Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-10, 19:55   #621
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har kjøpt kjole.

Elinblu, det er din skyld! Jeg måtte bare prøve den, og den passet jo så fint, og nå blir det ikke nye klær på veldig lenge er jeg redd...

Det er LATTERLIG mye fint på nettsidene...
Shoppingstopp her i gården....
*vanskelig*

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 21-01-10, 19:55   #622
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

carmenzita er ikke aktiv  
Gammel 21-01-10, 19:56   #623
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Det er LATTERLIG mye fint på nettsidene...
Shoppingstopp her i gården....
*vanskelig*

Jeg har også vært inne på Mette Møller sime sider og siklet i dag, men ikke shoppet. Har nesten ikek lyst på den kjolen.neeeeeeeeeeeeeida.

Gammel 21-01-10, 21:27   #624
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har kjøpt kjole.

Elinblu, det er din skyld! Jeg måtte bare prøve den, og den passet jo så fint, og nå blir det ikke nye klær på veldig lenge er jeg redd...

Hvor???? nett???

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 21-01-10, 21:33   #625
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Hvor???? nett???

Mette Møller. Jeg var i butikken hennes i Oslo, men hun har nettbutikk også (det var der jeg fant bildet).

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 21-01-10, 21:41   #626
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Den var veldig meg, jeg måtte bare...

Isa er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 00:06   #627
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Disse kunne jeg tenke meg... Er det slik gummihæl som gjør at skoen er kjempegod å gå på?
Normale i str.?
Hvis jeg bruker 36, hva må jeg ha da tro. Jeg kunne tenke meg svarte OG denne fargen... Hvorfor har de ikke den butikken i Norge?? Eller har de det?
Knallfine.

Ja, gummisåle, passe høye Virket veldig gode!
Litt store i størrelsen, faktisk. Men jeg tok min vanlige str 40 og legger heller i en såle. 39 ble liksom akkurat litt for snaue, synes jeg.

www.urbanoutfitters.co.uk leverer til Norge

Gammel 22-01-10, 00:09   #628
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Glemte å legge in bilde av denne herlige skjorten jeg også handlet, fra Theory

Gammel 22-01-10, 00:14   #629
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Denne i lang modell. Fra Line of Oslo. (ikke meg på bildet altså )
[/IMG]

Åh, den var fin!

Gammel 22-01-10, 00:17   #630
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne på salg:

Gammel 22-01-10, 00:29   #631
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

HVOR??
den var rålekker

Hilda er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 00:37   #632
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Mette Møller er kjærleik!

Gammel 22-01-10, 08:12   #633
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

HVOR??
den var rålekker

www.mettemoller.no

Isa er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 08:16   #634
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

www.mettemoller.no

Masse fint der ja, men litt utenfor mitt budsjett for tiden.

Ullvott er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 08:56   #635
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvordan er den over puppene?
Spriker det mellom knappene eller?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 09:24   #636
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Ja, det gjør det. Det gjør det på alle, sa de i butikken, så det skal vel være sånn. Splitten er ikke så lang at det er noe problem, og jeg vil dessuten uansett ha noe under. Og jeg knapper ikke den øverste, på meg ble den finest slik. :80E:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 09:58   #637
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der har vin min også, ja! Gratulerer!

Jeg elsker virkelig Mette Møller-plaggene mine. Har også en mørkegrønn strikkedrakt med koksgrå detaljer som jeg også tror er på salget nå. Disse klærne er virkelig gull verdt med den kalde vinteren vi har i år. Butikken ligger bare et par hundre meter unna jobben min, så kanskje jeg må ut en liten tur i lunsjen. Hvis jeg skriver ut de siste par sidene i denne tråden, får jeg kanskje rabatt for god reklame?

Gammel 22-01-10, 10:02   #638
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos meg spriker det omtrent slik som på det bildet der. Jeg bruker også alltid noe under. Har byttet ut det medfølgende lysstripete båndet med et svart med grønt og blått blomstermotiv, så da passer det godt med en svart genser under. (Mette Møller selv så dette båndet da jeg var i butikken i jula, og syntes at det virkelig gjorde seg. )

Gammel 22-01-10, 11:25   #639
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Vet ikke, har kjøpt den på nett. Kommer vel uansett til å ha en singlet under tipper jeg.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 11:28   #640
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har kjøpt denne på salg:

Kjempelekker
Jeg har kjole i de fargene fra OM og bare elsker de fargene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.