|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#582 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Ja, det er høst ikke sommer tull. Jeg syter to mnd, de andre syter 10. (Jeg takler varme ekstremt dårlig.)
#585 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rosa pysjbukse, hvit singlet, rosa sweat shirt, svarte korte IJ-støvler. Er på hytta og har akkurat vært ute med pøbelhunden. Hun har rosa sløyfe i panneluggen og ellers ingenting på.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#586 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Her skulle det vært et fint bilde, men jeg får ikke til å laste det opp.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#587 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rönisch anti-shake tights og teknisk t-skjorte. Jeg skal på trening ganske snart. |
![]() |
![]() |
#588 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Akkurat nå: blå t-skjorte og svart joggebukse. Om 30 minutter: pen lys rosa kjole, perlesmykke og lysebrune pensko. Ja, og gulluret som jeg har arvet etter mormor.
#590 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg og Vesla aldeles makne lyseblå velourkjoler. Himmel og hav, at man skulle havne der. |
![]() |
![]() |
#591 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag: Svart cardigan, svart Øya t-skjorte med print fra... (sjekker) 2009, svart, kort jeansskjørt, svart strømpis og svarte joggesko, store solbriller og grønn jakke, av en type som min mor antageligvis ville kalt lerretsjakke. |
![]() |
![]() |
#592 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sjaskete svarte linbukser og lilla t-skjorte. Syyyyyk!
#593 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Burgunder bukse, hvit skjorte, sort cardigan, sølvhjerte-smykke og sorte ballerinasko
#594 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå, litt slitte olabukser, blåstripet genser fra H&M, busete hår og briller.
#595 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?hvit t-skjorte fra hm, grå halvlang cardigan, skinny jeans, knallrosa nike free. Litt sånn småkjip, men kule sko da.
#596 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort plisséskjørt, brun/hvit/sort-rutete silkeskjorte, tynne, sorte strømper og sorte klumpedeisesko fra D Martens. |
![]() |
![]() |
#600 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blomstrete blink-jeans, hvit singlet, pudderrosa blazer/dressjakke/hvaheterdet og gullballerinasko.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|