så er neka og viktigperene mye mindre viktig å henge med enn RL. Lizm.

Sist redigert av Plipp : 05-10-10 kl 20:19.
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:09   #79
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er i usedvanlig dårlig humør for tida, men sitter på fp nesten hele dagen allikevel ...

Gammel 05-10-10, 20:10   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nuh! Nå fant jeg ut av hva det er. Det er all den håpløse iPhone-tastingen. Skrivefeil overalt!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.