|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#641 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart trang Diesel-jeans og en tynn ullgenser fra Noa Noa som er svart med grå ermer, ryggen er med knapper og i et annet stoff, svart med hvite prikker. Et ganske lite og tynt silkeskjerf i en lys grågrønn farge. |
![]() |
![]() |
#642 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mintgrønn bukse og petrolfarget hullstrikket genser. Beige ballerinas fra Gabor. Fortsatt sommerlig vær her.
#643 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Ganske ny Lewis demi curve-bukse, sort singlet og grå chiffongbluse fra HM. Sorte sko og sølvsmykke
#644 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Nytt Boden sixties skjørt i petrolfarge med litt struktur i stoffet, veldig fornøyd med det, og det er i størrelse 10! Sist redigert av Filifjonka : 02-11-13 kl 08:58. |
![]() |
![]() |
#645 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mitt elskede røde/lilla Boden Ponte Skater Skirt (lurer på om jeg trenger et til? flere? i flere farger? lønningsdag i går!
#647 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grå janus ullbukse, stripete bomullstrøye i svart og blåbær. Knallgule sokker med dotter. Veldig estetisk. |
![]() |
![]() |
#648 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kosebuksesett. Et sånt velursett man ikke vil bli sett utenfor huset med. Men så har jeg heller ikke tenkt meg utenfor huset. Eller, rettelse, det har jeg. Men da iført joggeklær.
#649 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Løpetights med x på, ullgenser, ullsokker. Inntil nylig regnbukse og støvler også.
#650 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har også løpetights med x på. Er det sånne 2xu du har? Jeg kjøpte i går. De er litt vel tighte, synes jeg. Litt vel kroppsnære. Men mannen mente jeg kunne bruke dem "even though it looks like you are going to fight crime".
#651 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
#653 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har svart tights, grønn kjole, fint halskjede og nyperlet armbånd fra lillesøsters hjemmeproduksjon. Vært på kaffe- og bollebesøk i formiddag og venter nå på at søndagsmiddagen skal bli ferdig i ovnen. Deilig søndag.
#654 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Cup-antrekk! Over hadde jeg flere lag fleece og vanntett... |
![]() |
![]() |
#655 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Så fint med nyperlet armbånd Røverdatter. |
![]() |
![]() |
#656 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Så herlig! Det høres så deilig ut å kunne gå sånn halve/ hele dagen, men dessverre greier jeg det ikke, det et akkurat som jeg aldri våkner og jeg har en tendens til å føle meg syk(!). Men jeg hører jo om andre som synes det er vidunderlig. |
![]() |
![]() |
#657 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Pysj på 12.dagen... syk.... |
![]() |
![]() |
#658 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort zebrabukse (stripene i sølv), sort cardigan. Jeg likte denne buksa veldig godt da jeg kjøpte den, men fikk følelsen fjernet da min mors venninne (69 år) sa: "så utrolig flott bukse du har på deg i dag, Che - hvor har du kjøpt den"? - jaja...
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|