Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 15:27   #641
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Svart trang Diesel-jeans og en tynn ullgenser fra Noa Noa som er svart med grå ermer, ryggen er med knapper og i et annet stoff, svart med hvite prikker. Et ganske lite og tynt silkeskjerf i en lys grågrønn farge.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-09-13, 11:25   #642
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mintgrønn bukse og petrolfarget hullstrikket genser. Beige ballerinas fra Gabor. Fortsatt sommerlig vær her.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-09-13, 11:54   #643
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ganske ny Lewis demi curve-bukse, sort singlet og grå chiffongbluse fra HM. Sorte sko og sølvsmykke

Gammel 12-09-13, 12:14   #644
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt Boden sixties skjørt i petrolfarge med litt struktur i stoffet, veldig fornøyd med det, og det er i størrelse 10!

Ellers grå strømpebukse, grå bomullstrøye og lysegrå ullcardigan, og svarte Vagabondsko, vet egentlig ikke hva den typen sko heter: Litt ballerinafasong, men med tykkere såle, lett platå liksom.

Ute hadde jeg i tillegg på meg en lys grå perlestrikket Boden-kåpe med kjempestore hekleknapper. Fikk positiv respons på antrekket i dag.

Sist redigert av Filifjonka : 02-11-13 kl 08:58.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-09-13, 12:26   #645
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt elskede røde/lilla Boden Ponte Skater Skirt (lurer på om jeg trenger et til? flere? i flere farger? lønningsdag i går! ), svart topp, svart cardigan, svarte strømper med rutemønster og Dr. Martens-mary janes.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-09-13, 12:36   #646
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Fint skjørt Toffskij.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 14:58   #647
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Grå janus ullbukse, stripete bomullstrøye i svart og blåbær. Knallgule sokker med dotter. Veldig estetisk.

Straks skal jeg skifte til treningstøy og ut og sykle med de to eldste.

Kjempefint skjørt, Toffskij. Jeg bestilte meg ny Bodenkjole (mørk grønn Mercer kjole, til når jeg må se voksen og alvorlig ut på jobb) på fredag, og det er nesten så jeg lurer på om jeg trenger et gla'skjørt også.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 15:14   #648
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kosebuksesett. Et sånt velursett man ikke vil bli sett utenfor huset med. Men så har jeg heller ikke tenkt meg utenfor huset. Eller, rettelse, det har jeg. Men da iført joggeklær.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 15:16   #649
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løpetights med x på, ullgenser, ullsokker. Inntil nylig regnbukse og støvler også.

Gammel 15-09-13, 15:20   #650
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også løpetights med x på. Er det sånne 2xu du har? Jeg kjøpte i går. De er litt vel tighte, synes jeg. Litt vel kroppsnære. Men mannen mente jeg kunne bruke dem "even though it looks like you are going to fight crime".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 15:44   #651
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

, mannen din, altså, Divine!

Jeg har myke jeans, tykke sokker, fleece og ullteppe. :sjuk:

Gammel 15-09-13, 15:48   #652
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pysj. Det er innedag.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 17:03   #653
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart tights, grønn kjole, fint halskjede og nyperlet armbånd fra lillesøsters hjemmeproduksjon. Vært på kaffe- og bollebesøk i formiddag og venter nå på at søndagsmiddagen skal bli ferdig i ovnen. Deilig søndag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 17:09   #654
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Cup-antrekk! Over hadde jeg flere lag fleece og vanntett...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (460,2 KB, 24 visninger)
Krem er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 17:58   #655
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Så fint med nyperlet armbånd Røverdatter.

Jeg har svart Dieselbukse, hvit singlet og denimblå smal v-genser med 3/4 ermer. Også armbånd, men ikke nyperlet: Svart skinnarmbånd med tre forskjellige perler/charms på.

Vi ble bedt på spontant lunsjbesøk i dag, og har etterpå hatt sønn og kjæreste her på middag og eplekake, fin søndag her også.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 19:06   #656
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Pysj. Det er innedag.

Så herlig! Det høres så deilig ut å kunne gå sånn halve/ hele dagen, men dessverre greier jeg det ikke, det et akkurat som jeg aldri våkner og jeg har en tendens til å føle meg syk(!). Men jeg hører jo om andre som synes det er vidunderlig.

Jeg har på meg mørk blå bukse og en rød tunika med korte ermer.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-09-13, 20:01   #657
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pysj på 12.dagen... syk....

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 16-09-13, 13:38   #658
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sort zebrabukse (stripene i sølv), sort cardigan. Jeg likte denne buksa veldig godt da jeg kjøpte den, men fikk følelsen fjernet da min mors venninne (69 år) sa: "så utrolig flott bukse du har på deg i dag, Che - hvor har du kjøpt den"? - jaja...

Gammel 16-09-13, 14:13   #659
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Skjønner følelsen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-09-13, 14:14   #660
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

I dag har jeg lesedag hjemme, og har på meg mørk rosa og burgunder stripete trikotkjole og burgunder ullstrømpebukse.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.