|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff, følger du alltid Loven?
Det er jeg søren ikke enig i. |
![]() |
![]() |
#64 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Følger du alltid loven?Ja. Kombinasjon av flink pike-syndrom og noen år som ansatt i politietaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinnoff: Følger du alltid loven?Jeg er vel som folk flest, tror jeg. Laster ned litt her, og kjører ti km over fartsgrensa der innimellom, og det har vel hendt seg at jeg har hatt med meg litt for mye øl eller sigaretter over grensa fra nærmeste Ytland. Ellers har jeg ikke mange lovbrudd å skilte med nå lenger. Var nok litt fler i min opprørske ungdom, men det er jo et halvt liv siden, minst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff, følger du alltid loven?
Det gjøres hos naboene her i hvert fall. Gressklipping og snekring kl 9 på en søndag er helt vanlig kost...
![]() |
#69 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Følger du alltid loven?Jeg er ganske så lovlydig av meg nå, men har enkelte ting på merittlista som jeg ikke akkurat er stolt over, likevel ser det ikke ut til at det er mer enn normalt i denne gjengen av småkriminelle.. =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff, følger du alltid Loven?
For å svare helt ærlig; Jeg tror kanskje at jeg hadde vært i stand til å drepe denne her hvis jeg hadde blitt konfrontert med den - vi vet jo at den ikke er det den gir seg ut for å være. Sist redigert av Esme : 17-10-10 kl 13:02. Årsak: Fjernet vedlegg, inneholdt hint om nick om annen bruker |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|